/ اخبار بیت کوین / بر اساس داده های 10 شاخص قیمتی بیت کوین (BTC) ، اکنون بهترین شرایط برای خرید است

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

بر اساس داده های 10 شاخص قیمتی بیت کوین (BTC) ، اکنون بهترین شرایط برای خرید است

بر اساس داده های 10 شاخص قیمتی بیت کوین (BTC) ، اکنون بهترین شرایط برای خرید است

طبق گزارش شرکت تجزیه و تحلیل کریپتوکوانت (CryptoQuant) ، تغییر صعودی در شاخص های درون زنجیره ای بیت کوین (Bitcoin) نشان می دهد که اکنون یک شرایط ایده آل برای خریداران است.

 

بیت کوین (BTC) با توجه به طیف وسیعی از شاخص های موجود در بازار که در این هفته صعودی بوده اند ، در وضعیت “خرید” خوبی قرار دارد.

در این رابطه بخوانید‌ : دنک شاردینگ (Danksharding) و پروتو دنک شاردینگ (proto-danksharding) چیست؟

 

بر اساس این داده ها، در حال حاضر ده شاخص به سرمایه گذاران می گویند که اکنون وارد بازار شوند.

 

کریپتوکوانت : شاخص های بیت کوین (Bitcoin) در وضعیت “صعودی”

از میان یازده شاخصی که روند بررسی کلی کریپتوکوانت را تشکیل می دهند ، هشت مورد به شرایط “خرید” و دو مورد به شرایط “خرید پرقدرت” برای بیت کوین (Bitcoin) طبقه بندی می شوند. فقط یکی از شاخص ها “خنثی” است و هیچکدام در شرایط “فروش” نیستند.

 

کریپتوکوانت در توییتر گفت: “شاخص های بلند مدت بیت کوین (BTC) صعودی به نظر می رسند.”

 

دو سیگنال قوی خرید از شاخص نسبت عرضه استیبل کوین (SSR) حاصل می شوند.

 

طبق گزارش اخیر کوین تلگراف ، هر دو شاخص سیگنال های صعودی را در مورد احساسات معامله گران نشان داده اند و علیرغم عملکرد قیمتی متفاوت ، این وضعیت همچنان ادامه دارد.

همچنین بخوانید : آوالانچ چیست؟ و چه ویژگی هایی دارد؟

 

شاخص (SSR) به قدرت خرید دارندگان استیبل کوین نسبت به قیمت بیت کوین (Bitcoin) اشاره دارد. حتی در اواخر ماه گذشته در سطح قیمت 11400 دلار ، پشتیبانی خریداران قوی بود و شرایط در سطح قیمت فعلی نیز ایده آل باقی مانده است.

نمودار تاریخی بیتکوین استیبل کوین منبع:  CryptoQuant

 

شاخص های تکنیکال بیت کوین (BTC) در وضعیت سبز

این شاخص ها به برداشت مثبتی که در این ماه توسط شاخص های بیت کوین (Bitcoin) ارائه شده ، سیگنال های صعودی بیشتری اضافه می کنند.

 

از نظر فاندامنتال های شبکه ، هش ریت و سختی هر دو در بالاترین سطح قرار دارند و یا به زودی به بالاترین حد خود می رسند و خوش بینی بلند مدت ماینرها را تأیید می کنند.

 

این هفته یکی از تحلیلگران به نام ویلی وو (Willy Woo) ،  به چندین جنبه دیگر اشاره کرد که نشان می دهد حرکت قیمت اکنون باید صعودی باشد.

 

در همین حال ، پلن بی (PlanB) ، خالق مدل های قیمت انباشت به جریان (stock-to-flow) بیت کوین (Bitcoin) بر اساس اخرین داده های مدل پیش بینی قیمت خود اظهار داشت زمان آغاز روند صعودی دیگر بیت کوین (Bitcoin) از 10.000 دلار به 100000 دلار فرا رسیده است.

 

تنها اظهارات محتاطانه مربوط به کسانی است که نگران عوامل غیر تکنیکال مانند بازارهای کلان جهانی هستند. رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) ، نویسنده کتاب “پدر پولدار پدر فقیر” روز سه شنبه هشدار داد که کشف واکسن ویروس کرونا موجب “سقوط” بیت کوین (Bitcoin) و سایر پناهگاه های امن حداقل در کوتاه مدت می شود.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید