/ اخبار آلت کوین ها / آیا یک میلیارد شیبای دیگر سوزانده خواهد شد؟ خریداران شیبا اینو در انتظار صعود

زمان مطالعه : 5 دقیقه

آیا یک میلیارد شیبای دیگر سوزانده خواهد شد؟ خریداران شیبا اینو در انتظار صعود

آیا یک میلیارد شیبای دیگر سوزانده خواهد شد؟ خریداران شیبا اینو در انتظار صعود

شیبا اینو (SHIB) طی 24 ساعته گذشته 6.8 درصد ریزش کرد. این افت از روند کلی بازار ارزهای دیجیتال که از دیروز روند کاهشی داشته، بیشتر بوده است. دوج کوین کیلر به لطف یک ریزش روزانه دو رقمی دیگر در حال حاضر بیش از 60 درصد پایینتر از بالاترین قیمت تاریخی خود است.

شیبا اینو در ماه اکتبر با قیمت 0.0001 دلار به ازای هر توکن در آستانه سه رقمی شدن بود. از سوی دیگر، شیبا اینو در زمان نگارش این مطلب از 0.00008845 دلار به 0.00003322 دلار کاهش یافته است.

با توجه به وضضعیت میم کوین ها، به نظر می‌ رسد که در حال حاضر در میان خریداران و فروشندگان در بازار کریپتو احساس نزولی شدن بازار در حال ظهور است. به دلیل افت شدید اخیر در میان میم کوین ها، سرمایه‌گذاران در حال ارزیابی احتمال ریزش پرطرفدارترین میم کوین ها، مانند شیبا، هستند.

در این رابطه بخوانید‌ : بیت‌کوین کش چیست؟ و چه تفاوتی با بیت کوین دارد؟

اخیرا چندین شرکت بزرگ شروع به پذیرش شیبا به عنوان پرداخت برای کالاها و خدمات خود کرده اند. فلکسا متعلق به برادران وینکلواس (Winklevoss)، گیم استاپ (Gamestop)، نورداستورم (Nordstrom)، بد بث بیوند (Bed Bath Beyond)، پتکو (Petco)، اولتا بیوتی (Ulta Beauty) و سایر خرده فروشان سطح بالا شیبا را پذیرفته اند. نیوگ (Newegg)، یک فروشگاه لوازم الکترونیک، و ای ام سی (AMC)، یک اپراتور سینما، اعلام کرده بودند که پشتیبانی از دومین میم کوین محبوب را آغاز خواهند کرد.

دو شرط برای سوزاندن دوباره توکن های شیبا

حساب Ask The Doctor یک حساب کاربری شناخته شده شیبا اینو در توییتر، دو شرط را که باید برای سوزاندن یک میلیارد توکن شیبا رعایت شود اعلام کرد. 549,180 نفر طوماری را در change.org امضا کرده اند و خواسته اند شیبا اینو به نرم افزار محبوب معاملاتی رابین هود (Robinhood) اضافه شود.

هدف بعدی جمع آوری یک میلیون امضا از صاحبان شیبا اینو است و این اولین شرط است که توسط حساب توییتر Ask The Doctor مطرح شده است. شرط دوم این است که این توییت حداقل 25000 بار ری توییت شود.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین