/ اخبار بیت کوین / بنیانگذار نکسو : بیت کوین تا اواسط سال 2022 به 100 هزار دلار می رسد

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

بنیانگذار نکسو : بیت کوین تا اواسط سال 2022 به 100 هزار دلار می رسد

بنیانگذار نکسو : بیت کوین تا اواسط سال 2022 به 100 هزار دلار می رسد

آنتونی ترنچف، یکی از بنیانگذاران نکسو (Nexo) می گوید بیت کوین را حذف نکنید. هر بار که این کار را انجام می دهید، به طور قابل توجهی بهتر عمل می کند.

ترنچف در مصاحبه با (CNBC) گفت که بیت کوین می‌تواند در تابستان به 100000 دلار برسد.

علیرغم اینکه بیت کوین سال جدید را با حرکات نزولی قیمت آغاز کرد و در حالی که شاخص ترس و طمع “ترس شدید” را نشان می دهد، ترنچف گفت:”هر بار که سرمایه گذاران و جامعه بیت کوین را حذف می کنند، عملکرد قابل توجهی از خود نشان  می دهد. این اتفاق در سال 2020 نیز رخ داده است زمانی که قیمت نزدیک به 1000٪ افزایش یافت و در سال 2021 نیز 63٪ افزایش یافت. من نسبت به بیت کوین بسیار خوشبین هستم.”

در این رابطه بخوانید‌ : اکسی اینفینیتی چیست؟ و چگونه کار می‌کند؟

نکسو به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مؤسسات وام‌دهی جهان در صنعت مالی دیجیتال، از بینش‌ 2.5 میلیون کاربر در 200 کشور مطلع است. این شرکت به عنوان رقیب پلتفرم هایی مانند بلاکفای (BlockFi) و سلسیوس (Celsius)، اخیراً به یکی از اولین وام دهندگان کریپتو تبدیل شده است که به مشتریان اجازه می دهد تا با استفاده از (NFT) به عنوان وثیقه، استیبل کوین، اتر (ETH) و سایر ارزهای دیجیتال را قرض کنند.

ترنچف معتقد است دسترسی به «پول ارزان» و موسساتی که کیف‌های خود را با ارز دیجیتال پر می‌کنند، بیت‌کوین را از مانع 100000 دلاری عبور می‌دهد.

شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد پذیرش نهادی در حال شکل گیری است. ماه گذشته فیدلیتی (Fidelity Investments) با نکسو همکاری کرد تا خدمات، محصولات و خدمات وام‌دهی رمزارز را به سرمایه‌گذاران نهادی ارائه دهد. روز گذشته سم بنکمن فراید (Sam Bankman-Fried)، بنیانگذار اف تی اکس FTX (که به تازگی توکن نکسو را لیست کرده است)، گفت که وضوح قانونی “به پذیرش سازمانی کمک زیادی می کند.”

در اشاره به پذیرش بیشتر بیت کوین در کشورهای در حال توسعه، ترنچف به این نتیجه رسید که آمریکای لاتین برای کاربرد ارزهای دیجیتال مناسب است. او به شوخی گفت: “همه آنها (کشورها) می توانند نامزدهای بالقوه ای برای پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان ارز قانونی باشند.”

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید