/ اخبار بیت کوین / طبق پیش بینی یکی از پیشگامان بیت کوین (Bitcoin) ، ارزش بازار بیت کوین (BTC) تا سال 2022 یا شاید "زودتر" به 1 تریلیون دلار می رسد

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

طبق پیش بینی یکی از پیشگامان بیت کوین (Bitcoin) ، ارزش بازار بیت کوین (BTC) تا سال 2022 یا شاید "زودتر" به 1 تریلیون دلار می رسد

طبق پیش بینی یکی از پیشگامان بیت کوین (Bitcoin) ، ارزش بازار بیت کوین (BTC) تا سال 2022 یا شاید “زودتر” به 1 تریلیون دلار می رسد

آدام بک (Adam Back) معتقد است که بیت کوین (Bitcoin) می تواند طی کمتر از دو سال ارزش بازار خود را 400 درصد افزایش دهد.

 

طبق گفته آدام بک مدیرعامل بلاک استریم (Blockstream) که روز دوشنبه چشم انداز خوشبینانه جدیدی از قیمت بیت کوین (BTC) را ارائه داد ، پیش بینی دستیابی بیت کوین (Bitcoin (BTC به ارزش بازار 1 تریلیون دلاری تا سال 2025 “محافظه کارانه” است و این جهش در کمتر از دو سال رخ خواهد داد.

در این رابطه بخوانید‌ : آدرس مخفی چیست و چگونه کار می کند؟

 

وی این اظهارات را در پاسخ به گزارشی از یاسین المانجرا (Yassine Elmandjra) ، تحلیلگر دارایی های دیجیتال شرکت مشاور سرمایه گذاری (Ark) بیان کرد که در ماه سپتامبر پیش بینی کرده بود حداکثر تا سال 2030 ارزش بازار بیت کوین (Bitcoin) به 1 تریلیون تا 5 تریلیون دلار خواهد رسید.

 

آرک به دلیل پیش بینی های هیجان انگیزش در خصوص قیمت سهام تسلا مشهور است ، که در سال 2020 افزایش تقریبا باورنکردنی داشت.

 

آدام بک در واکنش به این اظهارات گفت : “محافظه کارانه است. من پیش بینی می کنم بیت کوین (Bitcoin) احتمالاً در عرض 2 سال ، شاید زودتر ، به ارزش بازار 1 تریلیون دلاری دست خواهد یافت. 1 تریلیون دلار حدود 50000 دلار بیت کوین (BTC) است. ”

 

تا ماه اکتبر ، ارزش بازار بیت کوین (Bitcoin) کمی بیش از 198 میلیارد دلار است. برای تحقق پیش بینی بک ، بازار باید شاهد افزایش 400 درصدی تا سال 2022 باشد.

 

در ابتدای اکتبر سال 2018 ، این رقم 114 میلیارد دلار بود. بیت کوین (BTC / USD) دو ماه قبل از بازار نزولی خود که منجر به سقوط آن به 3،100 دلار شده بود ، با قیمت 6،600 دلار معامله می شد.

همچنین بخوانید : هدف و عملکرد کوین و توکن صرافی ها چیست؟

نمودار تاریخی ارزش بازار بیت کوین. منبع:  CoinMarketCap

 

پیش بینی تحلیلگران در خصوص صعود ارزش بازار

منبع داده های درون زنجیره ای (Ecoinometrics) نیز در واکنش به این موضوع اظهار داشت ارزش بازار بیت کوین (Bitcoin) به 2 تریلیون دلار می رسد که همسطح با ارزش بازار اپل است.

 

جفت (BTC / USD) در چنین شرایطی با قیمت 100000 دلار معامله خواهد شد ، در حالی که برای برابر شدن با طلا ، این جفت ارز باید به 500،000 دلار برسد.

 

طبق گزارش کوین تلگراف ، حرکت قیمت بیت کوین (Bitcoin) در حال حاضر بسیار آهسته است ، به طوری که تحلیلگران انتظار دارند حرکات خنثی تا پایان سال ادامه یابد.

 

در همان زمان ، پیش بینی هایی در خصوص توقف همبستگی بیت کوین (BTC / USD) با دارایی های کلان سنتی صورت گرفته و گفته می شود قیمت این دارایی مطابق با روند تاریخی خود ، به طور خاص بر اساس پیش بینی مدل های قیمت انباشت به جریان ، افزایش می یابد.

 

مدل انباشت به جریان طی چرخه هالوینگ کنونی که از ماه می آغاز شده و تا سال 2024 ادامه خواهد داشت ، میانگین قیمت 288000 دلار را برای این کریپتوکارنسی پیش بینی می کند.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید