/ اخبار بیت کوین / شرکت استرالیایی کریپتوسپند (CryptoSpend) با همکاری ویزا کارت های اعتباری بیت کوین (Bitcoin) را عرضه می کند

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

شرکت استرالیایی کریپتوسپند (CryptoSpend) با همکاری ویزا کارت های اعتباری بیت کوین (Bitcoin) را عرضه می کند

شرکت استرالیایی کریپتوسپند (CryptoSpend) با همکاری ویزا کارت های اعتباری بیت کوین (Bitcoin) را عرضه می کند

یک شرکت کریپتوی تازه تأسیس در استرالیا با همکاری ویزا (Visa) کارت اعتباری بیت کوین (Bitcoin) خود را در استرالیا عرضه می کند.

 

غول پرداخت جهانی ویزا با تأیید صدور کارت اعتباری جدید بیت کوین (BTC) در استرالیا ، به تعهد خود در زمینه پذیرش ارزهای دیجیتال ادامه می دهد.

در این رابطه بخوانید‌ : الگوریتم افکار (AoT) چیست؟

 

اپلیکیشن کریپتوسپند مستقر در سیدنی روز چهارشنبه اعلام کرد ویزا صدور کارت اعتباری فیزیکی را تأیید کرده که به استرالیایی ها امکان می دهد بیت کوین (Bitcoin) خود را در کسب و کارهای محلی خرج کنند.

 

بنیانگذاران کریپتوسپند طی مصاحبه با (Australian Financial Review) گفتند کارت جدید توسط شرکت پرداخت محلی (Novatti) صادر می شود و انتظار می رود در ماه سپتامبر وارد بازار شود. گفته می شود ویزا اواخر این هفته تاییدیه این خبر را اعلام می کند.

 

براساس این گزارش ، کارت اعتباری کریپتوی جدید به افراد امکان می دهد مجموعه ای از ارزهای دیجیتال اصلی از جمله بیت کوین (Bitcoin) ، اتر (ETH) ، ریپل (XRP) و بیت کوین کش (BCH) را خرج کنند. دارایی های کریپتوی کاربران توسط بیتگو (BitGo) نگهداری می شود.

 

اندرو گرچ (Andrew Grech) ، بنیانگذار کریپتوسپند گفت این کارت به استرالیایی ها راهی برای نقد کردن سود بیت کوینشان ارائه می دهد و افزود: “خرج كردن مستقیم این دارایی ها روش راحت تری برای فروش آنها است. هنگامی که بازار سبز است ، ممکن است افراد بخواهند بخشی از سود خود را خرج کنند. از سوی دیگر ممکن است شخصی بگوید قیمت بالا می رود و دارایی خود را نگه دارد. اما معمولا شاهد افزایش خرج کردن دارایی هنگام افزایش قیمت آن هستیم. ”

 

ویزا پیش تر صدور دبیت کارت های کریپتو در استرالیا را برای برخی از اکسچنج های برتر  مانند بایننس تأیید کرده بود ، اما هنوز در این کشور عرضه نشده اند. اکسچنج کریپتو داتکام (Crypto.com) نیز تأییدیه صدور مستقیم دبیت کارتهای ویزا در استرالیا را دریافت کرد و در حال آماده سازی برای راه اندازی این کارت ها در آینده نزدیک است.

 

همچنین بخوانید : نیرو (NEIRO) چیست؟

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین