/ اخبار بیت کوین / داده ها نشان می دهد هودلرهای جدید بیت کوین (Bitcoin) تمایلی به فروش در سطح 40000 دلاری ندارند

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

داده ها نشان می دهد هودلرهای جدید بیت کوین (Bitcoin) تمایلی به فروش در سطح 40000 دلاری ندارند

داده ها نشان می دهد هودلرهای جدید بیت کوین (Bitcoin) تمایلی به فروش در سطح 40000 دلاری ندارند

طبق گزارش گلسنود (Glassnode) ، کسانی که طی بازار صعودی اخیر اقدام به خرید کرده اند هیچ عجله ای برای فروش ندارند و تعداد سرمایه گذاران کوچک در حال رشد است.

 

گلسنود روز دوشنبه گزارش داد خریداران ماه های اول بازار صعودی سال جاری از فروش دارایی خود خودداری می کنند. در هفته های اخیر حجم معاملات بیت کوین (Bitcoin) در سطح بین 30،000 تا 41،000 دلاری کاهش یافته است.

در این رابطه بخوانید‌ : لاک دراپ (Lockdrop) چیست؟ و چه تفاوتی با ایردراپ دارد؟

 

در چند روز گذشته شاهد نوسانات جزئی بوده ایم ، اما از نظر بیشتر هودلرها فرصت های کمی برای کسب سود در شرایط فعلی وجود دارد.

 

گلسنود گفت این موضوع در شاخص هودل ویوز (Hodl Waves) ، که زمان انتقال درون زنجیره ای بیت کوین (Bitcoin) را نشان می دهد نیز کاملا واضح است. این شاخص از ارزش بازار تحقق یافته بیت کوین (Bitcoin) استفاده می کند ، معیاری از ارزش بازار که قیمت کوین حین آخرین معامله را در نظر می گیرد.

 

هودل ویوز این موضوع را تأیید می کند. به دلیل نوسانات کم ، عرضه بیت کوین (Bitcoin) رو به کاهش است و تعداد کمی از سرمایه گذاران در حال فروش هستند.

 

محققان در این باره توضیح دادند: “نه تنها شاهد کاهش کوین های جدید (کمتر از یک ماه) بوده ایم ، بلکه سهم کوین های بین 3 ماه تا 12 ماهه نیز در حال افزایش است. اینها همان کوین های هودل شده ای هستند که در طول بازار صعودی 2020 تا ژانویه 2021 خریداری شده اند.”

نمودار هودل ویوز بیت کوین. منبع:  Glassnode

حتی کوین های در سود نیز ، اگر در سطحی معادل دو برابر قیمت خرید نباشند ، فروخته نمی شوند.

همچنین بخوانید : ETF بیت کوین چیست؟ مقایسه ETF اسپات و آتی بیت کوین

 

گلسنود اذعان داشت: “برخی از هودلرهای بلندمدت از کوین های خود سود کسب کرده و خواهند کرد.آنچه در همه چرخه های بیت کوین (Bitcoin) متداول است این است که این هودلرها بیشتر کوین های خود را صرف تقویت روند صعودی می کنند و طی پولبک قیمت فروش را کاهش می دهند.”

سرمایه گذاران بلند مدت یا کوتاه مدت با دارایی کمتر نیز در حال رشد هستند. کیف پول هایی با کمتر از 1 بیت کوین (Bitcoin) بخش بزرگی از عرضه بیت کوین (Bitcoin) را در اختیار دارند.

 

در حالی که پذیرش بیت کوین (Bitcoin) از سوی سرمایه گذاران نهادی و حتی دولتی بیشترین اخبار مربوط به گسترش این دارایی را شامل می شود ، در واقع این سرمایه گذاران کوچک هستند که در سال جاری به طور چشمگیری وارد بازار کریپتو شده اند.

هودلرهایی با موجودی کمتر از 1 بیت کوین. منبع: گلسنود / توییتر

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین