/ اخبار ارز دیجیتال / شرکت CertiK زیرساخت ابری خود را به علی بابا منتقل کرد

زمان مطالعه : 2 دقیقه

شرکت CertiK زیرساخت ابری خود را به علی بابا منتقل کرد

شرکت امنیت بلاکچین سرتیک (CertiK) زیرساخت‌های ابری خود در آسیا را به یکی از زیرمجموعه های شرکت تجارت الکترونیک چینی علی‌بابا که خدمات محاسبات ابری ارائه می‌دهد، منتقل کرد.

شرکت CertiK زیرساخت ابری خود را به علی بابا منتقل کرد

شرکت امنیت بلاکچین سرتیک (CertiK) زیرساخت‌های ابری خود در آسیا را به یکی از زیرمجموعه های شرکت تجارت الکترونیک چینی علی‌بابا که خدمات محاسبات ابری ارائه می‌دهد، منتقل کرد.

بر اساس این قرارداد، CertiK مجموعه‌ای از ۱۲ برنامه بلاکچین خود را بر روی پلتفرم Alibaba Cloud میزبانی خواهد کرد و از منابع ابری این پلتفرم برای ارائه خدمات Web3 استفاده می‌کند.

هدف CertiK از این مشارکت،‌ ایجاد محیطی امن برای توسعه‌دهندگان بلاکچین است تا بتوانند برنامه‌های Web3 را توسعه و اجرا کنند. Ronghui Gu، یکی از بنیان‌گذاران CertiK، گفت:

در این رابطه بخوانید‌ : ETF سولانا چیست؟ و چگونه عمل میکند؟

“ما به مدت بیش از پنج سال به قدرت تحول‌آفرین فناوری بلاکچین ایمان داشته‌ایم. ما امیدواریم که با استفاده از پلتفرم علی‌بابا کلود، به توسعه‌دهندگان در توسعه و اجرای بلاکچین‌های امن کمک کنیم.”

پیش از این نیز، علی‌بابا کلود با بلاکچین Avalanche همکاری کرده بود تا برنامه‌های node-as-a-service این شرکت را پشتیبانی کند. این همکاری به توسعه‌دهندگان Avalanche اجازه داد تا نودهای اعتبارسنج جدید را بر روی زیرساخت ابری علی‌بابا راه‌اندازی کنند.

توسعه‌دهندگانی که در ساعات اوج مصرف به منابع بیشتری نیاز دارند، می‌توانند از منابع اضافی محاسباتی، ذخیره‌سازی و توزیع علی‌بابا کلود بهره‌مند شوند.

شرکت CertiK زیرساخت ابری خود را به علی بابا منتقل کرد

شراکت CertiK با علی‌بابا کلود از ماه مه ۲۰۲۳ آغاز شد، زمانی که CertiK مجموعه امنیتی خود را به پلتفرم بلاکچین علی‌بابا منتقل کرد.

این توافق برای توسعه‌دهندگان CertiK این امکان را فراهم کرد که بازبینی کد، ارزیابی‌ ریسک، تأیید هویت تیم و بررسی پیش‌زمینه را بر روی زیرساخت ابری علی‌بابا انجام دهند.

در ابتدا، CertiK خدمات حسابرسی قراردادهای هوشمند و حسابرسی بلاکچین لایه ۱ خود را ادغام کرده بود و همچنین برنامه‌های خود را برای معرفی تست نفوذ و ابزار تحقیقاتی Skynet CertiK را اعلام کرده بود.

علاوه بر ارائه توانایی‌های فنی برای بلاکچین و برنامه‌های Web3، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران چینی همچنین در حوزه هوش مصنوعی (AI) سرمایه‌گذاری می‌کنند.

در ماه مه، چهار شرکت نوپا چینی که بر حوزه هوش مصنوعی تمرکز دارند، ارزش بازاری بیش از ۱ میلیارد دلار را کسب کردند و با رقبایی همچون OpenAI رقابت کردند.

این شرکت‌های جدید شامل Zhipu AI، Moonshot AI، MiniMax و 01.ai هستند. این شرکت‌ها از حمایت سرمایه‌گذاران محلی برخوردار شده‌اند و در حال حاضر به دنبال جذب استعدادهای جدید برای توسعه محصولات AI هستند.

همچنین بخوانید : حمله خسوف در بلاکچین چیست؟(Eclipse Attack)

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



مترجم اخبار تکنولوژی و بلاکچین، فعال در حوزه کریپتو و متاورس، تهیه و اجرای ویدیوهای آموزشی و کاربردی در حوزه کریپتوکارنسی.

ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین