/ قانون‌گذاری / کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (US SEC) به یک صندوق پوشش ریسک 10 میلیارد دلاری اجازه می دهد تا دسترسی به قراردادهای آتی بیت کوین (Bitcoin) در (CME) را ارائه دهد

4 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (US SEC) به یک صندوق پوشش ریسک 10 میلیارد دلاری اجازه می دهد تا دسترسی به قراردادهای آتی بیت کوین (Bitcoin) در (CME) را ارائه دهد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (US SEC) به یک صندوق پوشش ریسک 10 میلیارد دلاری اجازه می دهد تا دسترسی به قراردادهای آتی بیت کوین (Bitcoin) در (CME) را ارائه دهد

یک صندوق پوشش ریسک (hedge fund) سری و در عین حال بسیار پر سود ، اکنون امکان سرمایه گذاری در بازارهای آتی بیت کوین (BTC) را دارد.

 

با انتشار اعلامیه ای در تاریخ 30 مارس ، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تأیید كرد كه صندوق های (Medallion) شرکت رنسانس تکنولوژی (Renaissance Technologies) اکنون به قراردادهای آتی رو به رشد بیت کوین (Bitcoin) دسترسی دارند.

در این رابطه بخوانید‌ : ماینینگ بیت کوین (Bitcoin Mining) چیست؟ و با چه هدفی انجام میشود؟

 

صندوق های (Medallion) موجب پیشرفت قراردادهای آتی بیت کوین (BTC) می شوند

طبق گزارشات ،رنسانس(Renaissance)  امکان دسترسی به قراردادهای تسویه نقدی (cash-settled) از (CME Group) ، یکی از دو ارائه دهنده قدیمی قراردادهای آتی بیت کوین (Bitcoin) را ارائه می دهد.

 

“صندوق های (Medallion ) مجاز به ورود به عرصه تراکنش های آتی بیت کوین (Bitcoin) که رنسانس به قراردادهای آتی تسویه نقدی معامله شده در (CME) محدود می کند می باشند.”

 

صندوق پوشش ریسک 10 میلیارد دلاری رنسانس (Renaissance) اخیراً در مطبوعات سر و صدا کرد و به رغم نوسانات شدید ناشی از کروناویروس در بازارهای سنتی ، از ابتدای سال تا کنون به سود 24 درصدی دست یافت.

 

طبق گفته سرمایه گذارانی که روز جمعه با وال استریت ژورنال گفتگو کردند ، در ماه مارس که حتی طی یک روز بیت کوین 60 درصد سقوط کرد ، این صندوق توانست بازدهی 9.9 درصدی را ارائه دهد.

 

توسعه و احیای قراردادهای آتی همچنان ادامه دارد

همچنین بخوانید : ارز دیجیتال پولکادات (Polkadot) چیست؟

در این حین ، میزان مشارکت در قراردادهای آتی بیت کوین (Bitcoin) که طی هفته های گذشته کاهش یافته بود ، رو به بهبودی است.

 

طبق جدیدترین داده های (CME) ، محصولات آن در ماه گذشته به اوج بی سابقه خود به لحاظ میزان حساب های یونیک که شامل رشد ترکیبی سالانه 161 درصد است رسیده اند.

حساب های قراردادهای آتی بیت کوین (Bitcoin) در (CME) . منبع:  Hunter Horsley/ Twitter

 

با این وجود ، واکنش ها به اعلامیه صندوق های (Medallion) تأکیدی بر بی اعتمادی به سرمایه گذاران نهادی در میان حامیان بیت کوین (Bitcoin) است. همانطور که کوین تلگراف گزارش داد ، در سال گذشته سوء ظن هایی در خصوص تاثیرات تسویه حساب های قراردادهای آتی بر قیمت بیت کوین (Bitcoin) وجود داشت.

 

برخی از جمله پلن بی (PlanB) ، سازنده مدل ارزشیابی سهام به جریان ، به طور علنی این نظریه که قراردادهای آتی مسئول دستکاری قیمت هستند را رد کرده اند.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین