/ فین تک های ارزهای دیجیتال / پلتفرم سهام گذاری لیدو (Lido) خدمات خود را به بلاکچین سولانا گسترش خواهد داد

زمان مطالعه : 5 دقیقه

پلتفرم سهام گذاری لیدو (Lido) خدمات خود را به بلاکچین سولانا گسترش خواهد داد

پلتفرم سهام گذاری لیدو (Lido) خدمات خود را به بلاکچین سولانا گسترش خواهد داد

لیدو یکی از بزرگترین سرویس های سهام گذاری در شبکه های اتریوم 2.0 و ترا (Terra) در تلاش است تا خدمات خود را به سایر بلاکچین های اثبات سهام گسترش دهد و با پشتیبانی از سهام گذاری در شبکه سولانا آغاز خواهد کرد.

 

این طرح پیشنهادی که در انجمن حاکمیت لیدو ، ارائه دهنده زیرساخت های کریپتوی (Chorus One) ارائه شد طرحی را برای ساخت توکن سهام گذاری شناور سولانا با نام (stSOL) ارائه می دهد که پاداش سهام گذاری در سولانا را جمع آوری کرده و نماینده موقعیت های سهام گذاری اعتبارسنج های لیدو در سولانا خواهد بود ، مشابه توکن (stETH) در شبکه اتریوم 2.0.

در این رابطه بخوانید‌ : تفاوت صرافی های متمرکز (CEX) و صرافی های غیرمتمرکز (DEX) ارز دیجیتال در چیست؟

 

بودجه توسعه برای ارائه خدمات لیدو در یک زنجیره دیگر از طریق (Lido Ecosystem Grants Organization) تأمین می شود ، برنامه ای که لیدو در ماه مارس راه اندازی کرد. (Chorus One) یک بسته پاداش شامل 2،000،000 توکن (LDO) و یک مدل تقسیم درآمد را درخواست کرد که 20 درصد از درآمد حاصل از کارمزد پروتکل در خزانه داری لیدو به آن تعلق می گیرد.

 

همچنین گفته شد (Chorus One) در حال حاضر بزرگترین استیکر (SOL) با 600 میلیون دلار توکن است. نماینده لیدو گفت توسعه خدمات می تواند درآمد پروتکل را افزایش دهد و همچنین خاطر نشان كرد كه مسیر را برای گسترش خدمات به سایر بلاکچین های اثبات سهام هموار می کند.

 

خزانه داری لیدو گفت : “لیدو یک مأموریت بسیار ساده دارد سهام گذاری اتریوم (Ethereum) را ساده ، امن و غیرمتمرکز نگه دارد و ما سعی خواهیم کرد این موارد را در صورت امکان به شبکه های دیگر نیز گسترش دهیم.”

 

طبق گزارش وب سایت لیدو ، در حال حاضر 256،964 اتر (ETH) به ارزش بیش از 700 میلیارد دلار از طریق 5000 آدرس با درآمد 7.1 درصدی از طریق این خدمات سهام گذاری شده و سومین استخر بزرگ سهام گذاری است که در حال حاضر در (Nansen) مستقر است. پس از راه اندازی اتریوم 2.0 ، انتظار می رود که پاداش ها به طور قابل توجهی افزایش یابد.

 

قیمت توکن لیدو (LDO) طی 24 ساعت حدود 54 درصد افزایش یافته و به 2.9 دلار رسیده و رشد هفتگی آن 216 درصد بوده است.

 

همچنین بخوانید : لاک دراپ (Lockdrop) چیست؟ و چه تفاوتی با ایردراپ دارد؟

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین