/ اخبار بیت کوین / حفظ سطح 6.5 هزار دلاری قیمت بیت کوین (Bitcoin) و انتشار خبر "بازار صعودی" سهام ها از سوی یک رسانه اقتصادی مشهور

4 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

حفظ سطح 6.5 هزار دلاری قیمت بیت کوین (Bitcoin) و انتشار خبر "بازار صعودی" سهام ها از سوی یک رسانه اقتصادی مشهور

حفظ سطح 6.5 هزار دلاری قیمت بیت کوین (Bitcoin) و انتشار خبر “بازار صعودی” سهام ها از سوی یک رسانه اقتصادی مشهور

پس از آنکه بازارهای سنتی علائمی از روند صعودی را نشان دادند و شاخص داو جونز (Dow Jones) بهترین روز معاملاتی خود را طی 87 سال اخیر تجربه کرد ، بیت کوین (BTC) در 27 مارس به معاملات نزدیک به 7000 دلار ادامه داد.

بررسی روزانه بازار کریپتوکارنسی. منبع:  Coin360

در این رابطه بخوانید‌ : تئوری احمق بزرگتر در سرمایه گذاری چیست؟ و چگونه از آن در امان بمانیم؟

 

معاملات بیت کوین (BTC) در کریدور 400 دلاری

داده های Coin360 و Cointelegraph Markets نشان داده است که معاملات یک شبه BTC / USD در کریدور گسترده ای بین 6،500 دلار و 6،900 دلار در روز پنجشنبه انجام شده است.

نمودار قیمت 1 روزه بیت کوین (Bitcoin). منبع:  Coin360

 

همانطور که تاثیرات مخرب کروناویروس بر برخی از بخش های سیستم مالی جهان کاهش یافته است ، بیت کوین (Bitcoin) نیز پس از حفظ حمایت در سطح پایین ، برای سومین روز پیاپی بالای سطح 6000 دلار قرار گرفت.

 

بهبود بازارها ناشی از صعود داو (Dow) بوده است که روز چهارشنبه بزرگترین رشد یک روزه خود از سال 1933 را با 20 درصد تجربه کرد. برای روزنامه وال استریت ژورنال (Wall Street Journal) همین موضوع کافی بود تا خبر آغاز روند صعودی بازارهای سهام را منتشر کند.

 

این خبر ، پس از اعلامیه بانک فدرال رزرو ایالات متحده مبنی بر چاپ مقادیر نامحدودی پول منتشر شد ، که بلافاصله موجب بهبود وضعیت بازارها و البته ترس طرفداران بیت کوین (Bitcoin) شد.

همچنین بخوانید : شبکه لایه 2 بیت کوین چیست؟

 

در حالی که قیمت بیت کوین (Bitcoin) به نوسان خود ادامه داد ، داده ها حاکی از آن است که معامله گران در حال فروش نیستند ، طبق گزارش منبع نظارتی (Glassnode) ، موجودی اکسچنج ها در روز پنجشنبه در پایین ترین میزان طی هشت ماه قرار داشت.

 

این شرکت به طور خلاصه در توییتر اعلام کرد “علی رغم نوسانات ، به نظر می رسد دارندگان بیت کوین #Bitcoin در حال برداشت وجوه خود از اکسچنج ها هستند. جریان خروجی از روز 18 مارس به طور روزانه در حال افزایش است “.

 

ون د پوپ  (Van de Poppe) :  بازار صعودی هنوز آغاز نشده است

جفت ارزی BTC / USD پس از سقوط به پایین ترین سطح طی هجده ماه اخیر در تاریخ 12 مارس ، در زمان انتشار مقاله 80 درصد بهبود یافته است.

 

الیستر میلن (Alistair Milne) معامله گر و کارآفرین مشهور در یک پیش بینی احتمالی و نه چندان جدی ، اعلام کرد که این جفت ارز حتی می تواند تا هفته آینده به 9،000 دلار برسد.

 

اگرچه از نظر تحلیلگر کوین تلگراف مارکتز ، مایکل ون د پوپ (Michaël van de Poppe) ، بیت کوین (Bitcoin) برای پایان دادن به روند نزولی خود ، همچنان نیاز به تلاش بیشتر دارد.

 

در حالی که وی روز پنجشنبه در ویدیویی ، صعود 80 درصدی آن را “فوق العاده” خواند ، با این حال گفت که دستیابی به سطح بالای 6،900 دلار هنوز رخ نداده است.

 

وی به طور خلاصه بیان کرد : “من فکر نمی کنم بیت کوین (Bitcoin) در حال حاضر در بازار صعودی قرار گرفته باشد ، با توجه به اینکه سطح پشتیبانی قابل توجهی را از دست داده ایم هنوز به سطح مناسبی بازنگشته ایم.”

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین