/ اخبار بیت کوین / بزرگترین شرکت هوش تجاری در جهان 21 هزار بیت کوین (Bitcoin) را با قیمت 250 میلیون دلار خریداری کرده است

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

بزرگترین شرکت هوش تجاری در جهان 21 هزار بیت کوین (Bitcoin) را با قیمت 250 میلیون دلار خریداری کرده است

بزرگترین شرکت هوش تجاری در جهان 21 هزار بیت کوین (Bitcoin) را با قیمت 250 میلیون دلار خریداری کرده است

مایکرواستراتژی (MicroStrategy) ، بزرگ ترین شرکت شهامی عام در حوزه هوش تجاری در جهان تأیید کرد که رسما بیت کوین (Bitcoin) را به دارایی اصلی ذخیره خزانه داری خود تبدیل کرده است. افزایش پذیرش از سوی سرمایه گذاران نهادی یک پیشرفت چشمگیر صعودی محسوب می شود.

 

مایکرواستراتژی با انتشار بیانیه مطبوعاتی در تاریخ 11 آکوست ، تأیید کرد که 21454 بیت کوین (BTC) را با قیمت 250 میلیون دلار خریداری کرده است.

در این رابطه بخوانید‌ : زیرساخت فیزیکی غیرمتمرکز چیست؟ (DePIN)

 

مایکرواستراتژی : این اقدام “نشان دهنده اطمینان و باور عمیق ما به بیت کوین (Bitcoin) است”

مایکل جی سیلور (Michael J. Saylor) ، مدیرعامل مایکرواستراتژی ، در بیانیه مطبوعاتی اظهار داشت:

 

“این سرمایه گذاری بیانگر باور عمیق ما به بیت کوین (Bitcoin) ، به عنوان پذیرفته شده ترین کریپتوکارنسی در جهان است ، یک ابزار قابل اعتماد برای ذخیره ارزش و دارایی جذاب برای سرمایه گذاری است و در بلند مدت در مقایسه با پول نقد قابلیت های بیشتری برای افزایش ارزش دارد. ”

 

این اقدام لحظه ای درخشان برای پذیرش بیت کوین (Bitcoin) از سوی سرمایه گذاران نهادی است و قطعا مورد توجه مفسران قرار گرفته است.

 

پرستون پیش (Preston Pysh) ، مفسر مشهور ، در توییتر گفت : “من 6 ماه پیش این موضوع را بیان کردم ، اکنون ما شاهد روندی هستیم كه کسب و کارها بیت کوین (Bitcoin) را به عنوان یك اوراق بهادار معاملاتی در ترازنامه خود خریداری می كنند.”

 

“مایکرواستراتژی بیت کوین (Bitcoin) را به عنوان دارایی ذخیره اولیه خزانه داری خود پذیرفته است. روند پیشرفت آغاز شده است.”

همچنین بخوانید : روانشناسی ترید چیست و چگونه بر سود شما در معاملات ارز دیجیتال تأثیر می گذارد؟

عملکرد یک ماهه قیمت سهام مایکرواستراتژِی. منبع: نزدک

 

این اقدام که ابتدا در تاریخ 28 ژوئیه اعلام شد ، تأثیر قابل توجهی در قیمت سهام مایکرواستراتژی ، که از آن زمان تاکنون 5.7 درصد افزایش یافته ، داشته است. در همین حین ، قیمت بیت کوین (Bitcoin) نیز بیش از 10 درصد افزایش یافته است.

 

بری سیلبرت (Barry Silbert) ، مدیرعامل غول سرمایه گذاری ارز دیجیتال گری اسکیل (Grayscale) نیز از تصمیم این شرکت تمجید کرد.

 

وی با انتشار توییتی گفت :

 

“مایکرواستراتژی ، یک شرکت 1.2 میلیارد دلاری ، خود را به یک پلتفرم عمومی قابل معامله برای بیت کوین (Bitcoin) تبدیل کرده است. اقدامی هوشمندانه .”

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید