/ اخبار بیت کوین / السالوادور پس از افت اخیر قیمت 150 بیت کوین دیگر خریداری کرد

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

السالوادور پس از افت اخیر قیمت 150 بیت کوین دیگر خریداری کرد

السالوادور پس از افت اخیر قیمت 150 بیت کوین دیگر خریداری کرد

طی افت قیمت بیت کوین (Bitcoin) به 45000 دلار پس از یک هفته صعودی ، علیرغم هشدارهای جهانی در مورد پذیرش بیت کوین (BTC) ، دولت السالوادور از این فرصت برای خرید استفاده کرد.

 

با کاهش قیمت بیت کوین (Bitcoin) به کمتر از 46000 دلار در روز دوشنبه ، رئیس جمهور السالوادور در توییتر اعلام کرد این کشور در کف قیمت اقدام به خرید بیت کوین (Bitcoin) کرده است. با خرید 150 کوین دیگر ، این کشور در حال حاضر 700 بیت کوین (Bitcoin) در اختیار دارد که ارزش آن در زمان نگارش این مطلب حدود 32 میلیون دلار است.

در این رابطه بخوانید‌ : به روز رسانی تپ‌ روت بیت کوین چیست؟ و چه ویژگی هایی دارد؟

وی در توییتر گفت : “اگر در کف قیمت اقدام به خرید کنید هرگز نمی توانند شما را شکست دهند”.السالوادور همچنین در روزی که بیت کوین (BTC) در این کشور تبدیل به ارز قانونی شد ، با سقوط ناگهانی به زیر 43000 دلار نیز اقدام به خرید کرده بود.

 

اقدام السالوادور برای پذیرش بیت کوین (Bitcoin) به ویژه با معافیت مالیاتی احتمالی برای سرمایه گذاران بیت کوین (Bitcoin) جامعه کریپتو را به وجد آورده است. با این حال ، تصمیم دولت برای پذیرش بیت کوین (Bitcoin) چندان ساده نیست.

 

گذشته از اعتراضات و راهپیمایی ها علیه این قانون ، آژانس رتبه بندی اعتباری (Standard and Poor’s Global) اعلام کرد این پذیرش پیامدهای منفی برای رتبه بندی اعتبار این کشور دارد. (S&P) نیز ادعا کرد این اقدام به شانس السالوادور برای دریافت وام 1 میلیارد دلاری از صندوق بین المللی پول لطمه می زند.

 

السالوادور با تبدیل شدن به اولین کشوری که بیت کوین (Bitcoin) را به عنوان ارز قانونی در 7 سپتامبر به رسمیت شناخت ، تاریخ ساز شد. در آن زمان دولت 400 بیت کوین (Bitcoin) در اختیار داشت.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

همچنین بخوانید : لایم وایر چیست؟ معرفی پلتفرم LimeWire و توکن LMWR


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید