/ قانون‌گذاری / کنگره ایالات متحده با مدیران برجسته حوزه کریپتو جلسه ای برگزار کرد

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

کنگره ایالات متحده با مدیران برجسته حوزه کریپتو جلسه ای برگزار کرد

کنگره ایالات متحده با مدیران برجسته حوزه کریپتو جلسه ای برگزار کرد

کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان امریکا ، با برخی از برجسته‌ترین چهره‌های صنعت ارز دیجیتال در ایالات متحده جلسه‌ای برگزار کرد.

فناوری بلاک چین می تواند زمان تسویه حساب را کاهش دهد

در جلسه دیروز کمیته مجلس نمایندگان تحت عنوان «دارایی های دیجیتال و آینده امور مالی: درک چالش ها و مزایای نوآوری مالی در ایالات متحده»، در مجموع شش مدیر عامل اصلی ارزهای دیجیتال حضور داشتند. در این جلسه جرمی آلر (Jeremy Allaire) مدیر عامل اکسچنج سِرکِل (Circle)، سم بنکمن-فراید (am Bankman-Fried) مدیرعامل اکسچنج اف تی اکس(FTX)، برایان بروکس (Brian Brooks) مدیرعامل اکسچنج بیتفیوری (Bitfury)، چاد کاسکاریلا (Chad Cascarilla) مدیرعامل اکسچنج پکسوز (Paxos)، دنل دیکسون (Denelle Dixon) مدیرعامل اکسچنج استلار (Stellar) و آلسیا هاس (Alesia Haas) مدیرعامل اکسچنج کوین بیس (Coinbase) حضور داشتند.

یکی از موضوعات عدم قانونگذاری دقیق استیبل کوین ها بود که جرمی آلر به آن پرداخت. مدیر عامل گلدمن ساکس (Goldman Sachs) با حمایت از استیبیل کوین سرکل یو اس دی خواستار حمایت قانونی بیشتری در حوزه استیبیل کوین ها شده است.

در این رابطه بخوانید‌ : نحوه خرید و فروش قراردادهای آپشن بیت کوین

چاد کاسکاریلا، مدیر عامل پکسوز با آن موافقت کرد و افزود که فناوری بلاک چین می تواند برای بهبود زیرساخت مالی دیجیتال ایالات متحده با تسریع تسویه حساب ها مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال، در طول فروش استقراضی (short squeeze) شرکت گیم استاپ (GameStop) در ژانویه 2021، تسویه حساب ها در اپلیکیشن رابین هوود (RobinHood) دچار مشکل شد و معاملات متوقف شدند.

مدیر عامل بیت فیوری: ایالات متحده در حوزه صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) عقب مانده است

برایان بروکس، مدیرعامل بیت فیوری خاطرنشان کرد که موضع ایالات متحده در قبال صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله ارزدیجیتال بسیار سختگیرانه است. به گفته وی، مقررات محدودکننده منجر به فرار مغزها و ضرر آمریکا می شود.

دلیلی وجود دارد که افراد با استعداد این حوزه دیگر در سیلیکون ولی (Silicon Valley)، حضور ندارند. مطمئناً، برخی از آنها صرفاً از سیلیکون ولی به میامی نقل مکان کرده اند. اما تعداد زیادی از بنیانگذاران با استعداد به پرتغال، دبی، ابوظبی، سنگاپور و سایر کشورهایی که قوانینی در این حوزه وضضع نکرده اند اما وضعیت مثبت تری نسبت به نوآوری و رشد دارند، رفته اند.

پتریک مک‌هنری (Patrick McHenry)، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا نیز با این ایده موافق است و چارچوب قانونی موجود را «ناخوشایند» و «قدیمی» خواند:

ما به قوانین مناسب این حوزه نیاز داریم. به جای واکنش های آنی و ترس از موضوعات ناشناخته، باید آنها را درک کنیم و اگر قبل از درک آن اقدام قانون گذاری کنیم، فقط نبوغ آمریکایی را سرکوب کرده و در یک رقابت ناخوشایند قرار می گیریم.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید