/ اخبار بیت کوین / قانونگذار کره جنوبی کمک های مالی سیاسی با بیت کوین را می پذیرد

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

قانونگذار کره جنوبی کمک های مالی سیاسی با بیت کوین را می پذیرد

قانونگذار کره جنوبی کمک های مالی سیاسی با بیت کوین را می پذیرد

لی کوانگ جائه (Lee Kwang-jae)، سیاستمدار کره جنوبی، قصد دارد کمپین های سیاسی خود را با دریافت کمک های مالی به بیت کوین (BTC ) و اتریوم (ETH)، انجام دهد.

لی کوانگ جائه، نماینده حزب حاکم دموکرات در کره جنوبی، ظاهرا در حال برنامه ریزی برای دریافت کمک های مالی کمپین با دارایی های دیجیتال است. او همچنین قصد دارد از اواسط ژانویه سال آینده، توکن‌ های غیرقابل معاوضه (NFT) را به عنوان رسید برای چنین کمک‌ هایی منتشر کند.

کریپتو برای تقویت کمپین های سیاسی

در این رابطه بخوانید‌ : متادیتا (metadata) در تراکنش های بلاک چین چیست؟

بر اساس گزارش 30 دسامبر توسط The Korea Held، ارزهای دیجیتال پذیرفته شده در این کمپین، دو ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار یعنی بیت کوین و اتریوم، و همچنین چند توکن محلی خواهند بود. در صورت تحقق این کمپین، لی کوانگ جائه اولین قانونگذار در این کشور آسیایی خواهد بود که دارایی های دیجیتال را برای تامین مالی کمپین می پذیرد.

یکی از مقامات دولت لی گفت: ما در حال حاضر در حال بررسی انتخاب ارائه دهندگان والت دارایی های مجازی هستیم و آدرس والت خود را در وبلاگ، صفحه فیس بوک و کانال یوتیوب خود در اوایل ژانویه قرار خواهیم داد.

با توجه به اینکه این یک پروژه آزمایشی است، دفتر قانونگذار اعلام کرد که ابتدا قصد دارد 10 میلیون وون (حدود 8400 دلار) ارز دیجیتال با محدودیت 1 میلیون وون (840 دلار) برای هر مشارکت کننده دریافت کند.

دارایی های اهدا شده بعدا در یک پلتفرم معاملاتی دارایی های دیجیتال محلی به پول نقد تبدیل می شود. متعاقبا طبق مقررات مالی سیاسی به کار گرفته خواهند شد.

دفتر لی هشدار داد که به دلیل افزایش نوسانات صنعت ارزهای دیجیتال، ارزش واقعی کمک مالی زمانی که به ارزهای فیات تبدیل می‌ شود، ممکن است متفاوت باشد. این می تواند منجر به مالیاتی شود که با انتظارات اولیه مردم هنگام انجام تسویه حساب مالیاتی پایان سال متفاوت است.

سیاست مالیاتی بحث انگیز

از آغاز سال 2021، دولت این کشور شرق آسیایی به دنبال اعمال قوانین سختگیرانه بر اکوسیستم دارایی دیجیتال بوده است. یکی از آنها شامل سرکوب افرادی بود که با مالیات 20 درصدی بیش از 42000 دلار از معامله ارزهای دیجیتال سود کسب می کردند. این قانون قرار بود از ابتدای سال 2022 اجرایی شود.

با این حال، چند ماه بعد، حزب حاکم و حزب دمکرات پیشنهاد تاخیر در تعیین سیاست های مالیاتی را دادند. به گفته قانونگذاران، دولت برنامه ریزی دقیقی برای اجرای رویه مالیاتی ندارد.

اندکی بعد، حزب مخالف و حزب قدرت مردم نیز بیان کرد که به تعویق انداختن این قانون ضروری است.

نماینده چو میونگ هی (Cho Myoung-hee) یکی از اعضای اپوزیسیون معتقد است که در زمانی که تعریف قانونی ارز دیجیتال مبهم است، وضع کردن مالیات درست نیست.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

همچنین بخوانید : معضل سه‌گانه بلاکچین چیست؟ (Blockchain Trilemma)


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید