/ عمومی / شبکه کریپتویی گرین کلایمت ورد درصدی از سود خود را به درختکاری اختصاص می دهد

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

شبکه کریپتویی گرین کلایمت ورد درصدی از سود خود را به درختکاری اختصاص می دهد

شبکه کریپتویی گرین کلایمت ورد درصدی از سود خود را به درختکاری اختصاص می دهد

دنیای کریپتو به توسعه شبکه های خود برای ایجاد فناوری شگفت انگیزی که می تواند به جامعه و سیاره ما کمک کند، ادامه می دهد. گرین کلایمت ورد یکی از شبکه های رمزارز است که از فناوری بلاکچین (blockchain) برای ایجاد دنیای بهتری برای کاربران استفاده می کند.گرین کلایمت ورد از بلاک چین BEP-20 و ERC20 استفاده می کند.

علاوه بر این، هدف آن ثبت داده های جوی و درختان کاشته شده در بلاکچین آن است. این پروسه با اندازه گیری میزان اکسیژن و دی اکسید کربن از طریق یک حسگر اتمسفر تخصصی انجام می شود که مستقیما اطلاعات را به زنجیره بلوکی شبکه ارسال می کند.به این ترتیب، تمام داده‌ ها بدون تغییری توسط بلاکچین محافظت می‌ شوند.

شبکه گرین کلایمت ورد دارای ارز دیجیتال بومی به نام (WGC) است. این توکن از فناوری BEP-20 پلتفرم زنجیره هوشمند بایننس استفاده می کند.

در این رابطه بخوانید‌ : سود باز یا اپن اینترست (open interest) در بازار آتی کریپتو چیست؟

از این طریق، همه کاربرانی که علاقه مند به سرمایه گذاری در توکن WGC هستند، می توانند به راحتی این توکن را با کارمزد کمتری خریداری، فروش و معامله کنند. علاوه بر این، این پلتفرم همچنین فناوری توکن خود را با استفاده از بلاکچین اتریوم (ETH) گسترش می دهد.

این پلتفرم برای تحقق بخشیدن به هدف این شبکه در بهبود شرایط زمین ، درصد کمی از سود توکن WCG را جهت کاشت درخت هزینه می کند.

از سوی دیگر، این پلتفرم دارای یک اپلیکیشن موبایل و دسکتاپ نیز می باشد که برای تمامی کاربران خود در سراسر جهان به عنوان والت عمل می کند و برای استفاده در چندین دستگاه در دسترس خواهد بود. کاربران باید برنامه را دانلود کرده و شماره تلفن خود را ثبت کنند تا یک حساب والت منحصر به فرد ایجاد کنند.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید