/ افراد فعال حوزه کریپتو / کلیمن (Kleiman) ادعا می کند کریگ رایت (Craig Wright) به کلید رمزگذاری پرونده ساتوشی (Satoshi) دسترسی دارد

زمان مطالعه : 5 دقیقه

کلیمن (Kleiman) ادعا می کند کریگ رایت (Craig Wright) به کلید رمزگذاری پرونده ساتوشی (Satoshi) دسترسی دارد

کلیمن (Kleiman) ادعا می کند کریگ رایت (Craig Wright) به کلید رمزگذاری پرونده ساتوشی (Satoshi)  دسترسی دارد

تیم حقوقی آیرا کلیمن (Ira Kleiman) ادعا می کند که کریگ رایت در حال حاضر به فایل رمزگذاری شده در این پرونده دسترسی دارد و به انتقال 1.6 میلیون دلار بیت کوین (BTC) اشاره می کند.

 

تیم حقوقی آیرا کلیمن ادعا می کند دکتر کریگ رایت در حال حاضر این توانایی را دارد که فایل رمزگذاری شده حاوی کلیدهای خصوصی بیش از 820،000 بیت کوین (Bitcoin) را باز کند.

در این رابطه بخوانید‌ : میپل فایننس چیست؟ و چه ویژگی هایی دارد؟

 

کلیمن درگیر شکایت در خصوص بیت کوین (Bitcoin) هایی است که گفته می شود طی همکاری مشترکی بین رایت و دیو کلیمن (Dave Kleiman) ماین شده اند. رایت می گوید هیچ همکاری وجود نداشته است.

 

مطابق اسناد دادگاه در 21 می ، کلیمن ادعا کرده است رایت “توانایی بازكردن فایل رمزگذاری شده را دارد ، اما از آن استفاده نمی کند به این دلیل كه مدرکی برای اثبات مشاركت و دارایی های بیت کوینی که در اختیار دارد خواهد بود.”

 

کلیمن اظهار داشت که 1.6 میلیون دلار بیت کوین (BTC) های خرج شده از آدرس های تحویل داده شده ، به عنوان اثبات دسترسی وی به دادگاه ارائه شده است به همراه تهدیدهای عمومی رایت مبنی بر سقوط بازار بیت کوین (BTC) ، اقدامی که نیاز به دسترسی به مقدار زیادی بیت کوین (Bitcoin) دارد:

 

امتناع رایت از باز کردن پرونده رمزگذاری شده نشان می دهد كه وی می داند كه محتوای آن شامل سوابق مشاركت بین رایت و دیو کلیمن است و اینكه 820.200 بیت کوین (Bitcoin) در لیست پرونده های CSW (یا سایر مقادیر قابل مقایسه) متعلق به این مشارکت و همچنین مالکیت معنوی مربوط به بلاکچینی (blockchain) است که قبل از مرگ دیو ایجاد شده است.

 

لیست (CSW) حاوی 16404 آدرس بیت کوین (BTC) ، که کلیمن به آن اشاره می کند یکی از سه مورد است. این واقعیت که بیت کوین (Bitcoin) از آدرس های موجود در لیست خرج شده است: “مدرکی غیرقابل انکار است و نشان می دهد که یا رایت لیست ناقصی از دارایی های بیت کوین (Bitcoin) خود را در (CSW) ثبت کرده است و یا او به لیست بیت کوین هایش و کلیدهای خصوصی مرتبط با آنها دسترسی دارد و دروغ گفته است. ”

 

همچنین بخوانید : به روزرسانی بعدی اتریوم: پکترا (Pectra) چیست؟

“اقدامات فریبکارانه بیشمار در دادگاه”

بر اساس این پرونده : “رایت درگیر شهادت دروغ در دادگاه ، شواهد جعلی ، اطلاعات گمراه کننده بوده و مانع اجرای عدالت شده است.”

 

تیم کلیمن چهار موردی را که گفته می شود رایت با شهادت دروغ اعلام کرده است ذکر می کند ، یکی از این موارد در اواخر هفته گذشته رخ داده است ، هنگامی که مدعی هویت ساتوشی اسناد جعلی مربوط به طلاق خود را ارائه داده است. آنها معتقدند همسر سابق رایت نیز ممکن است برای حمایت از او در این پرونده دروغ گفته باشد.

 

او انگیزه جدی برای دروغ گفتن دارد:  از نظر مالی به وی وابسته است ، از این موضوع هراس دارد که حمایت مالی او قطع شود و در گذشته به همین دلیل برای حمایت از او دروغ گفته است.

 

قضات این پرونده چندین بار اعتبار رایت را زیر سوال برده اند.

 

کلیمن با انتقاد از دادگاه مبنی بر اعمال مجازات فقط برای یک بار ، اظهار داشت که “اهانت رایت به سیستم حقوقی” ادامه خواهد یافت مگر اینکه این موضوع در این مرحله بررسی شود.

 

نتیجه پرونده :

 

به دلایل فوق ، شاکیان با احترام درخواست می کنند که دادگاه به استناد اختیارات ذاتی خود ، دستور بررسی پاسخ اصلاح شده دکتر رایت و حکم پیش فرض را علیه او صادر کند.

 

قدردانی از انجمن کریپتو

در این پرونده ، تیم حقوقی کلیمن به کارشناسان جامعه کریپتو که زمان زیادی را به تحقیق در مورد این پرونده اختصاص داده اند ادای احترام کرد :

 

شاکیان ، مشاوران آنها ، متخصصان و یک جامعه کریپتوی فداکار برای افشای جعل و دروغ و اظهارات نادرستی که تا به امروز بیان شده در تلاش بوده اند.

 

جلسه رسمی دادگاه این پرونده برای 6 جولای تعیین شده است.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید