/ اخبار اکسچنج ها / کراکن شیبا اینو را فهرست می کند؛ پشتیبانی از واریز این توکن

زمان مطالعه : 5 دقیقه

کراکن شیبا اینو را فهرست می کند؛ پشتیبانی از واریز این توکن

کراکن شیبا اینو را فهرست می کند؛ پشتیبانی از واریز این توکن

اکسچنج کراکن (Kraken) اخیراً اعلام کرد شیبا اینو (Shiba Inu) را در پلتفرم خود لیست می کند. این امر در 30 نوامبر انجام شد و به کاربران امکان داد سفارشات شیبا اینو را ثبت کنند. در حال حاضر، واریز ها به 20 تاییدیه در پلتفرم نیاز دارند که می تواند با گذشت زمان تغییر کند.

کاربران کراکن می توانند شیبا اینو را از طریق بخش (Funding) به پلتفرم اضافه کنند. باید دارایی را انتخاب کرده و روی گزینه (Deposit) کلیک کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ادغام، نحوه عملکرد و قیمت ، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

در حال حاضر حداقل میزان واریز شیبا به کراکن 373000 توکن است. کاربران می توانند این کوین را در برابر یورو و دلار آمریکا معامله کنند. این معامله همچنین با حداقل معاملات 50000 شیبا اینو همراه است.

در این رابطه بخوانید‌ : اسلشینگ (Slashing) چیست؟ و چگونه میتوان از آن در امان ماند؟

شیبا علیرغم عرضه به‌عنوان یک میم کوین تحت تاثیر دوج کوین (Dogecoin) ، مسیر طولانی را پیموده است. یک توسعه دهنده ناشناس به نام ریوشی در سال 2020 این کوین مبتنی بر اتریوم را راه اندازی کرد.

بیانیه اولیه آنها در مورد پروژه پاسخی برای این سوال بود : اگر یک پروژه ارز دیجیتال 100٪ توسط جامعه اداره شود چه خواهد شد؟

شیبا اینو به سرعت عرضه محدود خود که شامل یک کوادریلیون توکن بود را اعلام کرد. نیمی از توکن های شیبا به ویتالیک بوترین، خالق اتریوم منتقل شد. ویتالیک پس از دریافت این توکن ها 1 میلیارد دلار توکن را به صندوق خیریه کووید در هند اهدا کرد. بوترین توکن های باقی مانده را سوزاند که تخمین زده می شود 40 درصد از کل عرضه آن باشد.

کراکن در ابتدا فقط Kraken Terminal و Kraken را برای شیبا ارائه می دهد. عملکردهایی مانند معاملات مارجین (Margin Trading) و معاملات آتی (Kraken Futures) فعلا در دسترس نخواهند بود.

کاربران باید معاملات خود را با سفارشات محدود شروع کنند تا بازار را بسنجند و معامله ای معقول انجام دهند.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین