/ اخبار بیت کوین / مدیر عامل بزرگترین شرکت مدیریت سرمایه جهان : بیت کوین (Bitcoin) ممکن است در نهایت به یک بازار جهانی تبدیل شود

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

مدیر عامل بزرگترین شرکت مدیریت سرمایه جهان : بیت کوین (Bitcoin) ممکن است در نهایت به یک بازار جهانی تبدیل شود

مدیر عامل بزرگترین شرکت مدیریت سرمایه جهان : بیت کوین (Bitcoin) ممکن است در نهایت به یک بازار جهانی تبدیل شود

لری فینک (Larry Fink) مدیر عامل شرکت بلک راک (Blackrock) معتقد است بیت کوین (Bitcoin) ممکن است در نهایت به یک بازار جهانی تبدیل شود. وی می گوید بیت کوین (BTC) به دنبال روند اخیرش در چند ماه گذشته مورد توجه این شرکت قرار گرفته است.

 

گفته می شود که فینک روز سه شنبه در شورای روابط بین الملل در کنار رئیس سابق بانک مرکزی انگلستان ، مارک کارنی (Mark Carney) ، گفت:

در این رابطه بخوانید‌ : آلت کوین چیست؟ و چه تفاوتی با بیت کوین دارد؟

 

“بیت کوین (Bitcoin) توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است و نسبت به بازارهای دیگر بسیار کوچک است. ”

وی سپس افزود:

“آیا این دارایی می تواند به یک بازار جهانی تبدیل شود؟ این احتمال وجود دارد ”

فینک تنها مدیر این شرکت نیست که به ارزش بالقوه بیت کوین (Bitcoin) پی برده است. ماه گذشته ، ریک رایدر (Rick Rieder) ، مدیر ارشد سرمایه گذاری این شرکت نیز به (CNBC) گفت که نه تنها بیت کوین (Bitcoin) “آمده است تا بماند” بلکه “تا حد زیادی جای طلا را خواهد گرفت”.

 

پیش از این ، نظراتی از این قبیل از سوی سرمایه گذاران نهادی بسیار غیرمعمول تلقی می شد ، اما درک عموم مردم نسبت به بیت کوین (Bitcoin) طی سال گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است. سرمایه گذاری های عظیم در صندوق های گری اسکیل (Grayscale) ، رشد خزانه های نهادی بیت کوین (Bitcoin) و اصلاحیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار گوگنهایم در خصوص بیت کوین (BTC) نشان دهنده تغییری در روند پذیرش سرمایه گذاران نهادی است.

 

جدا از این ، سرمایه گذاری پائول تودور جونز (Paul Tudor Jones) و استنلی درکن میلر (Stanley Druckenmiller) نیز از پیشرفت بیت کوین (Bitcoin) پشتیبانی می کند.

 

افزایش تقاضا از سوی سرمایه گذاران نهادی برای بیت کوین (Bitcoin) از جمله پی پل و کش اپ که اکثر بیت کوین (Bitcoin) های تازه ماین شده را خریداری می کنند کمبود نگران کننده ای را در بازار ایجاد کرده است. به گفته پنترا کپیتال (Pantera Capital) ، پی پل به تنهایی تقریباً 70 درصد از موجودی جدید را خریداری می کند.

همچنین بخوانید : ری استیکینگ (restaking) چیست؟ چگونه می توان اتریوم را برای افزایش پاداش ری استیک کرد؟

 

در حال حاضر ، هر روز فقط 900 بیت کوین (BTC) ماین می شود. با افزایش تقاضا در پی رویداد هالوینگ در ماه می ، قیمت ها احتمالاً بالاتر می روند. حتی سیتی بنک (Citibank) نیز قیمت نسبتاً نجومی را تا پایان سال 2021 برای بیت کوین (Bitcoin) پیش بینی کرده است.

 

اگرچه بلک راک به طور مستقیم مالک بیت کوین (Bitcoin) نیست ، اما از طریق مایکرواستراتژی (MicroStrategy) ، یک شرکت هوش تجاری که ترازنامه خود را به بیت کوین (BTC) تبدیل کرده ، به طور غیر مستقیم در این دارایی سرمایه گذاری کرده است. بلک راک بزرگترین سرمایه گذار مایکرواستراتژی با 15.2 درصد سهام این شرکت است.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین