/ اخبار بیت کوین / فروش ارزهای دیجیتال از سوی سرمایه گذاران نهادی به طولانی ترین دوره از فوریه 2018 تاکنون رسیده است

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

فروش ارزهای دیجیتال از سوی سرمایه گذاران نهادی به طولانی ترین دوره از فوریه 2018 تاکنون رسیده است

فروش ارزهای دیجیتال از سوی سرمایه گذاران نهادی به طولانی ترین دوره از فوریه 2018 تاکنون رسیده است

گزارش هفتگی کوین شرز (CoinShares) جریان خروجی بزرگ دیگری از محصولات دارایی دیجیتال را نشان داد که بیشتر فروش ناشی از صندوق های سرمایه گذاری بیت کوین (Bitcoin) بوده است.

 

بر اساس این گزارش ، موسساتی که در بیت کوین (BTC) سرمایه گذاری کرده اند ششمین جریان خروجی هفتگی به صورت متوالی را ثبت کردند.

در این رابطه بخوانید‌ : قرارداد هوشمند در بلاک چین چیست و چگونه کار می کند؟

 

این جریان خروجی از محصولات سرمایه گذاری دارایی دیجیتال در هفته گذشته بالغ بر 79 میلیون دلار بود که سومین کاهش هفتگی متوالی و طولانی ترین دوره فروش از فوریه 2018 است. میزان خروج سرمایه از صندوق های بیت کوین (Bitcoin) بالغ بر 89 میلیون دلار بود ، در حالی که محصولات اتریوم (ETH) افت 1.9 میلیون دلاری را ثبت کردند.

 

از ابتدای سال تاکنون ، محصولات سرمایه گذاری بیت کوین (Bitcoin) بیش از 4.1 میلیارد دلار جریان ورودی خالص را ثبت کرده اند. در همین حال ، جریان ورودی به محصولات اتر (Ether) از ابتدای سال 2021 تاکنون 992 میلیون دلار بوده است.

 

محصولات سرمایه گذاری چند دارایی که سبدی از ارزهای دیجیتال را در اختیار دارند ، هفته گذشته با ثبت 10 میلیون دلار جریان ورودی ، روند نزولی را پشت سر گذاشتند. داده ها نشان می دهد این صندوق ها در حال حاضر 351 میلیون دلار جریان ورودی در سال جاری را ثبت کرده اند.

 

قیمت بیت کوین (Bitcoin) در حال حاضر 50 درصد نسبت به اوج خود در ماه می کاهش یافته و در حال حاضر کمتر از 33،000 دلار است. ارزش بازار ترکیبی تمام ارزهای دیجیتال روز دوشنبه به زیر 1.4 تریلیون دلار سقوط کرد که نسبت به اوج ماه گذشته تقریبا نصف شده است.

 

در حالی که به نظر می رسد شاخص های درون زنجیره ای نشانه هایی از کف قیمت را نشان می دهند به دلیل اخبار منفی ، احساسات بازار همچنان نزولی است. ممنوعیت ماینینگ بیت کوین (Bitcoin) از سوی چین و الگوی تقاطع مرگ تنها برخی از اخبار اصلی تاثیرگذار بر احساسات سرمایه گذاران است.

 

همچنین بخوانید : معضل سه‌گانه بلاکچین چیست؟ (Blockchain Trilemma)

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید