/ اخبار آلت کوین ها / شیبا اینو به باارزش ترین کوین بازار که طی یک سال اخیر راه اندازی شده تبدیل شد

زمان مطالعه : 5 دقیقه

شیبا اینو به باارزش ترین کوین بازار که طی یک سال اخیر راه اندازی شده تبدیل شد

شیبا اینو به باارزش ترین کوین بازار که طی یک سال اخیر راه اندازی شده تبدیل شد

سال گذشته، یک پروژه جامعه محور، یعنی شیبا اینو(SHIB) به جامعه ارز های دیجیتال وارد شد و به دوج کوین(DOGE) کمک کرد تا مفهوم میم کوین ها را تغییر دهد. ارتش قدرتمندی به نام ارتش شیبا تشکیل شد. شیبا در اکتبر 2021 همزمان با صعود قیمت بیت کوین(BTC) و آلت کوین های دیگر بیش از ده برابر، رشد کرد.

جان ارلیچمن(Jon Erlichman)، تحلیلگر کریپتو، یک توییت در صفحه خود با 239 هزار دنبال کننده، منتشر کرد و ارزش اکثر آلت کوین ها را طی یک سال اخیر بررسی کرد.

با توجه به ارزش 1.000 دلاری سرمایه گذاری سال گذشته، شیبا با 740.259.740 دلار بازدهی پیشتاز است، در حالی که اکسی اینفینیتی(AXS) با 1,082,920 دلار در رتبه بعدی قرار دارد. این رمزارز ها بیشتر از آنچه تصور می‌ شد، برای سرمایه‌ گذاران خود بازدهی داشتند.

در این رابطه بخوانید‌ : نواحی عرضه و تقاضا چیست و چگونه از آنها در ترید ارز دیجیتال استفاده کنیم؟

اخیرا، یک مدیر انبار سوپرمارکت که در ماه فوریه 8.000 دلار در شیبا سرمایه گذاری کرده بود، ثروتی جمع آوری کرد که به او اجازه می دهد رویای خود را تحقق بخشد.

بدون شک، ارز دیجیتال افراد را میلیونر و حتی میلیاردر می کند. مهمتر از همه، در یک دنیای رو به رشد و با وجود تکنولوژی، آینده متعلق به کسانی است که مطلع هستند و همینطور متعلق به آن هایی که چنین سرمایه گذاری هایی انجام می دهند. علاوه بر این، بسیاری از نوآوری‌ ها برای ثروتمندتر کردن افراد آگاه و مطلع ایجاد می شوند.

این بدان معنا نیست که تنها هدف ارزهای دیجیتال ثروتمند کردن سرمایه گذاران است. نکته قابل توجه این است که موارد استفاده متعددی برای ایجاد دنیای سبز تر ایجاد شده است. بسیاری از بنیادهای رمزارز نیز پروژه های خیریه زیادی را تامین مالی می کنند.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید