/ فین تک های ارزهای دیجیتال / حزب دموکرات تگزاس قصد دارد از فروش NFT برای جمع آوری سرمایه استفاده کند

زمان مطالعه : 5 دقیقه

حزب دموکرات تگزاس قصد دارد از فروش NFT برای جمع آوری سرمایه استفاده کند

حزب دموکرات تگزاس قصد دارد از فروش NFT برای جمع آوری سرمایه استفاده کند

پارکر باترورث (Parker Butterworth) بنیان گذار شرکت فرانت راو (Front Row) گفت مشتاقانه در صدد ورود به حوزه دارایی های دیجیتال جهت پیشبرد اهداف خود هستیم.

شرکت فرانت راو، بازاری که سازمان های پیشگام را با یکدیگر مرتبط می کند، اعلام کرده که در برنامه ای با هدف جمع آوری سرمایه برای نامزدها با حزب دموکرات تگزاس همکاری می کند. این همکاری با استفاده از توکن های غیر مثلی اجرا می شود.

این شرکت در اعلامیه 11 اکتبر گفت پیش تر تصاویر دیجیتالی از لحضه های تاثیر گذار را به صورت توکن های غیر مثلی (NFT) عرضه کرده و امکان  فروش آنها را فراهم کرده است. برخی از NFT های برجسته شامل یک سری پوستر با عنوان « تحت تعقیب» هستند که نمایندگان محافظه کار را نشان می دهد که از ایالت فرار می کنند.

در این رابطه بخوانید‌ : شیبا اینو چیست و چه کاربردی دارد؟

این شرکت خاطرنشان کرد سرمایه جمع آوری شده از طریق فروش NFT های آن مستقیما به «گروه ها و افراد سیاسی» اختصاص می یابد، اما نحوه انطباق این پروسه با قوانین مالی فعلی برای کمپین ها با تعیین نکرد. بر اساس قوانین ایالات متحده، بنظر می رسد نامزد های ادارات فدرال نمی توانند بیش از 5،800 دلار از یک فرد برای فروش یک یا چند NFT دریافت کنند.

پارکر باترورث یکی از بنیانگذاران فرانت راو در یکی از سخنرانی هایش که به احتمال زیاد به جمهوری خواهان اشاره داشت گفت :« NFT ها به یک ابزار قدرتمند برای هرگونه طرح جمع آوری سرمایه برای افراد سیاسی تبدیل خواهد شد و راه اندازی بازار ما به دموکرات های سراسر کشور، راهی برای جمع آوری کمک های مالی ارائه می دهد که همتایان آن ها ندارند».

راو همچنین گفت این پلتفرم بلاک چین بخشی از سود حاصل از فروش NFT را به برنامه های «کاهش کربن» اهدا می کند. اگرچه فعالیت این پلتفرم در ایالت تگزاس آغاز  می شود، اما در صدد گسترش این خدمات برای کاندیدهای ملی و اهداف بزرگتر است.

با این حال بسیاری از دفاتر نامزد های محلی، ایالتی و فدرال در ایالات متحده اعلام کرده اند که کمک مالی از طریق ارزهای دیجیتال را می پذیرند، (احتمالا در راستای جذب رای دهندگان جوان و علاقه مند به تکنولوژی). با این حال هنوز توکن های NFT برای کنگره ناشناخته هستند.

طبق گزارشی در ماه اوت 117 نماینده کنگره، 18 لایحه مربوط به دارایی های دیجیتال و تکنولوژی بلاکچین را در طول سال 2021 ارائه داده اند.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین