/ اخبار بیت کوین / تسلا 7.7 درصد از درآمد ناخالص خود را به بیت کوین (Bitcoin) اختصاص می دهد

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

تسلا 7.7 درصد از درآمد ناخالص خود را به بیت کوین (Bitcoin) اختصاص می دهد

تسلا 7.7 درصد از درآمد ناخالص خود را به بیت کوین (Bitcoin) اختصاص می دهد

تسلا (TSLA) روز دوشنبه پس از تأیید کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده اعلام کرد که بیت کوین (BTC) را به ترازنامه خود اضافه کرده است و موجب شوک بازارهای مالی شد.

 

آخرین فرم مالی 10-K تسلا برای دوره مالی منتهی به 31 دسامبر سال 2020 ، سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری در بیت کوین (Bitcoin) را نشان می دهد. همانطور که دیوید لوانت (David Lawant) ، محقق بیت وایز (Bitwise) اظهار داشت ، سرمایه  گذاری بیت کوین (Bitcoin) تسلا تقریباً 7.7 درصد از درآمد نقدی ناخالص آن را شامل می شود.

در این رابطه بخوانید‌ : استاندارد ERC-1155 چیست؟ و چگونه کار میکند؟

وی این ارقام را از طریق بررسی سرمایه نقدی تسلا و معادل های آن به دست آورده که درآمد ناخالصی معادل 19.4 میلیارد دلار در پایان سال 2020 یا 9/8 میلیارد دلار درآمد خالص از بدهی و اجاره های مالی داشت.

 

خرید بیت کوین (Bitcoin) تسلا آن را در صدر لیست دارایی های ذخیره این شرکت قرار می دهد. فقط یک شرکت دیگر ، مایکرواستراتژی به عنوان بخشی از دارایی ذخیره ای خود ، دارایی دیجیتال بیشتری خریداری کرده است.

 

خبر سرمایه گذاری تسلا در بازار بیت کوین (Bitcoin) باعث افزایش قیمت ها در روز دوشنبه شد. همانطور که کوین تلگراف گزارش داد ، قیمت بیت کوین (BTC) به رکورد تاریخی جدیدی نزدیک به 45000 دلار رسید و از اوج قبلی خود عبور کرد. ارزش بازار بیت کوین (Bitcoin) نیز برای اولین بار از 800 میلیارد دلار فراتر رفت.

 

تسلا علاوه بر افزودن بیت کوین (BTC) به ترازنامه خود ، قصد دارد این دارایی دیجیتال را به عنوان روش پرداخت بپذیرد. علاوه بر این ، بیت کوین (BTC) دریافتی آن به پول نقد تبدیل نمی شود بلکه به ترازنامه آن اضافه می شود.

 

تسلا در صدد پذیرش بیت کوین (Bitcoin) در یک زمان حساس در بازار صعودی است. با توجه به اقدامات اخیر ایلان ماسک ، سرمایه گذاری بیت کوین (Bitcoin) تسلا می تواند روند پذیرش خرد را در کوتاه مدت تسریع کند.

همچنین بخوانید : ارز دیجیتال یونی سواپ چیست؟ و چه کاردبری دارد؟

 

بیت کوین (Bitcoin) همچنین موجب تشویق دیگر شرکت های بزرگ شده است. 1400 عضو در کنفرانس شرکت مایکرواستراتژی در خصوص معرفی بیت کوین (Bitcoin) ثبت نام کردند.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین