/ تکنولوژی بلاکچین / بورس اوراق بهادار اسپانیا آماده آزمایش سیستم تأمین مالی مبتنی بر بلاکچین (blockchain) است

زمان مطالعه : 5 دقیقه

بورس اوراق بهادار اسپانیا آماده آزمایش سیستم تأمین مالی مبتنی بر بلاکچین (blockchain) است

بورس اوراق بهادار اسپانیا آماده آزمایش سیستم تأمین مالی مبتنی بر بلاکچین (blockchain) است

بورس اوراق بهادار اسپانیا در صدد آزمایشات بیشتر سیستم مبتنی بر بلاکچین (blockchain) برای تأمین مالی شرکت های کوچک و متوسط (SME) است.

 

بورس اوراق بهادار اسپانیا یا (BME) قصد دارد زیرساخت های بلاکچین (blockchain) خود را برای تأمین مالی شرکت های کوچک و متوسط آزمایش کند.

در این رابطه بخوانید‌ : سی دیفای CeDeFi چیست؟

 

طبق گزارش فین اکسترا (Finextra) در روز جمعه ، مجموعه آزمایشات بعدی (BME) شامل کسب و کارهایی خواهد شد که بخشی از اکوسیستم تامین مالی (SME) این کشور هستند و تحت نظارت سندباکس قانونگذاری ایجاد شده توسط وزارت امور اقتصادی و تحول دیجیتالی اسپانیا قرار دارند.

 

این سندباکس گام مهمی در ارتقا و توسعه فناوری مالی در اسپانیا ، با تمرکز بر رقابت بیشتر و کاهش موانع ورود برای شرکت کنندگان ، محسوب می شود.

 

مرحله آزمایشی که در سال 2020 اتفاق افتاد مشارکت شرکت های خدمات سرمایه گذاری و ارائه دهندگان اعتبار تجاری را به همراه داشت.

 

به عنوان بخشی از دور دوم آزمایشات ، (BME) به دنبال بررسی مناسب بودن سیستمی مبتنی بر اتریوم (Ethereum) جهت جذب سرمایه برای شرکت ها خارج از رویه معمول تأمین مالی سنتی از طریق بانک است.

 

در واقع ، پلتفرم بلاکچین (BME) روند تأمین مالی دارایی های دیجیتال (SME) را تسهیل می کند که شامل راه های تأمین مالی مانند وام های قابل تبدیل به سهام و وام های مشارکتی است.

 

همچنین بخوانید : توکن سوزی در صنعت کریپتو به چه معناست؟

این پروژه نشان دهنده گسترش سیاست دیجیتال سازی (BME) در چند وقت اخیر است. در مارس 2019 ، بورس اوراق بهادار اسپانیا آزمایش سیستم مبتنی بر بلاکچین (blockchain) خود را برای گواهی های الکترونیکی وثیقه به پایان رساند.

 

برای این پروژه تأمین مالی ، پلتفرم بلاکچین (blockchain) همچنین یک کیف پول دیجیتال برای (SME) ها جهت ذخیره دارایی ها ارائه می دهد که هم ابزار سرمایه گذاری مالی و هم پول الکترونیکی است.

 

به غیر از (SME) ها ، بانک های بزرگ نیز به دنبال فناوری بلاکچین (blockchain) برای کاهش ریسک های احتمالی ترید فایننس یا تامین مالی معاملات تجاری هستند.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین