/ اخبار آلت کوین ها / بسیاری از معامله گران معتقدند روند آهسته قیمت بیت کوین (Bitcoin) و آلت کوین ها تا سال 2021 ادامه دارد

زمان مطالعه : 5 دقیقه

بسیاری از معامله گران معتقدند روند آهسته قیمت بیت کوین (Bitcoin) و آلت کوین ها تا سال 2021 ادامه دارد

بسیاری از معامله گران معتقدند روند آهسته قیمت بیت کوین (Bitcoin) و آلت کوین ها تا سال 2021 ادامه دارد

معامله گران سه ماهه چهارم آهسته ای را برای بیت کوین (Bitcoin) و آلت کوین ها پیش بینی می کنند ، به خصوص که نرخ تسلط بیت کوین (BTC) همچنان بالاتر می رود.

 

قیمت بیت کوین (BTC) از هفته ها قبل در محدوده مشخصی باقی مانده است اما معامله گران انتظار دارند که سه ماهه چهارم کندی در انتظار این دارایی دیجیتال برتر باشد.

در این رابطه بخوانید‌ : پلتفرم بلر چیست؟ و چگونه میتوان توکن های BLUR را بدست آورد؟

بازدهی سه ماهه بیت کوین. منبع:  Skew.com

 

در سال های 2018 و 2019 سه ماهه چهارم در سطح منفی به پایان رسید و موجب تشدید احساسات نزولی در بازار شد. در کوتاه مدت ، روند کسل کننده سه ماهه چهارم جدا از کاهش قیمت بیت کوین (Bitcoin) می تواند موجب افت بیشتر قیمت آلت کوین ها شود.

 

در حال حاضر ، چندین تحلیلگر تکنیکال به جهش شاخص تسلط بیت کوین (Bitcoin) اشاره کرده و در خصوص سقوط بازار آلت کوین ها هشدار می دهند.

 

آیا آلت کوین ها کف قیمتی خود را پشت سر گذاشته اند؟

طبق گزارش کوین تلگراف ، طی دو هفته گذشته بیشتر آلت کوین های کوچک و توکن های امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) از 30 تا 60 درصد سقوط کردند.

 

هنگامی که بیت کوین (Bitcoin) در تاریخ 9 تا 19 سپتامبر از 9،981 دلار به 11،179 دلار افزایش یافت و در این مدت میزان فروش شدت گرفت ، افت آلت کوین ها نیز شدیدتر شد. تحلیلگران بر این باورند که سود حاصل از آلت کوین ها و دیفای به بیت کوین (Bitcoin) و استیبل کوین ها منتقل می شود.

همچنین بخوانید : میپل فایننس چیست؟ و چه ویژگی هایی دارد؟

 

به این ترتیب ، در حالی که بیت کوین (Bitcoin) روند صعودی پرقدرتی را تجربه کرد ، توکن های دیفای سقوط کرده و آلت کوین ها نیز در یک روند نزولی ثابت باقی ماندند.

 

سقوط آلت کوین ها در حالی رخ داد که بیت کوین (Bitcoin) پس از عدم عبور از مقاومت کلیدی 11100 دلار شروع به سقوط کرد. در 15 روز گذشته ، بیت کوین (BTC) تقریبا 6 درصد افت کرده است و کمی بالاتر از 10،500 دلار ثابت باقی مانده است.

نمودار روزانه  BTC / USDT . منبع:  TradingView.com

 

به گفته مایکل ون د پوپ (Michael van de Poppe) ، تحلیلگر کوین تلگراف ، بعید به نظر می رسد سقوط فعلی به این زودی ها پایان یابد.

 

ون د پوپ در یک توییت نمودار زیر را منتشر کرد و توضیح داد که بازارهای کریپتو معمولاً فازهای “خسته کننده و اصلاحی” را در طول سه ماهه چهارم تجربه می کنند. وی گفت از نظر تاریخی ایجاد کف های قیمتی اتر (Ether) در ماه دسامبر آغاز می شود و تا سه ماهه بعدی ادامه دارد.

نمودار روزانه  BTC / USDT . منبع:  TradingView.com

 

ون د پوپ پیش بینی کرد که “تسلط بیت کوین (BTC) افزایش خواهد یافت تا فصل آلت کوین دیگری را در سه ماهه اول 2021 مشاهده کنیم.”

 

یک معامله گر ناشناس معروف به “Loma” نیز اظهارات مشابهی را بیان کرد. او گفت آخرین باری که آلت کوین ها به این شدت سقوط کردند ، بیت کوین (BTC) در مدت کوتاهی افت شدیدی را تجربه کرد.

 

این بار ، آلت کوین ها در حال سقوط هستند در حالی که بیت کوین (BTC) و اتر (Ether) بالاتر از سطح حمایت ثابت باقی مانده اند. وی خاطرنشان کرد:

 

“آلت کوین ها هنگام ثبات بیت کوین (Bitcoin) ، سقوط می کنند. آخرین باری که شاهد این وضعیت بوده ام ، بیت کوین (Bitcoin) کندل نزولی چشمگیری را ثبت کرد. ”

 

آیا احتمال صعود وجود دارد؟

از ابتدای ماه اکتبر ، بازار کریپتوکارنسی با رویدادهای منفی زیادی روبرو شده است که می توانند احساسات سرمایه گذاران را تحت تأثیر قرار دهند.

 

در تاریخ 26 سپتامبر پس از هک شدن و سرقت 281 میلیون دلار از اکسچنج کوکوین (KuCoin) ، قیمت بیت کوین (Bitcoin) نسبت به اخبار واکنش منفی نشان نداد ، این امر می تواند مانع از ایجاد مومنتوم صعودی شود. پس از آن کمیسیون معاملات آتی کالاهای ایالات متحده (CFTC) اعلام كرد كه بیتمکس (BitMEX) را به دلیل نقض قانون رازداری بانك در اول اكتبر متهم كرده است.

 

سپس ، در تاریخ 2 اکتبر ، تست کرونای دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده مثبت اعلام شد و موجب آشفتگی بسیاری در بازارهای سنتی و بازارهای کریپتو شد.

 

پس از چندین رویداد مهم ، برخی سرمایه گذاران انتظار دارند نوسانات افزایش یابد و برخی از معامله گران اظهار داشتند که ممکن است فشار فروش شدیدی رخ دهد.

 

یکی دیگر از معامله گران محبوب در توییتر معروف به “Byzantine General” گفت که این یک موقعیت “عالی” برای فشار فروش است زیرا موجب حذف معامله گران ضعیف می شود. وی همچنین خاطرنشان کرد که از نظر او ، سرمایه زیادی در حاشیه بازار کریپتوکارنسی وجود دارد و گفت :

 

“با وجود تردید های حال حاضر ، به ویژه در حوزه ارزهای دیجیتال ، لحظه مناسبی برای انفجار و حذف تمامی معامله گران ضعیف خواهد بود. شاخص (SSR) از نظر تاریخی هنوز در سطح پایینی قرار دارد ، به این معنی که سرمایه زیادی در حاشیه بازار وجود دارد. ”

 

به طور کلی ، معامله گران سه ماهه خسته کننده ای را برای بیت کوین (Bitcoin) و آلت کوین ها پیش بینی می کنند ، اما فروش شدید ماه گذشته می تواند در نهایت منجر به تقویت یک رالی قدرتمند شود.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین