/ اخبار ارز دیجیتال / اینستاگرام در حال بررسی ورود به حوزه NFT؛ اخبار یک هفته اخیر

زمان مطالعه : 5 دقیقه

اینستاگرام در حال بررسی ورود به حوزه NFT؛ اخبار یک هفته اخیر

اینستاگرام در حال بررسی ورود به حوزه NFT؛ اخبار یک هفته اخیر

آدام ماسری (Adam Mosseri)، مدیر عامل اینستاگرام، گفت که این اپلیکیشن رسانه اجتماعی در حال بررسی حوزه NFT ها است. اگرچه هنوز چیزی اعلام نشده، اما اینستاگرام به طور فعال در حال بررسی NFT ها و چگونگی دسترسی بیشتر به آنها برای مخاطبان گسترده خود است. وی افزود اینستاگرام همچنین در حال بررسی این موضوع است که چگونه توکن‌ های غیرقابل معاوضه (NFT) می‌ توانند برای سازندگان آن مفید باشند.

جاستین سان (Justin Sun)، بنیانگذار پلتفرم بلاکچین (blockchain) ترون (TRX)، اعلام کرد که او پیشنهاد دهنده ناشناسی بود که 28 میلیون دلار برای رزرو یک صندلی برای پیوستن به جف بزوس (Jeff Bezos) در اولین سفر خود به فضا پرداخت کرد، اما پرتاب را در اوایل سال جاری از دست داد. اکنون او در حال برنامه ریزی یک سفر جدید به فضا با پنج نفر است و اعضای انجمن ترون، سرمایه گذاران طولانی مدت این ارز دیجیتال و سایر رهبران صنایع مختلف برای این سفر نامزد خواهند شد.

اکسچنج کریپتوی بایننس (Binance) تغییراتی در نحوه حذف بایننس کوین (BNB) از چرخه ایجاد کرده است، فرآیندی که تحت عنوان توکن سوزی شناخته می شود. سیستم جدید که Auto-Burn نامیده می‌ شود، به‌ طور پیوسته اتفاق می‌ افتد و جایگزین زمان‌ بندی سه ماهه می‌شود که منعکس‌ کننده استفاده از توکن‌ ها در محصولات معاملاتی مختلف ارائه‌ شده توسط اکسچنج متمرکز بایننس است. هدف از این حرکت ایجاد شفافیت بیشتر برای جامعه بزرگ بایننس کوین است.

در این رابطه بخوانید‌ : چرخه بازار چیست؟ و چه عواملی بر آن تاثیر گذارند؟

بیت‌ مکس (BitMEX) یکی از محبوب‌ ترین اکسچنج های مشتقات جهان، ارز دیجیتال بومی خود به نام بی مکس (BMEX) را در فوریه 2022 منتشر خواهد کرد. کاربران فعلی و جدید تایید شده می توانند توکن ها را به صورت ایردراپ از حداکثر عرضه 450 میلیونی این کوین دریافت کنند. بیت مکس، توکن بی مکس را به عنوان پاداش و توکن تعامل با تخفیف کارمزد معاملات و بازدهی مثبت توصیف کرد.

کراکن (Kraken) ، اکسچنج کریپتوی مستقر در ایالات متحده، در حال کار بر روی یک عملکرد جدید است که مشتریانش را قادر می‌ سازد در مقابل توکن‌ های غیر مثلی خود، سرمایه ای را قرض کنند. اگر مشتری یک NFT را در کراکن سپرده گذاری کند، این اکسچنج ارزش NFT را در حساب های او منعکس می کند و سپس می تواند به عنوان وثیقه برای استقراض وجوه استفاده شود.

تی سیستمز T-Systems، بخش نوآوری بزرگ‌ ترین شرکت مخابراتی اروپا، دویچه تلکام (Deutsche Telekom)، برای کاربرانی که دارایی‌ های شبکه پولکادات (DOT) را در اختیار دارند، زیرساخت‌ های گره‌ ای ارائه خواهد کرد. این شرکت مخابراتی همچنین یک کسب و کار ارز دیجیتال را با سیستم حسابداری خود ادغام کرده و اعلام کرده است که مقدار قابل توجهی از ارز دیجیتال پولکادات (DOT) را برای سهامگذاری در اختیار دارد.

بنیاد دوج کوین (DOGE) برنامه‌ های آتی خود را توسط دوج کوین تریل مپ (Dogecoin Trailmap) منتشر کرد که شامل یک پیشنهاد منحصر به‌ فرد برای سهامگذاری جامعه از طریق یک مدل اثبات سهام است. این بنیاد می‌ گوید که به همه افراد، نه فقط سهام داران بزرگ، اجازه می‌ دهد برای مشارکت در اداره شبکه پاداش دریافت کنند.

یک مطالعه توسط دفتر ملی تحقیقات اقتصادی نشان داد که 10000 سرمایه گذار برتر بیت کوین (BTC) که تنها یک صدم از 1 درصد جامعه را تشکیل می دهند، مجموعا 5 میلیون بیت کوین دارند. این تقریبا 27 درصد از کل منابع (عرضه) بیت کوین می باشد. یافته ها حاکی از آن است که اکوسیستم بیت کوین هنوز به شدت متمرکز است و تحت سلطه بازیگران بزرگی مانند ماینرها، سرمایه گذاران و اکسچنج ها در مقیاس بزرگ است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 

 

 


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید