/ اخبار آلت کوین ها / افزایش 40 درصدی قیمت دوج کوین (DOGE) پس از توییت های ایلان ماسک و خبر لیست شدن در اکسچنج کوین بیس

زمان مطالعه : 5 دقیقه

افزایش 40 درصدی قیمت دوج کوین (DOGE) پس از توییت های ایلان ماسک و خبر لیست شدن در اکسچنج کوین بیس

افزایش 40 درصدی قیمت دوج کوین (DOGE) پس از توییت های ایلان ماسک و خبر لیست شدن در اکسچنج کوین بیس

اندکی پس از لیست شدن دوج کوین (Dogecoin ) در کوین بیس و اشاره مجدد به این میم کوین توسط ایلان ماسک در توییتر ، قیمت آن افزایش یافت.

 

کوین بیس روز دوشنبه اعلام کرد دوج کوین (Dogecoin) را در پلتفرم حرفه ای معاملاتی خود ، کوین بیس پرو (Coinbase Pro) لیست خواهد کرد. به دنبال سقوط گسترده بازار در اوایل ماه مارس ، قیمت دوج کوین (DOGE) طی ماه گذشته 59 درصد کاهش یافت.

در این رابطه بخوانید‌ : حد ضرر (Stop-Loss) در معاملات ارز دیجیتال چیست؟

 

روز سه شنبه ، قیمت این کوین ساعاتی پس از اعلامیه کوین بیس از 0.3137 دلار به 0.4398 دلار افزایش یافت و منجر به رشد 40 درصدی شد.

 

کوین بیس معاملات دوج کوین (DOGE) را در صورت نقدینگی کافی از روز پنجشنبه آغاز می کند و واریزها را از هم اکنون می پذیرد. معاملات در پنج جفت معاملاتی عرضه می شود: (DOGE / USD) ، (DOGE / BTC) ، (DOGE / EUR) ، (DOGE / GBP) و (DOGE / USDT).

 

ایلان ماسک نیز روز سه شنبه با توییتی به دوج کوین (DOGE) اشاره کرد. وی عکسی فتوشاپ شده از سگ شیبا اینو منتشر کرد که مقابل یک کامپیوتر قدیمی مربوط به سال 1980 نشسته و روی صفحه کامپیوتر بازی شطرنج در حال اجراست و گفت : “باید علایقم را از دید مردم پنهان کنم وگرنه از سوی جامعه طرد خواهم شد.”

ماسک همچنین توییت قدیمی خود مربوط به دوج کوین (DOGE) را که برای اولین بار در سال 2020 منتشر کرده بود ، ریتوییت کرد که این سگ را به عنوان جایگزین سیستم مالی موجود در سراسر جهان نشان می دهد.

 

حین تغییرات قیمت دوج کوین (DOGE) و بیت کوین (BTC) ، ماسک همچنین سعی کرده تا به 56 میلیون فالوور خود یادآوری کند که او به هیچ وجه به طور رسمی با این پروژه ارتباطی ندارد و توانایی او در تغییر آن محدود است.

 

همچنین بخوانید : شاخص CPI چیست و چگونه بر سایر ارزها تأثیر می گذارد؟

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید