/ اخبار ارز دیجیتال / ارزش بازار کریپتوکارنسی به 2 تریلیون دلار و به سطح شرکت اپل رسید

زمان مطالعه : 5 دقیقه

ارزش بازار کریپتوکارنسی به 2 تریلیون دلار و به سطح شرکت اپل رسید

ارزش بازار کریپتوکارنسی به 2 تریلیون دلار و به سطح شرکت اپل رسید

بر اساس داده های کوین گکو (Goingecko) ، با رشد چشمگیر بیت کوین (BTC) ، اتر (ETH) و سایر آلت کوین ها در سال 2021 ، ارزش بازار تمامی ارزهای دیجیتال موجود در 5 آوریل از 2 تریلیون دلار فراتر رفت.

 

ارزش بازار ارزهای دیجیتال به طور کلی تقریباً به اندازه اپل ، دومین شرکت بزرگ جهان پس از غول نفتی عربستان سعودی ، آرامکو ، است.

در این رابطه بخوانید‌ : صرافی غیرمتمرکز Vela Exchange چیست؟

 

این رکورد نیز کمتر از سه ماه پس از آن رخ داده که بازار کریپتوکارنسی برای اولین بار در 7 ژانویه زمانی که قیمت بیت کوین (Bitcoin) حدود 33000 دلار بود ، از 1 تریلیون دلار عبور کرد.

 

آیا بازار صعودی اتریوم (Ethereum) و آلت کوین ها ادامه خواهد داشت؟

در ماه های اخیر ، چندین عامل به بیت کوین (Bitcoin) و اتر (Ether) کمک کرده اند تا با صعود چشمگیر به بالاترین قیمت خود برسند.

 

شرکت های مالی برجسته ای مانند پی پل و ویزا شروع به پشتیبانی از ارزهای دیجیتال کرده اند و بیت کوین (Bitcoin) آغازگر روند صعودی بازار کریپتوکارنسی بوده است.

 

در سال 2021 ، بیت کوین (Bitcoin) با اصلاحات کوتاه مدت متعددی روبرو شد اما اکنون تقریباً به مدت یک ماه به طور مداوم بالای 50،000 دلار باقی مانده است ، با نوسانات کمی در مقایسه با آلت کوین ها که مانع از پولبک شدید اتر (ETH) و بازار آلت کوین ها می شود.

 

نوسانات بیت کوین (Bitcoin) به پایین ترین سطح از نوامبر 2020 کاهش یافته و قیمت بیت کوین (BTC) طی چند روز گذشته بین 55000 تا 60000 دلار در حال تثبیت بوده است.

همچنین بخوانید : تفاوت ETFهای بیت کوین با ETF های طلا در چیست؟

شاخص نوسانات بیت کوین (میانگین 30 روزه). منبع:  Bybt

در همان دوره ، قیمت اتر (ETH) در برابر بیت کوین (Bitcoin) افزایش یافت و به یک رکورد جدید بالاتر از 2000 دلار رسید.

 

یک معامله گر معروف به “Rekt Capital” عملکرد پرقدرت اتر (ETH) را به تثبیت بیت کوین (Bitcoin) زیر 60،000 دلار نسبت داد:

“بیت کوین (BTC) هنوز در این محدوده در حال تثبیت است و این امر به صعود اتر (ETH) کمک کرده است. بدون شک اتر (Ether) اکنون روند صعودی بازار را هدایت می کند در حالی که بیت کوین (BTC) نیز سعی دارد از این روند پیروی کند. ”

نمودار قیمت 1 روزه BTC / USD (کوین بیس) با سطوح کلیدی. منبع:  Rekt Capital ، TradingView

مدیران صندوق های سرمایه گذاری و سرمایه گذاران در بازار کریپتو به طور کلی در مورد مسیر کوتاه مدت تا میان مدت ارزهای دیجیتال خوش بین هستند.

 

تا زمانی که قدرت جفت ارز (ETH / BTC) بدون تغییر باقی بماند و بیت کوین (Bitcoin) شاهد افت ناشی از فروش شدیدی نباشد ، چشم انداز کوتاه مدت بازار کریپتوکارنسی برای آوریل و تابستان صعودی باقی می ماند.

 

هیجانات بازار تحت تاثیر (IPO) کوین بیس

در تاریخ 2 آوریل ، کوین بیس ، برترین اکسچنج کریپتوکارنسی ایالات متحده اعلام کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) درخواست S-1 آن را تأیید کرده است.

 

انتظار می رود کوین بیس در 14 آوریل در بورس نزدک لیست شود و به یک شرکت سهامی عام در بازار سهام ایالات متحده تبدیل شود.

 

ورود کوین بیس به بازار سهام ایالات متحده احتمالاً باعث افزایش تقاضا برای ارزهای دیجیتال خواهد شد زیرا سرمایه گذاران بازار مالی سنتی را جذب این حوزه می کند.

 

عملکرد بازار سهام می تواند موجب صعود توکن هایی مانند بایننس کوین (BNB) ، توکن اف تی ایکس (FTT) ، توکن هیوبی (HT) ، سوشی سواپ (SUSHI) ، یونی سواپ (UNI) و موارد دیگر شود.

 

البته برخی از تحلیلگران بر این باورند که (IPO) کوین بیس ممکن است نوسانات شدیدی را در بازار ایجاد کند که می تواند منجر به فشار نزولی قیمت شود ، زیرا تاریخ آن با تاریخ انقضای قراردادهای اختیار بیت کوین (BTC) یکی است.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین