/ اخبار ارز دیجیتال / آموزش ارزهای دیجیتال به دانش آموزان دبیرستانی در ایالت جورجیای امریکا

زمان مطالعه : 5 دقیقه

آموزش ارزهای دیجیتال به دانش آموزان دبیرستانی در ایالت جورجیای امریکا

آموزش ارزهای دیجیتال به دانش آموزان دبیرستانی در ایالت جورجیای امریکا

مجلس نمایندگان جورجیا لایحه ای را تصویب کرده است که طبق آن مقامات آموزش ایالتی یک برنامه مطالعاتی را با توجه به سواد مالی دانش آموزان دبیرستانی اجرا می کنند و ارز های دیجیتال نیز در لیست این برنامه درسی خواهد بود.

 

این لایحه در تاریخ 8 مارس با 169-2 رأی موافق به تصویب رسید و توسط شش کاندیدای جمهوریخواه حمایت مالی شد و برای بررسی بیشتر به سنا ارسال شد. این برنامه 16 بخش سواد مالی را برای دانش آموزان پایه دهم یا یازدهم مورد بررسی قرار می دهد.

در این رابطه بخوانید‌ : حمله داستینگ (Dusting attack) چیست؟

 

در متن این لایحه آمده است:

“شورای آموزش دولت برنامه ای را برای تحصیل در زمینه سواد مالی ارائه می کند که به دانش آموزان مقطع دبیرستان آموزش داده می شود.”

کریپتوکارنسی در کنار موضوعاتی مانند سرمایه گذاری ، مدیریت پول ، برنامه های وام و ارزیابی مالیات ، در این لیست قرار گرفته است. با این حال ، با توجه به اینکه کریپتوکارنسی در جایگاه 16 ام این لیست قرار دارد ، ممکن است به صورت جامع ارائه نشود. اما حداقل برای شروع خوب است.

 

ایالت جورجیا اولین موردی نیست که ارز های دیجیتال را در برنامه درسی دانش آموزان قرار می دهد. در سال 2019 ، وزارت آموزش فرانسه نیز طرحی را برای آموزش در زمینه بیت کوین (Bitcoin) و ارزهای دیجیتال در برنامه درسی دبیرستان اجرا کرد.

 

این طرح برای آموزش رابطه کریپتوکارنسی با دنیای مالی سنتی طراحی شد. دانش آموزان به سوالاتی مانند “آیا بیت کوین (Bitcoin) ارز آینده است؟” ، “آیا بیت کوین (Bitcoin) می تواند جایگزین یورو شود؟” و “آیا به ارز خود اعتماد دارید؟” پاسخ دادند.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 

همچنین بخوانید : بلاکچین (Blockchain) چیست؟ و چه کاربردی دارد؟


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین