/ اخبار بیت کوین / صعود بیت کوین (Bitcoin) ، اکتشافات ساتوشی و ورود گوگل به عرصه بلاکچین : اخبار این هفته

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

صعود بیت کوین (Bitcoin) ، اکتشافات ساتوشی و ورود گوگل به عرصه بلاکچین : اخبار این هفته

صعود بیت کوین (Bitcoin) ، اکتشافات ساتوشی و ورود گوگل به عرصه بلاکچین : اخبار این هفته

با نرخ جدید عرضه پاداش های ماینینگ در این هفته ، بیت کوین (BTC) شاهد اتفاقات بسیار عجیبی بوده است. هفته با کاهش قیمت به پایان می رسد اما یک رالی صعودی در لحظات آخر باعث شده است تا به سطح بیش از 9000 دلار بازگردد. تحلیلگران انتظار دارند که با توجه به محدوده نقدینگی موقعیت های فروش ، گفتگو در مورد بیت کوین (Bitcoin) در کنفرانس آنلاین گلدمن ساکس (Goldman Sachs) و عدم بودجه در بازار معاملات آتی ، صعود بیت کوین (Bitcoin) ادامه یابد. از طرف دیگر ، اگر گزارش رتبه بندی (Weiss) درست باشد ، اکنون بیش از 21 میلیون بیت کوین (Bitcoin) در گردش است.

 

ورود گوگل به فضای بلاکچین (blockchain) ممکن است موجب جذب منابع اضافی شود. شرکت بلاکچین (Theta Labs) با (Google Cloud) همکاری کرده تا کاربران بتوانند گره ها را مستقر و اجرا کنند.  (Google Cloud) همچنین به عنوان یک اعتبارسنج در اروپا خدماتش را ارائه  می دهد. از طرف دیگر ، (Google Chrome) با شرکت (Brave) رقابت جدی را آغاز کرده است. اکنون این مرورگر امکان ایجاد تماس ویدیویی را فراهم می کند ، سرویس پیام رسانی تلگرام خروج خود از شبکه باز تلگرام (TON) را اعلام کرده است.

در این رابطه بخوانید‌ : شیبا اینو چیست و چه کاربردی دارد؟

 

در حالی که گوگل برای تأیید اعتبار آماده می شود ، سایر صاحبان بیت کوین (Bitcoin) اعتبار سنجی خود را ارائه داده اند. آنها از 145 آدرس استفاده کرده اند تا کریگ رایت (Craig Wright) ، مدعی هویت ساتوشی را “دروغگو و کلاهبردار” خطاب کنند. رایت ادعا کرده بود که وی آدرس ها را کنترل می کند. لزلو هانیک (Laszlo Hanyecz) ، که با ساتوشی برای توسعه بیت کوین (Bitcoin) همکاری کرده است ، گفت که ساتوشی فقط بر سیستم ویندوز کار می کرد. کنت بلانکو (Kenneth Blanco)، مدیر شبکه اجرایی جرایم مالی ایالات متحده (FinCEN) ، در مصاحبه ای با (Chainalysis) در خصوص کاربران مخرب و همچنین در خصوص هایجک کردن فناوری بلاکچین (blockchain) هشدار داد.

 

علاقه مندان به کریپتو می توانند به زودی فدرال رزرو را کنترل کنند. جودی شلتون (Judy Shelton) ، اقتصاددانی که دونالد ترامپ او را نامزد هیئت مدیره فدرال رزرو کرده بود ، در مورد بازگشت به یک استاندارد طلایی ، با استفاده از کریپتوکارنسی صحبت کرده است. به نظر می رسد سایر بانک های ملی به همین شیوه در حال حرکت هستند. بانک لیتوانی تحقیقات مربوط به پروژه بلاکچین (blockchain) خود ، (LBChain) را به پایان رسانده است. مجلس نمایندگان آنتیگوا و باربودا لایحه ای را تصویب کرده است که این منطقه را به مکانی برای پذیرش دارایی های دیجیتال تبدیل می کند. همچنین به نظر می رسد که چین برای رقابت با دلار آمریکا ، ارز دیجیتالی (DCEP) خود را که توسط بانک مرکزی این کشور پشتیبانی می شود ، ارتقا بخشد.

 

صنعت خصوصی همچنان به پذیرش بلاکچین (blockchain) ادامه می دهد. تولیدکننده لوازم خانگی ال جی به شورای (Hedera Hashgraph) پیوست.  (Hedera) می خواهد یک پلتفرم بلاکچین (blockchain) در سطح سازمانی بسازد تا به مشاغل و مصرف کنندگان کمک کند. کوین بیس (Coinbase) در حال خرید کارگزاری (Tagomi) است تا بتواند از افزایش صندوق پوشش ریسک و سرمایه گذاران کلان کریپتوکارنسی سود ببرد. در دنیای سرگرمی های آنلاین ، (Dapper Labs) ، سازنده (CryptoKitties) ، طی قراردادی با (NBA) در حال مبادله گربه های دیجیتال در مقابل کارت های بسکتبال دیجیتال است.  افزونه (EnjinCraft) اکنون به افراد این امکان را می دهد تا از دارایی های (Minecraft) مبتنی بر بلاکچین (blockchain) استفاده کنند که یک نوع پاداش ماینینگ کاملاً متفاوت است.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید