/ اخبار آلت کوین ها / افزایش واریز تتر (Tether) به اکسچنج های بیت کوین (Bitcoin)

زمان مطالعه : 5 دقیقه

افزایش واریز تتر (Tether) به اکسچنج های بیت کوین (Bitcoin)

افزایش واریز تتر (Tether) به اکسچنج های بیت کوین (Bitcoin)

آیا رالی گسترده تری برای بیت کوین (Bitcoin) پس از ورود سرمایه حاشیه ای به اکسچنج ها در پیش است؟

 

بر اساس داده های گلسنود (Glassnode) تقریباً نیم میلیارد تتر (Tether) در 8 آوریل به اکسچنج های اصلی بیت کوین (BTC) واریز شد.

در این رابطه بخوانید‌ : ارز دیجیتال ایاس (eos) چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

 

با توجه به اینکه این جریان واریز ، بیشترین مقدار از اواسط ماه مارس ، همزمان با پولبک جزئی بیت کوین (Bitcoin) رخ داده است ، پس از افت قیمت بیت کوین (BTC) ، خریداران می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

واریز استیبل کوین به اکسچنج ها. منبع:  Glassnode

دو شاخص درون زنجیره ای نشان می دهد رالی صعودی گسترده تری برای بیت کوین (Bitcoin) در حال شکل گیری است: جریان خروجی بیت کوین (BTC) و جریان ورودی استیبل کوین.

 

جریان ورود استیبل کوین هنگامی رخ می دهد که معامله گران دارایی های خود را برای خرید مجدد ارزهای دیجیتال به اکسچنج ها واریز می کنند.

 

جریان خروجی بیت کوین (BTC) نیز معمولاً هنگامی اتفاق می افتد که سرمایه گذاران برتر بیت کوین (Bitcoin) خود را از اکسچنج ها به کیف پول های شخصی منتقل می کنند ، که اغلب هدف آنها را برای نگهداری بلند مدت نشان می دهد.

 

طی یک ساعت ، بیش از 476 میلیون دلار استیبل کوین به اکسچنج ها واریز شد و این نشان می دهد که هیچ کمبود سرمایه ای برای خرید بیت کوین (Bitcoin) هنگام افت قیمت آن وجود ندارد.

همچنین بخوانید : بیت کوین چیست؟ و چه تغییری در بازارهای مالی ایجاد کرد؟

 

رشد گسترده استیبل کوین ها

در تاریخ 2 آوریل ، پائولو آردوینو (Paolo Ardoino) مدیر ارشد فنی بیتفینکس گفت ارزش بازار تتر (Tether) ، بزرگترین استیبل کوین در بازار جهانی ، به 42 میلیارد دلار رسیده است. شش روز بعد ، 2 میلیارد دلار به ارزش بازار تتر (USDT) اضافه شد.

از آنجا که تتر (Tether) اساساً دلار دیجیتالی است که می تواند به راحتی به بیت کوین (Bitcoin) و سایر ارزهای دیجیتال تبدیل شود ، این روند صعودی نشان می دهد که میزان سرمایه حاشیه ای در بازار کریپتوکارنسی در حال رشد است.

 

از نظر تئوری ، هنگامی که مقدار زیادی پول نقد در بازار وجود داشته باشد ، نشان دهنده قدرت قابل توجه برای روند صعودی جدید ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت کوین (Bitcoin) است.

 

برخی می گویند واریز چشمگیر تتر (USDT) می تواند به معنای وجود تقاضای نقد کردن دارایی ها نیز باشد اما واریز تتر (USDT) به اکسچنج ها معمولاً به قصد خرید صورت می گیرد. بخشی از آن ممکن است برای ارائه وام به معامله گران اهرمی استفاده شود که باز هم سیگنالی صعودی است زیرا نشان دهنده تقاضای خرید است.

داده های کریپتوکوانت (CryptoQuant) نیز روند مشابهی را نشان می دهد. به عنوان مثال شاخص (ESR) که تمام موجودی بیت کوین (Bitcoin) در اکسچنج ها را بر موجودی استیبل کوین تقسیم می کند بار دیگر در حال افزایش است که نشان می دهد سرمایه گذاران دوباره وارد بازار می شوند.

نسبت استیبل کوین ها. منبع:  CryptoQuant

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین