/ اخبار بیت کوین / مدیرعامل بایننس چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao) : قیمت بیت کوین (Bitcoin) بسیار ثابت بوده است و دیر یا زود شاهد بریک اوت شدیدی خواهیم بود

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

مدیرعامل بایننس چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao) : قیمت بیت کوین (Bitcoin) بسیار ثابت بوده است و دیر یا زود شاهد بریک اوت شدیدی خواهیم بود

مدیرعامل بایننس چانگ پنگ ژائو  (Changpeng Zhao)  : قیمت بیت کوین (Bitcoin) بسیار ثابت بوده است و دیر یا زود شاهد بریک اوت شدیدی خواهیم بود

طی چند هفته گذشته ، بیت کوین (Bitcoin) در کف قیمتی 9000 دلار راکد بوده است. در حالی که این روند برای معامله گران روزانه خوشایند نیست ، مدیرعامل بایننس ، بزرگترین اکسچنج کریپتوی جهان بر اساس حجم معاملات ، نظراتش را در خصوص ثبات نسبی این کریپتوکارنسی بیان کرد.

 

بریک اوت بیت کوین (Bitcoin)

در این رابطه بخوانید‌ : حمله Brute Force چیست؟ و چگونه میتوان از آن در امان ماند؟

بیت کوین (Bitcoin) به دلیل نوسانات بسیارش به خوبی شناخته شده است. با این حال طی دو ماه گذشته در سطح ثابتی با نوسانات کم قفل شده است. در حالی که بیت کوین (BTC) در 24 ساعت گذشته 46/0 درصد افزایش یافته است ، قیمت آن همچنان در نبرد صعودی و نزولی در محدوده 9000 و 9،400 دلار قرار دارد.

 

مدیر عامل شرکت بایننس ، چانگ پنگ ژائو در مصاحبه اخیرش با بلومبرگ به عدم جهت گیری صریح قیمت به دلیل نوسانات کم اشاره داشت.

 

جامعه کریپتو پس از طولانی شدن دوره ثبات در انتظار یک حرکت بزرگ است. ژائو خاطرنشان کرد: با توجه به شاخص های کلان فعلی ، و تسهیل کمی بی سابقه ، یک حرکت جهت دار دیر یا زود اتفاق می افتد. وی ضمن اشاره به اینکه بیت کوین (Bitcoin) اخیرا بسیار پایدار بوده است ، اظهار داشت که وی هیچ ایده ای ندارد که چه عامل خاصی بار دیگر بیت کوین (BTC) را به منطقه 10 هزار دلاری سوق خواهد داد.

 

“نمی دانم چه عاملی موجب صعود بیت کوین (Bitcoin) به [10،000 دلار] خواهد شد ، اما فکر می کنم احتمالاً زمان آن فرا رسیده است.  با وجود وضعیت اقتصاد کلان ، طرح های تسهیل کمی و میزان عرضه فیات به اقتصاد دیر یا زود این امر به جهش بیت کوین (Bitcoin) کمک می کند.

 

اما اخیرا بیت کوین (Bitcoin) واقعاً ثابت بوده است و مردم آن را استیبل کوین می خوانند. ”

 

در همین حین ، فصل آلت کوین ها آغاز شده است

همچنین بخوانید : برترین ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی (AI)

در هفته‌های اخیر ، بازار بیشتر به سمت آلت کوین ها حرکت کرده است. به عنوان مثال ،قیمت آلت کوین هایی مانند ، چین لینک Chainlink (LINK) و کاردانو Cardano (ADA) افزایش یافته است. در طی مصاحبه ، ژائو در مورد این روند جدید صحبت کرد ، و به داده هایی که نشان می دهند فصل آلت کوین ها آغاز شده اشاره کرد.

 

به گفته وی ، بیش از 60 درصد از حجم معاملات بایننس شامل معاملات آلت کوین ها است ، که به طور قابل توجهی بیشتر از گذشته است. علاوه بر این ، ژائو تصریح کرد که با نگاهی به عملکرد کوین های برتر در سه ماهه دوم 2020 از میان 200 کوین موجود در فهرست اکسچنج بایننس ، تنها سه آلت کوین سقوط کرده اند. این آمار نشان می دهد که طبق گفته های ژائو : “فصل آلت کوین ها آغاز شده است”.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین