/ اخبار بیت کوین / بر اساس داده های بازار معاملات آپشن بیت کوین (Bitcoin) ، معامله گران پیش بینی می کنند قیمت بیت کوین (BTC) به زودی سقوط خواهد کرد

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

بر اساس داده های بازار معاملات آپشن بیت کوین (Bitcoin) ، معامله گران پیش بینی می کنند قیمت بیت کوین (BTC) به زودی سقوط خواهد کرد

بر اساس داده های بازار معاملات آپشن بیت کوین (Bitcoin) ، معامله گران پیش بینی می کنند قیمت بیت کوین (BTC) به زودی سقوط خواهد کرد

پس از افت 17 درصدی قیمت بیت کوین (Bitcoin) طی هفت روز ، داده های بازار قراردادهای اختیار نشان می دهد که سرمایه گذاران عملکرد محتاطانه ای دارند.

 

طبق داده های بازار (Skew) ، سرمایه گذاران بازار اختیار بیت کوین (BTC) از 8 سپتامبر در کوتاه مدت عملکردی محتاطانه داشته اند و نسبت به روند قیمتی خوشبین نیستند. تغییر احساسات پس از افت ناگهانی بیت کوین (BTC) به میزان 17 درصد طی هفت روز رخ داده است.

در این رابطه بخوانید‌ : اثبات سهام واگذار شده چیست؟و چگونه کار میکند؟

نمودار روزانه بیت کوین. منبع :  TradingView.com

 

بیت کوین (Bitcoin) برای چهارمین روز متوالی به زیر سطح حمایت 10،000 دلاری سقوط کرد. برخی از تحلیلگران می گویند که آزمایش مکرر این سطح یک نشانه نزولی است. برخی دیگر می گویند که بیت کوین (BTC) در یک منطقه حمایت مهم مقاومت نشان می دهد.

 

علت اهمیت داده های بازار آپشن بیت کوین (Bitcoin)

در طول سقوط اخیر ، بیتمکس (BitMEX) به ندرت شاهد لیکوئید شدن قراردادهای خرید بیش از 50 میلیون دلار بوده است.

 

به طور معمول ، هنگامی که قیمت بیت کوین (Bitcoin) به میزان 5 تا 15 درصد کاهش می یابد ، نقدینگی بیش از 80 تا 100 میلیون دلاری در بیتمکس رخ می دهد.

 

کاهش نقدینگی در اکسچنج های معاملات آتی از کاهش قراردادهای باز ناشی می شود. اصطلاح قرارداد باز به کل قراردادهای کوتاه مدت و بلند مدت معین در یک زمان خاص گفته می شود.

همچنین بخوانید : کیف پول آرجنت (Argent) چیست؟ و چه مزایایی دارد؟

 

داده های بازار آتی نشان می دهد که بیشتر فشار فروش ناشی از نقدینگی نیست. ماینرها یا نهنگ هایی که اقدام به فروش و برداشت سود می کنند ، از اوایل سپتامبر موجب پولبک شدید قیمت شده اند.

 

داده های بازار آپشن می توانند اطلاعات بیشتری در کوتاه مدت ارائه دهند زیرا بازار آتی اخیرا راکد بوده است.

 

معامله گران بازار کریپتوکارنسی معمولاً از دو نوع ابزار مشتقه برای معامله بیت کوین (Bitcoin) استفاده می کنند: آپشن ها و معاملات آتی.

قراردادهای باز معاملات آپشن بیت کوین. منبع:  Skew

 

در حالی که قراردادهای باز معاملات آتی بیت کوین (Bitcoin) در حال کاهش است ، قراردادهای باز معاملات آپشن از 28 آگوست در حال افزایش می باشد. محققان (Skew) در این باره گفتند :

 

“جریان آپشن های بیت کوین (Bitcoin) نشان می دهد روند به این صورت خواهد بود : نزولی در کوتاه مدت ، خنثی در میان مدت ، صعودی در بلند مدت. ”

 

پیش بینی معامله گران در خصوص روند کوتاه مدت بیت کوین (BTC)

در کوتاه مدت ، معامله گران در حال بررسی سه موضوع اصلی هستند: سفارشات خرید نهنگ بیت کوین (Bitcoin) در 8،800 دلار ، شکاف (CME) در 9،650 دلار و شکاف (CME) در 10،620 دلار. ادوارد مورا (Edward Morra) ، معامله گر برجسته گفت :

 

“نمودار (CME) یک شکاف جدید در 10620 دلار دارد ، معمولاً اکثر شکاف ها (90 درصد) حداکثر ظرف چند روز پر می شوند ، البته استثناهایی (10درصد) وجود دارند که مدت زیادی طول می کشد تا پر شوند (مانند شکاف 9،600 دلاری از ماه جولای). بنابراین منطقی است که فرض کنیم ابتدا شکاف بالاتر در 10620 دلار پر شود و سپس خواهیم دید روند چگونه پیش می رود. ”

 

اگر بیت کوین (BTC) یک رالی صعودی را تجربه کند ، می تواند به هر دو شکاف (CME) برسد و ابتدا شکاف بالاتر را پر کند. اما یک معامله گر ناشناس معروف به “Byzantine General” می گوید که ممکن است فروش کافی برای ایجاد فشار وجود نداشته باشد. وی گفت:

 

“مردم مدام درباره” فشار “صحبت می کنند. اما قراردادهای باز به شدت افت کرده است. چه قرارداد فروشی برای ایجاد فشار وجود دارد؟ ”

قراردادهای باز بیت کوین در اکسچنج های آتی. منبع:  Coinalyze.net

 

کاهش قراردادهای باز بازار آتی بیت کوین (Bitcoin) و آزمایش مکرر سطح 10000 دلاری منجر به تقویت روند نزولی کوتاه مدت بیت کوین (BTC) می شود. اینکه آیا بعد از 20 درصد کاهش طی 23 روز شاهد یک جهش صعودی خواهیم بود یا خیر در آینده مشخص خواهد شد.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین