/ معرفی ارزهای دیجیتال / وات کوین (WAT) چیست؟ و چگونه میتوان آن را برداشت کرد؟

زمان مطالعه : 2 دقیقه

وات کوین (WAT) چیست؟ و چگونه میتوان آن را برداشت کرد؟

وات کوین (WAT) یک پروژه بلاکچین است که برای تشویق دارندگان توکن GMEE و جامعه GAMEE طراحی شده است. این پروژه ابتدا در ۸ فوریه ۲۰۲۴ به عنوان پروتکل Phoenix راه‌اندازی شد و بعدها به WATCoin تغییر نام داد. شخصیت اصلی این پروژه پرنده‌ای به نام WatBird است. وات کوین به‌صورت مجموعه‌ای از قسمت‌ها (اپیزودها) طراحی شده که در هر قسمت کاربران می‌توانند "WatPoints" دریافت کنند. این پاداش‌ها در آینده کاربردهای مهمی خواهند داشت.

وات کوین (WAT) چیست؟ و چگونه میتوان آن را برداشت کرد؟

وات کوین چیست؟

وات کوین (WAT) یک پروژه بلاکچین است که برای تشویق دارندگان توکن GMEE و جامعه GAMEE طراحی شده است. این پروژه ابتدا در ۸ فوریه ۲۰۲۴ به عنوان پروتکل Phoenix راه‌اندازی شد و بعدها به WATCoin تغییر نام داد. شخصیت اصلی این پروژه پرنده‌ای به نام WatBird است. وات کوین به‌صورت مجموعه‌ای از قسمت‌ها (اپیزودها) طراحی شده که در هر قسمت کاربران می‌توانند “WatPoints” دریافت کنند. این پاداش‌ها در آینده کاربردهای مهمی خواهند داشت.

این پروژه از کاربران می‌خواهد با انجام فعالیت‌هایی مثل استیک کردن توکن‌های GMEE، مشارکت در جوامع NFT و استخراج در تلگرام مشارکت کنند. با انجام این کارها، کاربران توکن WatPoints دریافت خواهند کرد که در توسعه‌های آینده پروژه GAMEE نقش کلیدی خواهند داشت.

چه کسی WATCoin (WAT) را خلق کرد؟

WatBird توسط GAMEE ساخته شده است. GAMEE ، یک پلتفرم پیشرو در بازی‌های اجتماعی است که همیشه در تلاش است تا مرزهای جدیدی بین بازی‌ها و فناوری بلاکچین ایجاد کند. GAMEE بخشی از شرکت Animoca Brands است. شرکت Animoca Brands، در زمینه بازی‌های بلاکچینی فعالیت می‌کند و پروژه‌های موفق زیادی را در این حوزه راه‌اندازی کرده است.

در این رابطه بخوانید‌ : تفاوت ETFهای بیت کوین با ETF های طلا در چیست؟

Animoca Brands با توسعه و سرمایه‌ گذاری در محصولات مختلف بلاکچینی، به‌ویژه NFTها و DeFi، شهرت زیادی پیدا کرده است. GAMEE با کمک و تخصص Animoca، به عنوان یک مرکز بازی‌های موبایلی ساده شناخته می‌شود و از بلاکچین و توکن GMEE برای پاداش دادن به بازیکنان و ایجاد یک جامعه پویا و فعال استفاده می‌کند.

چه سرمایه‌ گذارانی از WATCoin حمایت می‌کنند؟

WatBird و WATCoin پروژه خلاقانه‌ای هستند که از حمایت مالی و استراتژیک قوی برخوردارند. یکی از حامیان مهم این پروژه، TON Ventures است.

حضور TON در توسعه و راه‌اندازی WatBird نشان‌ دهنده جدیت و پتانسیل بالای این پروژه است. حمایت TON تنها به پشتیبانی مالی محدود نمی‌شود، بلکه به دسترسی به شبکه وسیعی از شرکا، توسعه‌ دهندگان و کاربران در اکوسیستم TON نیز کمک می‌کند. این حمایت WatBird را به یک بازیکن مهم در عرصه بازی‌های بلاکچینی که به سرعت در حال رشد است، تبدیل میکند.

علاوه بر TON، WatBird و WATCoin با پروژه‌های بزرگ دیگری مانند Bitget، Mocaverse، Notcoin، Space Doodles، Pudgy Penguins نیز همکاری دارند.

وات کوین چگونه کار می‌کند؟

WATCoin، از مجموعه‌ای از اپیزودها تشکیل شده که هر کدام راه‌های مختلفی برای کسب پاداش WatPoints ارائه می‌دهند. این اپیزودها کاربران را به انجام فعالیت‌های گوناگونی، از جمله استیک کردن توکن‌های GMEE، شرکت در جوامع NFT و استخراج WatPoints در پلتفرم‌هایی مانند تلگرام، تشویق می‌کنند.

اپیزود ۱: سافت استیکینگ توکن GMEE

اولین اپیزود WATCoin، شامل سافت استیکینگ توکن GMEE بود. در این اپیزود، دارندگان توکن GMEE می‌توانستند توکن‌های خود را استیک کرده و پاداش دریافت کنند. در سافت استیکینگ، شرکت‌ کنندگان به قفل کردن توکن‌های خود برای مدت مشخصی ملزم نیستند و می‌توانند به‌راحتی پاداش کسب کنند. این اپیزود به کاربران این امکان را می‌داد که با نگهداری و سهام‌گذاری توکن‌های GMEE، توکن WatPoints کسب کنند.

اپیزود ۲: استخراج WatPoint

دومین اپیزود، معدن WatPoint، بر روی کسب پاداش به‌صورت تعاملی تمرکز داشت. این اپیزود عمدتاً در تلگرام برگزار می‌شد و کاربران می‌توانستند با استفاده از اپلیکیشن استخراج WatPoint، توکن WatPoints به‌دست آورند. این فعالیت به کاربران این امکان را می‌داد که به‌ راحتی و فقط با تعامل با اپلیکیشن، WatPoints کسب کنند. همچنین یک بازی سرگرم‌کننده به نام Wat Racer به این اپیزود اضافه شد که فرصت‌های بیشتری برای کسب WatPoints فراهم می‍کرد.

اپیزود ۳: هارد استیکینگ توکن GMEE

در سومین اپیزود، WATCoin هارد استیکینگ توکن GMEE را معرفی کرد. در این روش، کاربران باید توکن‌های GMEE خود را برای یک مدت مشخص (۳۰ یا ۶۰ روز)‌ قفل کنند تا پاداش‌های بیشتری از WatPoints کسب کنند. این اپیزود به کاربران اجازه می‌داد تا با انتخاب مدت زمان مناسب برای استیک کردن، پاداش‌های بیشتری به‌دست آورند. هرچه مدت زمان استیکینگ بیشتر باشد، تعداد WatPoints بیشتری کسب می‌شود.

اپیزود ۴: جوامع NFT

چهارمین اپیزود، جوامع NFT، به دارندگان NFT این امکان را داد که به WATCoin بپیوندند. در این اپیزود، شرکت‌ کنندگانی که NFTهای معتبری مانند Mocaverse، Space Doodles و Pudgy Penguins را در اختیار داشتند، می‌توانستند به‌طور روزانه WatPoints کسب کنند. این ادغام با جوامع NFT به WATCoin در جذب شرکت‌ کنندگان جدید کمک کرد.

هر یک از این اپیزودها نه تنها راه‌های جدیدی برای کسب WatPoints معرفی کردند، بلکه به گسترش اکوسیستم WATCoin نیز کمک کردند. با مشارکت در فعالیت‌های مختلف، کاربران بیشتر به جامعه متصل شدند و به رشد و پایداری کل پروژه یاری رساندند.

نحوه دریافت توکن WAT

WatBird دو روش اصلی برای دریافت توکن‌های $WAT معرفی کرده است:

همچنین بخوانید : هدف و عملکرد کوین و توکن صرافی ها چیست؟

1. دریافت بخشی از پاداش

کاربران می‌توانند ۵۰٪ از توکن‌های WAT خود را در رویداد تولید توکن (TGE) دریافت کنند و در سه ماه آینده با پیوستن به MoonClub WatBird، پاداش‌هایی تا ۳.۴ برابر مقدار توکن‌های دریافتی به‌دست آورند. این گزینه برای افرادی مناسب است که می‌خواهند در آینده توکن‌های بیشتری کسب کنند.

2. دریافت کامل با پاداش کمتر

همچنین کاربران می‌توانند تمام توکن‌های WAT خود را در TGE دریافت کرده و در سه ماه آینده پاداش ۰.۵ برابری دریافت کنند. همچنین، اگر کاربران بخواهند، می‌توانند همه توکن‌ها را یکجا دریافت کنند، اما در این صورت پاداش کمتری خواهند داشت.

برنامه زمان‌بندی TGE WAT Coin

رویداد تولید توکن (TGE) برای تاریخ ۲۳ سپتامبر برنامه‌ریزی شده است. بازیکنان و سرمایه‌ گذاران در اکوسیستم WatBird تشویق می‌شوند که هر چه زودتر توکن‌های خود را دریافت کنند تا بتوانند به‌ طور کامل از گزینه‌های پاداش بهره‌مند شوند.

چگونه توکن وات را برداشت کنیم؟

وات توکن در صرافی‌های مختلفی از جمله بیت گت، کوکوین، گیت آی‌او، HTX و مکسی لیست شده است. برای برداشت توکن‌های وات کوین، مراحل زیر را انجام دهید:

  •  وارد ربات @Tokentable_bot شوید.
  •  گزینه Start را انتخاب کنید.
  •  گزینه Check your WAT$ airdrop را انتخاب کنید.
  •  ربات توکن تیبل را به کیف پولی که قبلاً به ربات گیمی (وات‌برد) متصل کرده بودید، متصل کنید.
  •  گزینه Claim NOW را انتخاب کنید.
  •  کارمزد مینت کردن توکن‌ها پرداخت کنید.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



مترجم اخبار تکنولوژی و بلاکچین، فعال در حوزه کریپتو و متاورس، تهیه و اجرای ویدیوهای آموزشی و کاربردی در حوزه کریپتوکارنسی.

ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین