/ اخبار ارز دیجیتال / بنیانگذار بیتمکس: کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو با انگیزه سیاسی بوده است

زمان مطالعه : 4 دقیقه

بنیانگذار بیتمکس: کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو با انگیزه سیاسی بوده است

"من معتقدم که جروم پاول [رئیس فدرال رزرو] و جنت یلن [وزیر خزانه‌داری] می‌خواهند بازارهای مالی را برای کمک به کامالا هریس جهت برنده شدن در انتخابات کنترل کنند."

بنیانگذار بیتمکس: کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو با انگیزه سیاسی بوده است

آرتور هیز، بنیانگذار بیتمکس BitMEX معتقد است که کاهش اخیر نرخ بهره فدرال رزرو ایالات متحده احتمالا با انگیزه سیاسی بوده و می تواند بر بازارها و تورم تأثیر بگذارد.

هیز طی مصاحبه ای در Token2049 در سنگاپور نظرات خود را در مورد اقدام اخیر فدرال رزرو به اشتراک گذاشت و حدس زد که این می تواند بخشی از تلاش برای حمایت از حزب دموکرات باشد:

من معتقدم که جروم پاول [رئیس فدرال رزرو] و جنت یلن [وزیر خزانه‌داری] می‌خواهند بازارهای مالی را برای کمک به کامالا هریس جهت برنده شدن در انتخابات کنترل کنند.

در این رابطه بخوانید‌ : تئوری احمق بزرگتر در سرمایه گذاری چیست؟ و چگونه از آن در امان بمانیم؟

در 18 سپتامبر، فدرال رزرو در اقدامی که سرمایه گذاران و تحلیلگران پیش بینی می کردند، نرخ بهره آمریکا را 50 واحد کاهش داد.

هیز می‌گوید این می‌تواند پیامدهای مهمی برای بازارهای سنتی و ارزهای دیجیتال و پیامدهای بلندمدت بالقوه برای تورم و ثبات اقتصادی داشته باشد.

وی با اشاره به عدم ارتباط بین کاهش نرخ بهره و شاخص های اقتصادی فعلی، اظهار داشت: شاهد رشد تولید ناخالص داخلی در اقتصاد امریکا هستیم در حالی که نرخ بیکاری طبق استانداردهای تاریخی پایین است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید