/ اخبار بیت کوین / بنیانگذار اسکای بریج کپیتال بیت کوین را طلای دیجیتال توصیف کرد

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

بنیانگذار اسکای بریج کپیتال بیت کوین را طلای دیجیتال توصیف کرد

بنیانگذار اسکای بریج کپیتال بیت کوین را طلای دیجیتال توصیف کرد

آنتونی اسکاراموچی بنیان گذار و مدیر عامل اسکای بریج کپیتال (SkyBridge Capital) ، به برتری بیت کوین(BTC) اشاره کرد و گفت هر کسی که از حوزه ارزهای دیجیتال اطلاعاتی داشته باشد، در بیت کوین(BTC) سرمایه گذاری می کند. وی طی مصاحبه با CNBC مدعی شد بیت کوین(BTC) قرار است یک دارایی بزرگ باشد و آن را به عنوان طلای دیجیتال معرفی کرد.

اسکاراموچی به افرادی از جمله پل تودور جونز(Paul Tudor Jones) و استنلی درکنمیلر(Stanley Druckenmiller) که از سرمایه گذاران بیت کوین(BTC) هستند اشاره کرد و گفت: اینها افراد برجسته ای هستند که بررسی های خود را انجام دادند و به این نتیجه رسیدند که باید در بیت کوین(BTC) سرمایه گذاری کنند. هر کسی که در این زمینه تحقیق کند در نهایت روی آن سرمایه گذاری می کند. ری دالیو(Ray Dalio) از افرادی بود که نسبت به بیت کوین(BTC) تردید داشت اما اکنون یکی از سرمایه گذاران بیت کوین(BTC) است.

اسکاراموچی تایید کرد بیش از 1 میلیارد دلار در بیت کوین(BTC) سرمایه گذاری کرده و از سال گذشته شروع به خرید کرده است. علاوه بر این، صندوق پوشش ریسک اسکاراموچی به نام اسکای بریج اخیرا از راه اندازی شرکت انحصاری ارزهای دیجیتال خود برای غیرمتمرکز تر کردن ساختار رمزارز ها خبر داد. اسکای بریج طی همکاری با پلتفرم معاملاتی ناکس (NAX)، صندوقی را راه اندازی خواهد کرد که به غیرمتمرکزتر کردن سیستم های مالی مرتبط با ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین(BTC) کمک می کند.

در این رابطه بخوانید‌ : سی دیفای CeDeFi چیست؟

حامیان تاثیر گذار بیت کوین(BTC)

بیت کوین(BTC)، به ویژه از زمانی که صندوق ETF آن با پذیرش گسترده سازمانی مواجه شد حامیان قدرتمندی دارد. هفته گذشته ایلان ماسک مدیر عامل تسلا، بزرگترین حامی بیت کوین(BTC) در توییتی از الگوی رفتاری معروف 69-420 استفاده کرد تا عملکرد استثنایی بیت کوین(BTC) را در روند صعودی مداوم اخیرش نشان دهد.

به دنبال سخنان ایلان ماسک، نیوت گینگریچ(Newt Gingrich)، سخنگوی سابق مجلس نمایندگان آمریکا به رسانه ها گفت توصیه مالی وی برای کشور ها این است که از بیت کوین(BTC) به عنوان یک ابزار پوشش ریسک در برابر تورم و بانک های مرکزی استفاده کنند.

وی افزود این یک فرصت برای کشور هاست که بخشی از ذخایرشان را به عنوان محافظی برای پوشش تورم و در مقابل بانک های مرکزی، در بیت کوین(BTC) سرمایه گذاری کنند…به ویژه وقتی بانک هایی مانند بانک مرکزی ال سالوادور که تاثیری بر عملکرد سیستم های مالی جهانی ندارند. آنها در نهایت در معرض خطر سیستم های بزرگتر مانند آمریکایی ها، چینی ها و آلمان هستند که قوانین بازی را تغییر می دهند.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید