/ اخبار بیت کوین / سرمایه گذاران از بازار بیت کوین به آلت کوین ها جذب میشوند؛ تاثیر آن بر قیمت بیت کوین چه خواهد بود؟

1 سال پیش

زمان مطالعه : 3 دقیقه

سرمایه گذاران از بازار بیت کوین به آلت کوین ها جذب میشوند؛ تاثیر آن بر قیمت بیت کوین چه خواهد بود؟

بیت کوین برترین ارز دیجیتال در بازار کریپتو است و تقریباً 48 تا 50 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. بسیاری از آلت‌کوین‌ها، از جمله آلت‌کوین‌های برتر مانند اتریوم ETH، سولانا SOL ، کاردانو ADA ،ریپل XRP و غیره نیز اهمیت خاص خود را دارند، اما رهبر بازار همچنان بیت کوین است. با این حال، در روزهای آینده، انتظار می‌رود که این روند تا حد زیادی تغییر کند زیرا اکنون به نظر می‌رسد معامله‌گران پتانسیل واقعی آلت‌کوین‌ها و کاربرد آن‌ها را کشف کرده‌اند.

سرمایه گذاران از بازار بیت کوین به آلت کوین ها جذب میشوند؛ تاثیر آن بر قیمت بیت کوین چه خواهد بود؟

بیت کوین BTC با وجود جهش در شاخص تسلط، محبوبیت خود را از دست می دهد زیرا داده ها نشان می دهند اعتماد فعالان بازار به آلت کوین ها بیشتر شده است.

اعتقاد بر این است که آلت کوین ها در مقایسه با بیت کوین قدرت بسیار بالایی دارند که ممکن است سلطه آلتکوین ها را در بازار افزایش دهد.

بیت کوین برترین ارز دیجیتال در بازار کریپتو است و تقریباً 48 تا 50 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. بسیاری از آلت‌کوین‌ها، از جمله آلت‌کوین‌های برتر مانند اتریوم ETH، سولانا SOL ، کاردانو ADA ، ریپل XRP و غیره نیز اهمیت خاص خود را دارند، اما رهبر بازار همچنان بیت کوین است. با این حال، در روزهای آینده، انتظار می‌رود که این روند تا حد زیادی تغییر کند زیرا اکنون به نظر می‌رسد معامله‌گران پتانسیل واقعی آلت‌کوین‌ها و کاربرد آن‌ها را کشف کرده‌اند.

در این رابطه بخوانید‌ : بلاکچین Xai چیست؟معرفی بلاکچین گیمینگ زای و توکن XAI

در چند وقت اخیر، بازار شاهد تولد توکن های زیادی مانند پپه PEPE بود که با مارجین 4 رقمی معامله می شد. علاوه بر این، برخی از آلتکوین های موجود نیز علیرغم اینکه قیمت بیت کوین روند راکد خود را حفظ می کند، عملکرد بسیار خوبی داشتند. در کنار آن، حجم معاملات آلتکوین ها همچنان در حال افزایش بود، در حالی که در مورد بیت کوین، همان منطقه پایین تر را حفظ کرد.

علیرغم تمام سیگنال هایی که علیه ارز دیجیتال بیت کوین شکل میگیرد، شاخص تسلط آن همچنان به اوج خود ادامه می‌دهد. با این حال، ممکن است این روند یکسان باقی نماند زیرا سلطه اجتماعی بیت کوین رو به کاهش است در حالی که سلطه اجتماعی آلت کوین ها، به ویژه اتریوم، ریپل و بایننس کوین در حال افزایش است.

کاهش قابل توجه در محبوبیت اجتماعی BTC پس از صعود ماه مارس مشاهده شد. با ادامه بازیابی آلت کوین ها، اتر، ریپل و بایننس کوین اکنون بیشتر مورد بحث قرار گرفته اند. این انتقال ممکن است در نهایت سهم بازار ترکیبی آلتکوین ها را افزایش دهد که در حال حاضر کمتر از 50 درصد است.

در حال حاضر، بایننس کوین توجه بیشتری را به خود جلب کرده است زیرا با جهش 7.12 درصدی با موفقیت از 250 دلار عبور کرده است. در همین حال، اتریوم و ریپل در همان مناطق گیر کرده و به ترتیب با افت 0.33 و 2.56 درصدی با 1742.27 دلار و 0.5159 دلار معامله می شوند. ارزش بازار آلت‌کوین ها همچنان در سطوح مقاومت و حمایت از پیش تعیین‌شده قرار می‌گیرد بدون اینکه احتمال جهش را نشان دهد.

بنابراین، یک تثبیت طولانی مدت ممکن است منجر به جهش قابل توجهی شود زیرا چند رویداد مانند نرخ CPI، پیشرفت در دعوای حقوقی Ripple در مقابل SEC و غیره ممکن است تأثیر گسترده‌تری بر روند صعودی آلت‌کوین ها داشته باشد.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

برای خرید و فروش ارزدیجیتال به مارکت نیپوتو مراجعه کنید


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید