/ اخبار آلت کوین ها / سولانا 100 میلیون دلار برای حمایت از پروژه های رمزارز در کره جنوبی جمع آوری می کند

زمان مطالعه : 5 دقیقه

سولانا 100 میلیون دلار برای حمایت از پروژه های رمزارز در کره جنوبی جمع آوری می کند

سولانا 100 میلیون دلار برای حمایت از پروژه های رمزارز در کره جنوبی جمع آوری می کند

بودجه 100 میلیون دلاری در درجه اول بر پروژه های مبتنی به سولانا (SOL) و ترا تخصیص داده می شود.

Solana Ventures و بنیاد سولانا یک سرمایه گذاری و کمک مالی 100 میلیون دلاری برای کمک به توسعه پروژه های ارزهای دیجیتال در کره جنوبی معرفی کردند.

این ابتکار همچنین می‌ تواند توسعه‌ دهندگان و شرکت‌ ها را در بلاکچین سولانا که اخیرا با مشکلات فنی جدی از جمله قطعی شش ساعته مواجه شده، جمع کند.

در این رابطه بخوانید‌ : شاخص بهای مصرف کننده چیست؟ و چگونه عمل میکند؟

تلاش برای احیای اکوسیستم رمزارز کره جنوبی

این بودجه چند میلیونی عمدتا برای پروژه های مبتنی بر سولانا و ترا توزیع می شود. ترا ماه گذشته پس از قیمت‌ های توکن بومی خود لونا (LUNA) و استیبل کوین الگوریتمی آن دلار ترا (UST) که تقریبا به صفر سقوط کرد، تیتر خبرها شد. به این ترتیب، بسیاری از پلتفرم‌ های کره‌ ای از ترا به دیگر شبکه‌ های بلاکچین روی آوردند.

جانی لی (Johnny Lee) مدیر کل بازی‌ های بنیاد سولانا گفت که این توسعه‌ دهندگان نیاز به دریافت کمک دارند زیرا مقصر آنچه اتفاق افتاده نیستند، او گفت:

توسعه دهندگان واقعا هیچ اشتباهی انجام ندادند.

علاوه بر این، پروژه های مبتنی بر سولانا نیز نیاز به حمایت دارند. در اوایل این ماه، این شبکه با قطعی مواجه شد که باعث از کار افتادن آن برای بیش از شش ساعت شد و تیم اصلی این مشکل را توضیح داد و گفت:

در اوایل امروز، یک اشکال در تراکنش‌ های nonce منجر به عدم قطعیت در شبکه شد و باعث شد که گره‌ ها نتایج متفاوتی را برای یک بلوک ایجاد کنند که از پیشرفت شبکه جلوگیری کرد.

در نوامبر سال گذشته، سولانا با صرافی کریپتو اف تی اکس (FTX) برای راه‌ اندازی یک صندوق 100 میلیون دلاری دیگر با تمرکز بر بازی‌ های مبتنی بر بلاکچین (blockchain) شریک شد. این طرح که گیمفای (GameFi ) نام دارد، از استارت‌ آپ‌ هایی که بلاکچین سولانا را در بازی‌ های ویدیویی روی پلتفرم‌ های دسکتاپ و موبایل ادغام می‌ کنند، پشتیبانی می‌ کند.

کره همچنان می‌خواهد یک مرکز رمزارز باشد

به جرات می توان گفت که صحنه ارزهای دیجیتال کره جنوبی به طرز قابل توجهی از تاثیر رویدادهای منفی اخیر شکه ترا آسیب دیده است. با این حال، این کشور جاه طلبی های خود را برای تثبیت خود به عنوان مرکز صنعت دارایی دیجیتال اعلام کرده است.

یون سوک یول (Yoon Suk-yeol )، رئیس جمهور جدید منتخب کره جنوبی، خود را به عنوان یکی از حامیان مشتاق این بخش معرفی کرد و قول داد که عرضه اولیه توکن (ICO) را مجاز کند.

او همچنین قول داد که حداقل آستانه برای پرداخت مالیات حاصل از سود سرمایه گذاری در رمزارز را افزایش دهد. در حال حاضر، سرمایه گذاران اگر سودهای بالای 2000 دلار در سال کسب کنند ملزم به پرداخت مالیات هستند، در حالی که این رئیس جمهور اصرار داشت که اگر سود از 40،000 دلار در سال بیشتر شود، باید این اتفاق بیفتد.

ماه گذشته، دولت جدید اعلام کرد که چارچوب قانونی دوستدارانه رمزارز خود را در سال 2023 نهایی کرده و در سال 2024 اجرا خواهد کرد. دولت همچنین به جاه طلبی بانک کره برای انتشار ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) در سال آینده نظر مثبتی داشت.

همچنین بخوانید : ری استیکینگ (restaking) چیست؟ چگونه می توان اتریوم را برای افزایش پاداش ری استیک کرد؟


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین