/ اخبار بیت کوین / گری اسکیل (Grayscale) طی بیش از 3 هفته حتی یک بیت کوین (Bitcoin) هم خریداری نکرده است

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

گری اسکیل (Grayscale) طی بیش از 3 هفته حتی یک بیت کوین (Bitcoin) هم خریداری نکرده است

گری اسکیل (Grayscale) طی بیش از 3 هفته حتی یک بیت کوین (Bitcoin) هم خریداری نکرده است

در چند ماه گذشته ، گری اسکیل (Grayscale) بیشتر از میزان ماین شده بیت کوین (Bitcoin) خریداری می کرد ، اما این روند چند هفته پیش متوقف شد.

 

با توجه به نرخ معمول خرید بیت کوین (Bitcoin) توسط گری اسکیل ، به نظر می رسد که شرکت مدیریت صندوق کریپتوکارنسی در تلاش بود تا تمامی بیت کوین (Bitcoin) های موجود را خریداری کند. اما این الگو بیش از سه هفته قبل متوقف شده است و از آن زمان تاکنون مجدداً آغاز نشده است.

در این رابطه بخوانید‌ : الگوریتم اجماع اثبات سوزاندن چیست؟ و چگونه کار میکند؟

 

صندوق گری اسکیل بیت کوین تراست (GBTC) معمولاً یک فرم 8-K را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) به صورت هفتگی ثبت می کند و آخرین خریدهای بیت کوین (Bitcoin) خود را اعلام می کند. اما آخرین باری که چنین گزارشی ثبت شد در تاریخ 25 ژوئن بود ، هنگامی که این شرکت خرید تقریبا 20،000 بیت کوین (BTC) را اعلام کرد. براساس گزارش سه ماهه دوم (GBTC) ، این شرکت به طور متوسط   57.8 میلیون دلار در هفته سرمایه گذاری می کرد.

 

سخنگوی گری اسکیل به کوین تلگراف گفت که توقف خرید بیت کوین (BTC) موقتی است و به دلیل یک دوره سیاست های اجرایی ایجاد شده است:

 

“یک دوره سرمایه گذاری خصوصی از سوی گری اسکیل بیت کوین تراست اجرا شد. این صندوق از روز جمعه 10 جولای برای آغاز فعالیت عمومی آماده است. ”

 

در هر صورت ، گری اسکیل از آن زمان تاکنون هیچ گزارشی در مورد خریدهای جدید بیت کوین در (SEC) ثبت نکرده است.

 

اقدامات گری اسکیل نشانگر علاقه سرمایه گذاران نهادی به بیت کوین (Bitcoin) است

توجه به این نکته ضروری است که (GBTC) یک صندوق پوشش ریسک نیست که برای دستیابی به سود اقدام به خرید دارایی کند. در عوض ، هر زمان که سرمایه گذاران سهام آن را خریداری کنند ، اقدام به خرید بیت کوین (Bitcoin) می کند. در حال حاضر ، هر سهم مطابق با خرید 0.00095891 بیت کوین (BTC) است.

همچنین بخوانید : فورک بلاکچین چیست؟ معرفی هارک فورک و سافت فورک بلاکچین

 

در سه ماهه دوم ، 84 درصد از سرمایه گذاری ها در گری اسکیل از سوی سرمایه گذاران نهادی صورت گرفته است که بیشتر آنها صندوق های پوشش ریسک بوده اند. بنابراین ، این تغییر نشانگر علاقه سرمایه گذاران نهادی به این دارایی است.

 

“پس از هالوینگ بیت کوین (Bitcoin) در ماه می ، جریان ورودی به صندوق (Grayscale Bitcoin Trust) در سه ماهه دوم سال 2020 از تعداد بیت کوین (Bitcoin) هایی که اخیراً ماین شده بود پیشی گرفت. با افزایش جریان ورودی به (Grayscale Bitcoin Trust)
نسبت به بیت کوین (Bitcoin) های تازه ماین شده ، کاهش قابل توجهی در فشار عرضه ایجاد شده که می تواند نشانه ای مثبت برای روند حرکت قیمت بیت کوین (Bitcoin) باشد. ”

 

چرا سرمایه گذاران نهادی خرید را متوقف کردند؟

در مورد توقف ناگهانی روند خرید حداقل دو توضیح احتمالی وجود دارد. یکی از این دلایل مربوط به فصل است ، در ماه جولای فعالیت های سرمایه گذاری کند تر پیش می رود. بسیاری از سرمایه گذاران در سفر یا تعطیلات به سر می برند. دلیل دیگر می تواند این باشد که بیت کوین (Bitcoin) در چند ماه گذشته حرکت قابل توجهی نداشته است.

نمودار قیمت هفتگی بیت کوین  (Coinbase) . منبع:  TradingView.

 

بیت کوین (Bitcoin) با بهبود سریع پس از پنج شنبه سیاه ، مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران بازارهای سنتی قرار گرفت که از عدم اطمینان بسته های محرک اقتصادی رنج می بردند. اما از اوایل ماه می ، بیت کوین (Bitcoin) در وضعیت نامعلومی گیر افتاده است. دارایی های زیادی وجود دارند که در همین وضعیت قرار دارند.

 

ترجمه شده توسط کجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید