/ اخبار اکسچنج ها / کمک انجمن هیوبی و شیبا اینو به بیت مارت پس از هک 200 میلیون دلاری

زمان مطالعه : 5 دقیقه

کمک انجمن هیوبی و شیبا اینو به بیت مارت پس از هک 200 میلیون دلاری

کمک انجمن هیوبی و شیبا اینو به بیت مارت پس از هک 200 میلیون دلاری

طی آخر هفته، هکرها از سرقت 20 توکن مختلف نزدیک به 200 میلیون دلار به دست آوردند.

پس از هک 200 میلیون دلاری اکسچنج بیت مارت (BitMart)، انجمن شیبا (SHIB) و اکسچنج هیوبی گلوبال (Huobi Global) به دنبال کمک به این اکسچنج برای تقویت امنیت و ردیابی دارایی های به سرقت رفته هستند.

صرافی بیت‌ مارت در 5 دسامبر، قربانی حمله به یک هات والت شد که روی بلاکچین اتریوم (ETH) و زنجیره هوشمند بایننس (BSC) فعالیت می کرد.

در این رابطه بخوانید‌ : ارزدیجیتال داگز (DOGS) چیست؟

در نتیجه، هکرها توانستند بیش از 196 میلیون دلار سرقت کنند که تقریبا 100 میلیون دلار آن از طریق شبکه اترنت (Ethernet) و حدود 96 میلیون دلار آن از طریق بلاکچین شبکه هوشمند بایننس، انجام شد.

بلافاصله پس از اینکه شلدون شیا (Sheldon Xia) مدیر عامل بیت مارت هک را تایید کرد، هیوبی اعلام کرد که به بیت مارت کمک می کند تا جریان دارایی ها را در اکسچنج خود پیگیری کند و شرایط دارایی های سرقت شده را گزارش دهد.

پس از این، انجمن شیبا همچنین تایید کرد که به این اکسچنج هک شده کمک خواهد کرد و به تلاش‌ در بررسی تهدیدات احتمالی امنیتی برای سوشی سواپ (ShibaSwap)، که یک اکسچنج غیرمتمرکز ساخته شده توسط جامعه است، اشاره کرد.

شیا همچنین گفت که این اکسچنج خسارت سرمایه گذاران را می پردازد و گفت: ما همچنین با چندین تیم صحبت می کنیم تا معقول ترین راه حل ها مانند جا به جایی توکن را انجام دهیم. وی افزود: به هیچ کاربری خسارت وارد نمی شود.

این هک، اکسچنج را مجبور کرد تا به طور موقت تمام واریز ها و برداشت ها را متوقف کند. با این حال، شیا مطمئن است که بیت مارت تا 7 دسامبر خدمات خود را از سر خواهد گرفت.

پروتکل میان زنجیره ای سیناپس بریج (Synapse Bridge) اخیرا از سوء استفاده چند میلیون دلاری در متاپول رمزارز Neutral Dollar اوالانچ (nUSD) جلوگیری کرد.

سیناپس بریج از سرقت ارزهای دیجیتالی به ارزش تقریبی 8 میلیون دلار توسط یک هکر جلوگیری کرد:

در 16 ساعت گذشته، ما با یک باگ قرارداد مواجه شدیم و متوجه شدیم که قراردادهای AMM Metapool محاسبات قیمت مجازی را در مقابل قیمت مجازی استخر انجام می دهد.

در حالی که از این تهدید جلوگیری شد، سیناپس بریج به سرعت استخرهای جدید رمزارز Neutral Dollar اوالانچ را به عنوان ابزاری برای تقویت بیشتر امنیت خود در برابر حملات مشابه راه اندازی کرد.

ترجمه شده  توسط مجله خبری نیپوتو

همچنین بخوانید : چگونه می توانیم هودلر بهتری باشیم؟


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید