/ اخبار آلت کوین ها / کره جنوبی متاورس را پذیرفته است

زمان مطالعه : 5 دقیقه

کره جنوبی متاورس را پذیرفته است

کره جنوبی متاورس را پذیرفته است

کره جنوبی سریعتر متاورس را پذیرفته است زیرا صنایع و خدمات عمومی در کره جنوبی، شروع به پخش آواتار ها و برنامه های کاربردی مجازی در سراسر کشور کرده اند.

مردم کره جنوبی و تعداد فزاینده ای از شرکت های بزرگ در این کشور به روش های جدید و غیر منتظره شروع به پذیرش و ادغام متاورس در زندگی روزمره خود کرده اند.

دو خرده فروش بزرگ در کشور اخیرا متاورس و هوش مصنوعی را به خریداران معرفی کرده اند تا تجربه خرید خود را بهبود بخشند.

در این رابطه بخوانید‌ : آوالانچ چیست؟ و چه ویژگی هایی دارد؟

GS Shop با نمایش عملکرد داخلی یک مرکز تولید مواد غذایی، خرید خانگی از طریق متاورس را در Tuesda معرفی کرد و هدف آن اطمینان دادن به مشتریان از کیفیت غذاها بود.

GS Shop اسکن های محصولات را به شکل های سه بعدی تبدیل کرد، به این ترتیب، مشتریانی که در این هفته دستگاه‌ های واقعیت مجازی، مشابه دستکش‌ های لمسی متا داشتند، می‌ توانستند در دنیای مجازی از این مرکز بازدید کنند تا شرایط تولید غذایشان را ببینند.

جیسون یه (Jason Ye)، یکی از بنیان‌ گذاران شتاب‌ دهنده اکوسیستم چند زنجیره‌ ای DeSpread، متوجه افزایش چشمگیر بازدهی شرکت‌ های کره ای که به متاورس می‌ پیوندند، شده است. او به کوین تلگراف (Cointelegraph) گفت: به نظر می‌ رسد که این روزها همه شرکت‌ ها در حال فعالیت در دنیای متاورس و بازی برای کسب درآمد هستند.

کره IP های بزرگ زیادی دارد. اگر بتوانید آن IP ها را با محتوای عالی ترکیب کنید، می توانید یک مدل کسب و کار عالی بسازید. محتویات جذاب مبنای ورود به متاورس است.

آواتار های متاورس و هوش مصنوعی در چندین صنعت از جمله خرده فروشی، امور مالی و حتی خدمات عمومی مورد استفاده قرار گرفته است.

Lotte Home Shopping که در سال 2020 بیش از 14 میلیارد دلار فروش داشت، لوسی (Lucy) را معرفی کرد که یک مدل مجازی برای کمک به تبلیغ محصولات این برند بود. این شرکت در آینده از لوسی در محتوای ویدیویی و رسانه های اجتماعی استفاده خواهد کرد و همچنین بسیار محتمل است که از لوسی در فروشگاه مجازی مبتنی بر متاورس خود استفاده کند.

مباحث مرتبط با واقعیت مجازی در بخش عمومی نیز گسترش یافته است. دولت شهر سئول در 6 نوامبر اعلام کرد که قصد دارد تا سال 2023 پلتفرم متاورس خود را بسازد، جایی که ساکنان در آن می توانند دادخواست مدنی ارائه دهند.

Metaverse 120 Center، به صورت آزمایشی بازدیدهای مجازی را که نیازی به حضور فیزیکی بازدیدکننده ندارند، انجام می دهد.

در 10 نوامبر، ارتش کره جنوبی اعلام کرد که تا سال 2030، از متاورس در برنامه‌ های آموزشی سربازان استفاده خواهد کرد.


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید