/ اخبار بیت کوین / کتاب بیت کوین (Bitcoin) در میان 3 کتاب برتر و پرفروش آمازون

3 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

کتاب بیت کوین (Bitcoin) در میان 3 کتاب برتر و پرفروش آمازون

کتاب بیت کوین (Bitcoin) در میان 3 کتاب برتر و پرفروش آمازون

به نظر می رسد که این روزها افراد بیشتری در مورد بیت کوین (Bitcoin) مطالعه می کنند. کتاب جدید بیت کوین (BTC) در فهرست پرفروش ترین کتاب های اقتصادی آمازون قرار گرفته است. این موضوع نشان می دهد مردم به طور روزافزونی در حال جذب شدن به حوزه دارایی های دیجیتال هستند. این کتاب در تاریخ 2 دسامبر سال 2020 تحت عنوان “بیت کوین: پول سختی که نمی توانید با آن در بیفتید: چرا بیت کوین ارز ذخیره بعدی جهان خواهد بود” منتشر شد و در حال حاضر سومین کتاب پر فروش در بخش اقتصاد وبسایت آمازون است.

کتاب های پرفروش اقتصادی آمازون

در این رابطه بخوانید‌ : ایردراپ Airdrop ارز دیجیتال چیست و چگونه انجام می شود؟

در دسته بندی نسخه های جدید منتشر شده در این گروه نیز ، این کتاب جایگاه برتر را به خود اختصاص داده است:

کتاب های برتر جدید منتشر شده در گروه اقتصاد کلان آمازون

نویسنده این کتاب جیسون ویلیامز (Jason A. Williams) ، مبلغ بیت کوین (Bitcoin) ، کارآفرین و هم بنیانگذار مورگان کریک دیجیتال (Morgan Creek Digital Assets) است. همانطور که کوین تلگراف گزارش داد ، ویلیامز اخیراً شورولت Suburban 2007 خود را به قیمت 0.4 بیت کوین (BTC) فروخته است و طبق توییت های منتشر شده اش ، ویلیامز امسال مقدار زیادی بیت کوین (Bitcoin) برای ذخیره شخصی خود جمع آوری کرده است.

 

کتاب ویلیامز برای کسانی که تاکنون فعالیتی در این حوزه نداشته اند ، یک شناخت اولیه از بیت کوین (Bitcoin) ارائه می دهد. صفحه فروش آمازون این کتاب را به شرح زیر توصیف می کند:

 

“پول سختی که نمی توانید سر به سرش بگذارید ، بیت کوین (Bitcoin) را با اصطلاحات ساده و روان توضیح می دهد و نحوه رشد این” پول جادویی اینترنتی “را به بهترین شکل ممکن ترسیم می کند.”

این کتاب به سه بخش اصلی تقسیم شده است که شامل چرایی اهمیت بیت کوین (Bitcoin) در حال حاضر ، تاریخچه مختصر پول و چگونگی تبدیل بیت کوین (BTC) به ارز ذخیره بعدی جهان است.

 

به نظر می رسد که علاقه سرمایه گذاران خرد به بیت کوین (Bitcoin) ، احتمالاً در نتیجه افزایش گسترده قیمت بیت کوین (BTC) در ماه های اخیر بار دیگر در حال افزایش است. میزان جستجوی کلمه بیت کوین (Bitcoin) در گوگل در اواخر سپتامبر و نوامبر به رکورد جدیدی رسیده است.

همچنین بخوانید : استیکینگ چیست؟ و چگونه پاداش آن محاسبه میشود؟ (Staking)

با توجه به روند جستجو در گوگل ، علاقه به بیت کوین (Bitcoin) در این سه ماه افزایش یافته است.

ترس از دست دادن یا (FOMO) در میان این دسته از معامله گران ، اصلی ترین عامل بازار صعودی سال 2017 بود ، اما تا حد زیادی در روند صعودی سال جاری غایب بوده است. روند جستجوی گوگل و فروش کتاب ویلیامز را می توان به علاقه غیر عادی به این دارایی دیجیتال نسبت داد .

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 

 


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین