/ عمومی / پلتفرم فروش املاک پاکاسو دارایی های دیجیتال را می پذیرد

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

پلتفرم فروش املاک پاکاسو دارایی های دیجیتال را می پذیرد

پلتفرم فروش املاک پاکاسو دارایی های دیجیتال را می پذیرد

در 20 اکتبر، روزی که بیت کوین (Bitcoin) به بالاترین قیمت خود رسید ، پلتفرم فروش املاک پاکاسو (Pacaso) اعلام کرد با همکاری بیت پی (Bitpay) ، ارز های دیجیتال را می پذیرد. آستین اَلیسون (Austin Allison) ، مدیر عامل این شرکت گفت این شرکت در صنعت «فروش املاک» شاهد افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال بوده است.

شرکت پاکاسو ، پلتفرم فروش املاک است که توسط اسپنسر راسکوف (Spencer Rascoff) و آستین الیسون (Austin Allison) تاسیس شده است. راسکوف به دلیل تاسیس زیلو گروپ (Zillow Group) و هات وایر (Hotwire.com) نیز معروف است. در اکتبر سال 2020 ، راسکوف به همراه اَلیسون ، شرکت پاکاسو را تاسیس کرد. این شرکت یک پلتفرم فروش املاک محسوب می شود که با مالکیت مشترک، خرید خانه دوم را تسهیل میکند. مدل کسب و کار پاکاسو شبیه به مدل تایم شر (timeshare) یا فروش زمانی است اما در عین حال تفاوت چشمگیری دارد.

وب سایت شرکت توضیح می دهد« با پاکاسو تایم شر را فراموش کنید، شما صاحب خانه می شوید. می توانید اقامت یک ساله را رزرو کنید. فروش آن به چه شکل است؟ خیلی راحت و سریع، شما قیمت را تعیین می کنید». اکنون شرکت تصمیم گرفته است با همکاری پلتفرم پرداخت ارز دیجیتال مستقر در آتلانتا، دارایی های دیجیتال را بپذیرد.

در این رابطه بخوانید‌ : پولبک (Pullback) چیست؟ : استفاده از آن در معاملات

اَلیسون گفت :« پذیرش ارزهای دیجیتال و بلاکچین هایی که به آنها قدرت می دهند، در صنعت فروش املاک افزایش یافته و گزینه پرداخت با ارزدیجیتال، موضوع همیشگی صحبت های ما با مشتریان است». وی افزود:« همانطور که سعی داریم با گسترش این کسب و کار در سطح جهان آن را در دسترس همگان قرار دهیم، خوشحالیم که می توانیم به این تقاضا پاسخ دهیم و گزینه های پرداخت بیشتری را به مشتری هایمان ارائه دهیم».

از دید مدیر عامل بیت پی، تراکنش های ارزی بیشتری برای خرید املاک استفاده می شود.

در این اطلاعیه آمده است که مشتریان پاکاسو قادر خواهند بود از بین هزاران دارایی دیجیتالی مانند بیت کوین (bitcoin)، اتریوم (ethereum)، لایت کوین (litecoin)، بیت کوین کش (bitcoin cash)، دوج کوین  (dogecoin)و رپد بیت کوین (wrapped bitcoin) یکی را انتخاب کنند. علاوه بر این، مشتریان پاکاسو می توانند از پنج استیبل کوین مختلف استفاده کنند. استفن پیر (Stephen Pair)، مدیر عامل شرکت بیت پی، اخیرا گفته است این شرکت شاهد افزایش تراکنش ها برای خرید خانه است.

استفن پیر روز چهارشنبه گفت :« شاهد ثبت تراکنش های بزرگتری برای خرید های بزرگ مانند خرید املاک هستیم، زیرا سرمایه گذاران بلند مدت ارزدیجیتال میخواهند زندگی خود را وقف این حوزه کنند. پاکاسو خرید خانه دوم را به واقعیت تبدیل می کند. این بازار پتانسیل بسیاری برای رشد در حوزه ارز دیجیتال دارد و پیش بینی کرد 55 میلیارد دلار برای خرید املاک توسط مشتریان در 12 ماه آینده با استفاده از ارزدیجیتال انجام می شود».

پاکاسو می گوید پرداخت با ارز دیجیتال به راحتی استفاده از فیات است. زیرا مشتریان می توانند « از دارایی های دیجیتالی خود برای پیش پرداخت استفاده کنند و مابقی تراکنش را سرمایه گذاری کنند، یا پرداخت را بین ارز دیجیتال و ارز فیات تقسیم کنند».مدیر عامل پاکاسو، معتقد است پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال پیشرفت خوبی دارد و مشتریان می خواهند از گزینه های پرداخت مختلف استفاده کنند.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید