/ قانون‌گذاری / مخالفت سناتورهای دموکرات با ساول اوماروا ، نامزد منتخب جو بایدن به عنوان رییس دفتر کنترل ارز امریکا

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

مخالفت سناتورهای دموکرات با ساول اوماروا ، نامزد منتخب جو بایدن به عنوان رییس دفتر کنترل ارز امریکا

مخالفت سناتورهای دموکرات با ساول اوماروا ، نامزد منتخب جو بایدن به عنوان رییس دفتر کنترل ارز امریکا

طبق گزارش ها، گروهی متشکل از پنج سناتور دموکرات، نامزد منتخب جو بایدن ، ساول اوماروا (Saule Omarova)، را برای ریاست دفتر کنترل ارز (OCC) رد کرده اند.

طبق گزارش وب سایت اکسیوس (Axios)، سه عضو کمیته بانکداری سنا سناتور جان تستر (Senators Jon Tester)، مارک وارنر (Mark Warner) و کرستن سینما (Kyrsten Sinema) در یک تماس تلفنی با رئیس مجمع، سناتور شرود براون (Sherrod Brown)، با نامزدی اوماروا به عنوان ریاست دفتر کنترل ارز مخالفت کردند. سناتور جان هیکنلوپر (John Hickenlooper) و مارک کلی (Mark Kelly) نیز در ادامه مخالفت خود را اعلام کردند.

اوماروا به عنوان یک فرد مخالف ارزدیجیتال معروف است که قبلاً به عنوان مشاور ویژه برای سیاست تنظیم مقررات وزارت امور مالی داخلی کار کرده است. در نتیجه مخالفت پنج دموکرات و همه جمهوری خواهان، اوماروا نیازمند رای بقیه نامزد های دموکرات است.

در این رابطه بخوانید‌ : ماینینگ بیت کوین (Bitcoin Mining) چیست؟ و با چه هدفی انجام میشود؟

سناتورها در 18 نوامبر، از اوماروا در رابطه با این نامزدی سؤال هایی پرسیدند، از جمله سناتور جورجیا، جان اوسف (John Ossoff)، که سؤالات خاصی در رابطه با ارز دیجیتال پرسید. نظرات او برخی از مزایای ارز دیجیتال در بازارهای مالی را تایید کرد، اما بر روی پتانسیل ارز دیجیتال برای تضعیف دلار آمریکا تمرکز کرد، حوزه ای که یک رئیس دفتر کنترل ارز مسئولیت تنظیم آن را بر عهده دارد.

در حال حاضر دو راه وجود دارد، یا دولت بایدن سناتورهای دموکرات مخالف نامزدی اوماروا را متقاعد می کند، یا نامزد جدیدی را معرفی می کند.

در ماه اکتبر، سناتور پت تومی (Pat Toomey)، از اوماروا در مورد تز مارکسیسم انتقاد کرد و در اوایل نوامبر، مایکل جی. هسو (Michael J. Hsu)، مدیر بازرسی ارز، اکسچنج های تتر (Tether) و بایننس (Binance) را به عنوان موارد پرخطر در فضای بلاکچین (blockchain) معرفی کرد.

شرود براون، رئیس کمیته بانکداری سنا، مسکن و شهرسازی، با افزایش قوانین نظارتی، اخطاریه‌هایی را صادر کرد که در آن شرکت‌های رمزارز باید اطلاعات مربوط به حمایت از مشتری و سرمایه‌گذار در استیبل کوین‌ها را منتشر کنند.

اخطار براون به کوین بیس(Coinbase)، جمینای (Gemini)، پکسوس (Paxos)، تراست توکن (TrustToken)، بایننس یو اس (Binance.US)، سیرکل (Circle)، تتر، و سنتر(Centre) ارسال شد و اکنون باید اطلاعات درخواستی را تا 3 دسامبر تحویل دهند. کسب و کارهای ارز دیجیتال باید اطلاعات مربوط به خرید، مبادله و تولید استیبل کوین ها را به اشتراک بگذارند.

علاوه بر این، شرکت‌ها باید اطلاعات مربوط به تعداد توکن‌های در گردش و تعداد دفعاتی که کاربران آن‌ها را با دلار آمریکا مبادله می‌کنند را نیز به اشتراک بگذارند. به گفته این سناتور، سرمایه گذاران «ممکن است پیچیدگی و ویژگی های متمایز و شرایط هر استیبل کوین را درک نکنند.» وی اعلام کرد:

« در مورد شرایط غیر استانداردِ مناسبِ بازخرید استیبل کوین های خاص نگران هستم، اینکه این شرایط با دارایی های سنتی چه تفاوت هایی دارد و اینکه چگونه ممکن است این شرایط با پلتفرم های معاملات دارایی دیجیتال ناسازگاری داشته باشد.»

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 

 

همچنین بخوانید : حد ضرر (Stop-Loss) در معاملات ارز دیجیتال چیست؟


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید