/ اخبار آلت کوین ها / لوگوی فلوکی بر روی پیراهن و استادیوم مسابقات لیگ برتر ناپولی دیده می شود

زمان مطالعه : 5 دقیقه

لوگوی فلوکی بر روی پیراهن و استادیوم مسابقات لیگ برتر ناپولی دیده می شود

لوگوی فلوکی بر روی پیراهن و استادیوم مسابقات لیگ برتر ناپولی دیده می شود

لوگوی فلوکی در پشت پیراهن تیم فوتبال ناپولی و روی تابلوهای LED در استادیوم خانگی این تیم به عنوان بخشی از قرارداد حمایت مالی با این تیم، نمایش داده خواهد شد.

تیم فنی پشتیبانی فلوکی اینو (FLOKI)، توکن الهام گرفته از سگ خانگی ایلان ماسک به همین نام ، قرارداد حمایت مالی با تیم ناپولی یکی از بزرگترین تیم های فوتبال ایتالیا را امضا کرده است.

ناپولی در سال 1926 تاسیس شد و یکی از محبوب ترین تیم های حرفه ای در ایتالیا است. این باشگاه تاریخی اولین عنوان خود در سری آ را در سال 1987 به رهبری دیگو مارادونا (Diego Maradona) اسطوره بزرگ فوتبال جهانی به دست آورد و در حال حاضر در جایگاه اول لیگ در فصل 2021-2022 قرار دارد.

در این رابطه بخوانید‌ : والت (vault) ارز دیجیتال چیست؟

طبق اعلامیه 23 نوامبر تیم ناپولی، لوگوی فلوکی که سگ شیبا اینو را با کلاه وایکینگی به تصویر می‌ کشد، تا پایان فصل جاری در پشت پیراهن‌ ها و روی تابلوهای LED در این ورزشگاه نمایش داده می شود.

جی کاسانو ( Jay Cassano)، حامی مشتاق ناپولی گفت از اینکه می بیند باشگاه بیشتر با این صنعت درگیر می شود هیجان زده است و بر اهمیت مشارکت ارزهای دیجیتال در ورزش حرفه ای به عنوان راهی برای پذیرش بیشتر این صنعت تاکید کرد:

ما شاهد این هستیم که شرکت‌ ها و پروژه‌ های مرتبط با ارزهای دیجیتال، دنیای ورزش‌ را در هر کجا که بتوانند، از لیگ حرفه ای بسکتبال بزرگسالان آمریکا (NBA) گرفته تا لیگ‌ های فوتبال اروپایی، هدف قرار می‌ دهند. احتمالا این موضوع باعث پذیرش گسترده تر این صنعت می شود. لیگ هایی مانند سری آ ایتالیا و لالیگا نسبت به حمایت مالی توسط شرکت های کریپتویی بسیار راحت‌ تر از لیگ فوتبال آمریکایی بزرگسالان آمریکا (NFL) عمل کرده‌ اند.

فلوکی، تیم ناپولی را به لیست باشگاه های فوتبال شریک خود که شامل باشگاه های دیگری به نام های کرالا بلسترز (Kerala Blasters) از سوپر لیگ هند و کادیز (Cádiz) لالیگا اسپانیا می باشد، اضافه می کند. به نظر می‌ رسد فلوکی مسیر مشابه اکسچنج اف تی اکس (FTX) که به شدت به دنبال مشارکت‌ های بزرگ ورزشی در سال 2021 بوده ، را دنبال می‌ کند.

ناپولی اعلام نکرده است که این یک قرارداد چند ساله است و یا فلوکی چقدر برای این همکاری هزینه کرده است. بخش بازاریابی فلوکی در این اطلاعیه خاطرنشان کرد این حرکت بخشی از جاه طلبی های پروژه برای تبدیل شدن به معروف ترین و پرکاربردترین ارز دیجیتال در جهان است.

تیم فلوکی از اواخر سپتامبر بر روی یک بازاریابی عمده کار می کند و این پروژه 1.5 میلیون دلار به کمپین های تبلیغاتی اختصاص داده است. فلوکی لندن را به‌ عنوان یک مکان کلیدی برای برندسازی خود در خدمات حمل‌ و نقل شهری هدف قرار داده است، اما تبلیغات آن بحث‌ برانگیز بوده و توجه ناظر استاندارد های تبلیغاتی بریتانیا (ASA) را به خود جلب کرده است.

طبق گزارش بی‌ بی‌ سی (BBC) در 19 نوامبر، ناظر استاندارد های تبلیغاتی بریتانیا گفت که در حال بررسی تعداد وسیعی از تبلیغات در این بخش است تا ارزیابی کند آیا قوانین تبلیغات را در رابطه با اصطلاحات پیچیده و اطلاعات گمراه‌ کننده رعایت می کنند یا خیر.

با این حال، تیم پشتیبانی فلوکی گفت تبلیغات آن به طور قانونی انجام شده و دارای سلب مسئولیت در خصوص نوسانات دارایی‌ های مرتبط با کریپتو بود.

اوایل این ماه، تیم فلوکی همچنین با تایسون فیوری (Tyson Fury)، ستاره بوکس و قهرمان دو دوره بوکس سنگین وزن جهان قراردادی را امضا کرد. فیوری به عنوان بخشی از قرارداد تبلیغاتی، در بازی آینده پروژه NFT بازی برای کسب درآمد به نام  والهالا (Valhalla) حضور خواهد داشت.

این توکن مبتنی بر اتریوم در اوایل ژوئن سال جاری راه اندازی شد و داده های سایت اتر اسکن (Etherscan) نشان می دهد که فلوکی حدود 49،461 سرمایه گذار دارد و ارزش بازار آن 1.8 میلیارد دلار است.

توجه به داده های کوینگکو (CoinGecko)، طی 24 ساعت گذشته، قیمت فلوکی حدود 12 درصد افزایش یافته و در زمان نگارش این مقاله به 0.00018840 دلار رسیده است و حجم معاملات 24 ساعته آن نیز به حدود 25.2 میلیون دلار رسیده است.

همچنین بخوانید : صندوق ETF اسپات اتریوم چیست؟

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین