/ قانون‌گذاری / طبق گزارشات اسرائیل قوانین جدید ضد پولشویی برای کریپتو را تصویب می کند

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

طبق گزارشات اسرائیل قوانین جدید ضد پولشویی برای کریپتو را تصویب می کند

طبق گزارشات اسرائیل قوانین جدید ضد پولشویی برای کریپتو را تصویب می کند

طبق گزارشات، در حال حاضر دولت اسرائیل در حال بررسی چندین شرکت ارزهای دیجیتال برای صدور مجوزهای عملیاتی است.

طبق گزارش‌ ها، اسرائیل مقررات جدیدی را در رابطه با صنعت ارزهای دیجیتال به منظور مبارزه با فعالیت‌ های غیرقانونی مانند پولشویی و تامین مالی تروریسم وضع کرده است.

خبرگذاری گلوبز (Globes) گزارش داد: دولت اسرائیل مقررات جدید ضد پولشویی (AML) را روز یکشنبه به اجرا گذاشت و شرکت های فین تک و ارائه دهندگان خدمات ارز مجازی (VASP) را ملزم به دریافت مجوز کرد.

در این رابطه بخوانید‌ : تفاوت صرافی های متمرکز (CEX) و صرافی های غیرمتمرکز (DEX) ارز دیجیتال در چیست؟

بنا بر گزارش ها، سازمان اوراق بهادار اسرائیل، سازمان بازار سرمایه، بیمه و پس انداز و تنظیم کننده مستقل مالی این کشور، اکنون در حال بررسی ارائه دهندگان خدمات ارز های دیجیتال مختلفی می باشند که برای چنین مجوزی درخواست داده اند.

به گزارش جروزالم پست (Jerusalem Post)، شلومیت واگمن (Shlomit Wagman)، مدیر سازمان منع پولشویی و تامین مالی تروریسم اسرائیل گفت که قوانین جدید پولشویی به کشور کمک می کند تا استفاده مجرمانه از دارایی های دیجیتال را محدود کند و در عین حال حمایت و مشروعیت بیشتری را برای این صنعت فراهم می کند.

این مقام گفت: کاربرد این مقررات، پیشرفت واقعی برای اقتصاد اسرائیل، صنعت فین‌ تک و بهبود رقابت های مالی است.

دولت اسرائیل در سال جاری روی وضع مقرراتی برای مبارزه با فعالیت‌ های غیرقانونی مرتبط با رمزارز ها کار می‌ کند. در ماه جولای وزارت دارایی اسرائیل قانونی را پیشنهاد کرد که ساکنان را ملزم می کند برای خرید ارزهای دیجیتال بالاتر از 61.000 دلار اظهارنامه مالیاتی ارائه کنند. پیش از این، گزارش شده بود که وزیر دفاع اسرائیل به نیروهای امنیتی اجازه داده بود تا حساب‌ های ارزهای دیجیتالی را که گمان می‌ رود به شاخه های شبه‌ نظامی حماس مرتبط هستند، توقیف کنند.

در این میان، بانک مرکزی اسرائیل در حال آزمایش ارز دیجیتال خود بوده است. همانطور که قبلا گزارش شده بود، بانک مرکزی اسرائیل از ژوئن 2021  ارز دیجیتال خود را به صورت آزمایشی منتشر کرده است.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین