/ اخبار آلت کوین ها / سه کوین متاورس رشد روزانه بیش از 200 درصدی را ثبت کردند (MVRS)، (FWG)، (BSG)

زمان مطالعه : 5 دقیقه

سه کوین متاورس رشد روزانه بیش از 200 درصدی را ثبت کردند (MVRS)، (FWG)، (BSG)

سه کوین متاورس رشد روزانه بیش از 200 درصدی را ثبت کردند (MVRS)، (FWG)، (BSG)

بازار ارزهای دیجیتال سال 2021 را با ارزش 2.2 تریلیون دلاری به پایان رساند. در این مقاله به سه ارز دیجیتال برتری می پردازیم که بیشترین افزایش قیمت را امروز در کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) به دست آورده‌اند که بر اساس افزایش قیمت ۲۴ ساعته، از پایین‌ترین به بالاترین، لیست شده‌اند.

متا Meta MVRS (MVRS) بیش از 215 درصد

متا (MVRS) توکن ابزاری (BEP-20) بایننس اسمارت چین است که برای جامعه متاورس ساخته شده است. این توکن دارای اکسچنج غیرمتمرکز و (dApp) است که کاربران می توانند به آنها دسترسی داشته باشند.

در این رابطه بخوانید‌ : لایت کوین (Litecoin) چیست؟ ویژگی ها و کاربردهای LTC

متا (Meta MVRS) در حال کار بر روی یک بازی برای کسب درآمد متاورس و یک مجموعه (NFT) با تمرکز بر توسعه جامعه است.

توکن های (NFT) متا قرار است در 30 ژانویه 2022 عرضه می شوند و سود آن صرف کمک های مالی به موسسات خیریه در سراسر جهان خواهد شد.

در زمان نگارش این مطلب، (MVRS) با قیمت 0.00001294 دلار با حجم معاملات 24 ساعته 9.5 میلیون دلار معامله می شود. ارزش بازار آن 6.4 میلیون دلار و عرضه در گردش آن 500 میلیارد توکن است.

می توانید (MVRS) را در پنکیک سواپ (PancakeSwap) و کوینزبیت (Coinsbit) خریداری کنید.

فنتزی ورد گلد (FWG) بیش از 337 درصد

فنتزی ورد گلد (FWG) توکن ابزاری فنتزی ورد (Fantasy World) است، یک بازی غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین که بر بستر یونیتی (Unity) ساخته شده و برای کامپیوتر، موبایل و واقعیت مجازی در دسترس است.

دنیای فانتزی حول محور کاوش در یک (MMO) جهان باز سه بعدی پر از خطر و فرصت می چرخد. کاربران می توانند با هیولاها مبارزه کنند، منابع را جمع آوری کنند و آیتم های هیجان انگیزی را تولید کنند. علاوه بر این، بازی دارای هر دو حالت (PvE) و (PvP) خواهد بود.

تست آلفا اکنون برای همه دسترس است و کاربران می توانند همین الان بازی را آزمایش کنند. این یکی از بهترین پروژه های مبتنی بر مرورگر سه بعدی است که با یونیتی ساخته شده است.

فنتزی ورد گلد با قیمت 0.01029 دلار با حجم معاملات 24 ساعته 605 هزار دلار معامله می شود. ارزش بازار آن 10.2 میلیون دلار با عرضه کل 1 میلیون (FWG) است.

می توانید (FWG) را در یونی سواپ (Uniswap) خریداری کنید.

بیبی اسکویید گیم (BSG) بیش از 556 درصد

همچنین بخوانید : چگونه تتر USDT را به کیف پول متامسک اضافه کنیم؟

برترین کوین روزانه بیبی اسکویید گیم است. همانطور که از نام آن پیداست، این توکن برگرفته از سریال کره ای اسکویید گیم (Squid Game) است.

بیبی اسکویید گیم دارای یک مینی بازی آنلاین برای کسب درآمد است که در آن بازیکنان می توانند برای کسب توکن های BEP-20 BSG رقابت کنند. این بازی دارای مراحلی مشابه سریال اسکویید گیم خواهد بود.

توکن (BSG) دارای (dApp) بازی و توکنومیک های بدون کارمزد است.

در زمان نگارش این مطلب، (BSG) با قیمت 0.0000009002 دلار با حجم معاملات 24 ساعته 483 هزار دلار معامله می شود. ارزش بازار آن 429 هزار دلار با عرضه در گردش 500 میلیارد توکن است.

می توانید (BSG) را در پنکیک سواپ (PancakeSwap) خریداری کنید.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید