/ اخبار بیت کوین / رالی قیمت بیت کوین (Bitcoin) قبل از هالوینگ جهت دستیابی به سطح 8 هزار دلاری ادامه دارد

4 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

رالی قیمت بیت کوین (Bitcoin) قبل از هالوینگ جهت دستیابی به سطح 8 هزار دلاری ادامه دارد

رالی قیمت بیت کوین (Bitcoin) قبل از هالوینگ جهت دستیابی به سطح 8 هزار دلاری ادامه دارد

قیمت بیت کوین (Bitcoin) به اوج 7,863 دلار دست یافته است در حالی که سرمایه گذاران امیدوار به بازار صعودی درصدد فتح 8000 دلار قبل از نصف شدن پاداش بلاک هستند.

 

قیمت بیت کوین (BTC) سقف بالاتر دیگری را با قیمت 7,863 دلار ثبت کرده است و در عین حال معامله گران همچنان برای شکست سطح مقاومت 8000 دلاری تلاش می کنند.

در این رابطه بخوانید‌ : سولانا (solana) چیست؟ و چگونه کار میکند؟

 

با وجود اینکه تنها 13 روز به هالوینگ پاداش ماینینگ باقی مانده است ، سرمایه گذاران امیدوارند که این کریپتوکارنسی برتر در (CoinMarketCap) حداقل بتواند از سطح میانگین متحرک 100 روزه و 200 روزه (در 8000 دلار) عبور کند تا بتواند به سطح مقاومت کلیدی دیگری در 8500 دلار برسد.

نمودار قیمت روزانه بازار کریپتو. منبع:  Coin360

 

به تازگی ، فیلب فیلب (filbfilb) ، تحلیلگر کوین تلگراف توضیح داد که “شکستن سطح مقاومت 8 هزار دلاری چالش سختی برای سرمایه گذاران صعودی خواهد بود.”

نمودار روزانه  BTC USD . منبع:  TradingView

 

اما وی همچنین نمودار فوق را منتشر کرد و توییت کرد :

 

همچنین بخوانید : ارز دیجیتال میکر (Maker) چیست؟ و چه مزایایی دارد؟

“خوشه ای کاملاً فشرده و مضحکی از سرانه میانگین متحرک ها (100-DMA) ، (200-DMA) ، (20-WMA) ، (VWAP) سالانه ، فیبوناچی اصلاحی 61.8 درصد ، محور (Pivot) سالانه. با این حال ظاهراً بیت کوین(Bitcoin)  در صدد موارد بیشتر است. فشردگی در حرکت قیمت منجر به انبساط  (expansion)  / نوسانات (volatility) خواهد شد. من ترجیح می دهم صبر کنم تا ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد … زمان توجه فرا رسیده است.”

 

در حال حاضر ، سرمایه گذاران صعودی بیت کوین (Bitcoin) در تلاش هستند تا سطح 7.800 دلاری را حفظ کنند و قیمت را به 7،968 دلار برسانند تا از این طریق از سطح فیبوناچی اصلاحی 61.8 درصد و میانگین متحرک 100 و 200 روزه گذر کند.

 

به نظر می رسد چنین حرکتی در هفته جاری اتفاق می افتد و همانطور که بسیاری از تحلیلگران در این باره در توییتر کریپتو بحث کرده اند ، انتظار می رود که قیمت در 8000 دلار یا 8،500 دلار رد شود. روز سه‌شنبه ، معامله‌گر كریپتو مایکل ون د پوپ (Micheal van de Poppe) هشدار داد :

 

“رویدادهایی مانند هالوینگ می توانند موجب افزایش سطح فومو یا ترس از دست دادن (FOMO) توسط مردم و رسانه ها شوند. با این حال ، هنگامی که مردم متوجه این موضوع شوند که این رویداد در کوتاه مدت تأثیری بر قیمت نخواهد داشت ، فشار فروش نیز قوی خواهد شد. آرام باشید و برنامه ای برای روبرویی با رویداد هالوینگ داشته باشید.”

 

در صورتی که قیمت بیت کوین (Bitcoin) نزدیک به سطح 8000 دلار رد شود ، احتمالاً به 7،750 دلار باز می گردد و اگر این سطح حفظ نشود ،سطح پشتیبانی بعدی 7،600 دلار می باشد.

نمودار روزانه قیمت بیت کوین  (Bitcoin) . منبع:  Coin360

 

آلت کوین ها نیز با صعود بیت کوین (Bitcoin) نزدیک به 8000 دلار ، افزایش یافته اند. ایکس آر پی (XRP) به میزان 8.51 درصد ، لایت کوین Litecoin (LTC) به میزان  4.61 درصد و تزوس Tezos (XTZ) نیز 2.31 درصد افزایش یافته اند.

 

در حال حاضر ارزش کل بازار کریپتوکارنسی 225.6 میلیارد دلار و نرخ تسلط بیت کوین (Bitcoin) نیز 63.7 درصد است.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید