/ اخبار اکسچنج ها / بایننس از طریق مشارکت جدید پرداخت ارز دیجیتال را در شاپیفای (Shopify) ارائه دهد

زمان مطالعه : 5 دقیقه

بایننس از طریق مشارکت جدید پرداخت ارز دیجیتال را در شاپیفای (Shopify) ارائه دهد

بایننس از طریق مشارکت جدید پرداخت ارز دیجیتال را در شاپیفای (Shopify) ارائه دهد

کاربران بایننس پی (Binance Pay) قادر خواهند بود از طریق همکاری با الکمی پی (Alchemy Pay) از طریق غول تجارت الکترونیک شاپیفای (Shopify) و شرکت فناوری نرم افزار ارکدیر (Arcadier) پرداخت کنند.

 

بایننس ، بزرگترین اکسچنج کریپتوی جهان ، از طریق ادغام جدید کریپتو به فیات ، فعالیت خود را در صنعت پرداخت های کریپتو توسعه می دهد. این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد با پلتفرم پرداخت الکمی پی همکاری می کند تا از طریق اپلیکیشن بایننس پی ، پرداخت های کریپتوی همتا به همتا (P2P) را به بیش از 2 میلیون کسب و کار ارائه دهد.

در این رابطه بخوانید‌ : جریان ورودی (inflow) و خروجی (outflow) در صرافی های کریپتو چیست؟

 

مشارکت جدید به کاربران و کسب و کارها اجازه می دهد تا با استفاده از 40 ارز دیجیتال مانند بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) در 18 کشور که الکمی پی در آنها فعالیت می کند ، پرداخت کرده و پرداخت ها را بپذیرند. کاربران بایننس پی قادر خواهند بود از طریق شاپیفای و ارکدیر ، ارائه دهنده پرداخت تلفن همراه (QFPay) و غیره پرداخت کنند.

 

بر اساس گزارش وب سایت این شرکت ، الکمی پی در سال 2018 تأسیس شد و یک درگاه پرداخت جهانی کریپتو را از طریق 300 کانال پرداخت در 65 کشور جهان اداره می کند. شبکه های تجاری این شرکت همچنین شامل بزرگترین شرکت مبل سازی هنگ کنگ (Pricerite) ، شرکت (Cé La Vi) سنگاپور ، برند کفش کانادایی (Aldo) و خدمات تاکسی (Midwest Global Asia) است.

 

این شرکت همچنین توکن اختصاصی خود ، الکمی پی (ACH) را عرضه می کند ، یک توکن مبتنی بر اتریوم (Ethereum) که برای دسترسی و مدیریت شبکه استفاده می شود. توکن (ACH) اخیراً شاهد صعود چشمگیری بوده ، به طوری که قیمت آن در 14 روز گذشته بیش از 1680 درصد افزایش یافته است.

 

بر اساس داده های کوین گکو (CoinGecko) ، در زمان نگارش این مطلب ، (ACH) با قیمت 0.024 دلار معامله می شود که تقریباً 100 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. روز سه شنبه ، این توکن در اکسچنج کوین بیس (Coinbase) نیز فهرست شد.

نمودار قیمت 14 روزه  Alchemy Pay . منبع:  CoinGecko

 

همچنین بخوانید : کیف پول آرجنت (Argent) چیست؟ و چه مزایایی دارد؟

جان تن (John Tan) ، مدیرعامل الکمی پی گفت مشارکت با بایننس “اپلیکیشن های کاربردی اصلی ما را به حوزه کریپتو و فیات گسترش می دهد.” وی همچنین خاطرنشان کرد ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال هنگام راه اندازی الکمی پی کمتر از یک دهم درصد سطح فعلی بود.

 

بایننس پی یک ویژگی پرداخت کریپتوی (P2P) است که به کاربران اجازه می دهد پرداخت های کریپتو را در سراسر جهان ارسال و دریافت کنند. این اپلیکیشن مارس امسال به صورت نسخه آلفا عمومی عرضه شد و برای همه کاربران واجد شرایط بایننس در دسترس است.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید