/ اخبار آلت کوین ها / اسنوپ داگ و جن سیمونز نیز به ارتش دوج کوین (Dogecoin) ایلان ماسک پیوستند

زمان مطالعه : 5 دقیقه

اسنوپ داگ و جن سیمونز نیز به ارتش دوج کوین (Dogecoin) ایلان ماسک پیوستند

اسنوپ داگ و جن سیمونز نیز به ارتش دوج کوین (Dogecoin) ایلان ماسک پیوستند

دوج کوین (DOGE) پس از توئیت ایلان ماسک ، اسنوپ داگ و جن سیمونز بار دیگر صعود کرده است.

 

خواننده رپ اسنوپ داگ و جن سیمونز یکی از اعضای گروه (Kiss) طی آخر هفته به همراه مدیرعامل شرکت تسلا ، ایلان ماسک ، حمایت خود را از دوج کوین (DOGE) اعلام کردند. در نتیجه ، قیمت این ارز دیجیتال در 7 فوریه بار دیگر حدود 27 درصد افزایش یافت. دوج کوین (DOGE) در ماه های اخیر به یک نام محبوب تبدیل شده است.

در این رابطه بخوانید‌ : بیت‌کوین کش چیست؟ و چه تفاوتی با بیت کوین دارد؟

در پی اخبار اخیر گیم استاپ (Gamestop) و رابین هود (Robinhood) ، بسیاری از معامله گران وارد بازار ارزهای دیجیتال شدند. دوج کوین (DOGE) اولین ارز دیجیتالی بود که تحت تاثیر ترس از دست دادن (FOMO) به خصوص در میان اعضای وال استریت بتز قرار گرفت.

 

سیمونز در 6 فوریه نوشت: “بله. من دوج کوین (Dogecoin) بیشتری خریداری کردم. چرا؟ چون معتقدم قیمت آن بالا خواهد رفت. اما این فقط عقیده من است. ”

نمودار قیمت کندل 1 روزه DOGE / USDT (بایننس). منبع:  TradingView.com

معامله گران در واکنش به صعود دوج کوین (DOGE) با احتیاط عمل می کنند

دوج کوین (DOGE) در حالت عادی یک میم کوین در بازار کریپتوکارنسی در نظر گرفته می شود که به عنوان یک شوخی آغاز شد. این توکن مورد استفاده قرار نمی گیرد ، اما یک جامعه فعال دارد.

 

از این رو ، هنگامی که دوج کوین (DOGE) به دلیل توییت غیرمنتظره ایلان ماسک یا اظهارات وال استریت بتز شروع به افزایش می کند ، در کوتاه مدت معمولاً شاهد یک روند صعودی انفجاری است.

 

همچنین بخوانید : قرارداد آتی معکوس (Inverse futures contract) چیست؟

با این حال ، معامله گران معتقدند باید در این زمینه محتاطانه عمل کرد. دونالت (Donalt) ، معامله گر محبوب در این باره گفت که میزان هیجانات پیرامون دوج کوین (DOGE) بی سابقه است.

 

وی تأکید کرد که این توکن برای معاملات بلند مدت گزینه مطلوبی نیست و در نهایت سقوط خواهد کرد ، بنابراین معامله گران باید با احتیاط به آن نزدیک شوند:

 

“وضعیت فعلی دوج کوین (DOGE) کاملا خنده دار است. فکر نمی کنم تاکنون چنین وضعیتی را در این فضا دیده باشیم و این مختص کوین احمقانه و محبوب (DOGE) است. هر روز افراد مشهور دیگری درباره دوج کوین (DOGE) صحبت می کنند. من هیچ دلیلی برای معامله این کوین نمی بینم. اگر می خواهید برای مدت طولانی از طریق دوج کوین (DOGE) معامله کنید ، همه چیزهایی که به دست آورده اید از دست می دهید. بنابراین ، در مسیر صعود بخشی از آن را بفروشید یا سعی کنید با تحلیل توان صعودی باقی مانده ، زمان فروش در اوج قیمت را پیش بینی کنید. خرید دوج کوین (DOGE) فقط باید با قصد فروش انجام شود. ”

هنگامی که رالی وال استریت بتز در تاریخ 29 ژانویه رخ داد ، حجم معاملات دوج کوین (DOGE) برای مدت کوتاهی از بیت کوین (Bitcoin) در بایننس پیشی گرفت. این بدان معنی است که در حال حاضر هیاهوی زیادی وجود دارد ، که همچنین نشان می دهد اصلاح قیمت عجیب نخواهد بود.

 

بین دوج کوین (DOGE) فعلی و سابق تفاوت هایی وجود دارد

طی افزایش قیمت دوج کوین (DOGE) در 29 ژانویه ، فاندینگ ریت بازار آتی به شدت منفی بود. به طور میانگین ، فاندینگ ریت ارز دیجیتال حدود 0.01٪ است.

 

در آن زمان ، فاندینگ ریت آتی دوج کوین (DOGE) حدود -0.1٪ و 10 برابر کمتر از حد متوسط بوده است.

 

فاندینگ ریت بازار آتی سازوکاری بر اساس تعادل بازار است.اگر خریداران بیشتری در بازار وجود داشته باشند ، فروشندگان باید هر هشت ساعت هزینه ای را به خریداران بپردازند.

 

اگر فاندینگ ریت منفی باشد ، به این معنی است که فروشندگان به خریداران مبلغی را پرداخت می کنند و اگر مثبت باشد ، خریداران به فروشندگان پرداخت می کنند.

 

در حال حاضر ، فاندینگ ریت دوج کوین (DOGE) به طور قابل توجهی بالاتر از حد متوسط و حدود 0.1٪ است. این امر فشار خرید را محتمل می کند ، که در صورت بروز لیکوئید های شدید می تواند باعث افت کوتاه مدت شود.

 

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید