/ قانون‌گذاری / کمیسیون CFTC درباره پلتفرم پلی مارکت تحقیق می کند

2 سال پیش

زمان مطالعه : 5 دقیقه

کمیسیون CFTC درباره پلتفرم پلی مارکت تحقیق می کند

کمیسیون CFTC درباره پلتفرم پلی مارکت تحقیق می کند

پلی مارکت (Polymarket)، بازار پیش بینی غیرمتمرکز مستقر در نیویورک، تحت بررسی کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) قرار گرفته است.

بر اساس گزارش بلومبرگ به نقل از منابع ناشناس در 23 اکتبر، کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده در حال تحقیق درباره پلی مارکت است. این بررسی در رابطه با، امکان معامله باینری آپشن و مبادلات توسط مشتریان پلی مارکت است، که باید توسط این نهاد قانونگذار بازار مالی تایید می شدند. همچنین کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

سخنگوی این پلتفرم اظهار داشت: «پلی مارکت قاطعانه متعهد است که از قوانین و مقررات مربوطه پیروی کند و اطلاعاتی را در اختیار قانونگذارن قرار دهد که به آنها در انجام هر گونه تحقیقات کمک کند.»

در این رابطه بخوانید‌ : چگونه پورتفولیوی ارز دیجیتال بسازیم؟

این گزارش ادعا می کند این شرکت مدیر سابق بخش اجرایی کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده و شریک فعلی شرکت حقوقی سالیوان و کرامول (Sullivan & Cromwell)، جیمز مک دونالد(James McDonald) را برای رسیدگی به این تحقیقات انتخاب کرده است.

پلی مارکت میزبان انواع بازارهای پیش بینی جدید است که به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از یو اس دی کوین (USD Coin) در مورد نتیجه رویدادهای آینده حدس و گمان بزنند. پلی مارکت میزبان رابط قرارداد هوشمند است که به کاربران اجازه می دهد با پروتکل تعامل داشته باشند.

این گزارش ادعا می کند تحقیقات در حالی انجام می شود که پلی مارکت در حال مذاکره برای آغاز دور تامین مالی جدید است و منابع ناشناس ادعا می کنند این امر می تواند ارزش این شرکت را به حدود 1 میلیارد دلار برساند.

در اکتبر سال 2020، پلی مارکت دور تامین مالی 4 میلیون دلاری را با مدیریت شرکت پلیچین کپیتال (Polychain Capital) راه اندازی کرد و همچنین با ملتم دمیررز(Meltem Demirors)، مدیرارشد استراتژی کوین شرز (CoinShares)، بالاجی اسرینیواسان (Balaji Srinivasan)، مدیر ارشد فناوری سابق کوین بیس(Coinbase)، و ناوال راویکانت (Naval Ravikant) مدیر عامل شرکت انجل لیست، مشارکت داشت.

در حالی که پلی مارکت طیف گسترده ای از حوزه ها از جمله گمانه زنی در مورد تعداد موارد کووید، کف قیمت کریپتوپانک ها (CryptoPunks) وآینده ریاست جمهوری دونالد ترامپ (Donald Trump) را ارائه می دهد، بازارهای آگور (Augur) در حال حاضر بر رویدادهای ورزشی و پیش بینی قیمت ارزدیجیتال تمرکز دارند.

ترجمه شده توسط مجله خبری نیپوتو

 


0

خرید و فروش ارزهای دیجیتال از امروز شروع کنید



ثبت دیدگاه

لیست نظرات (0)
قیمت لحظه‌ای

بیت کوین

(BTC)
0.00٪

$ 0.00

0 تومان

خرید و فروش بیت کوین

بیشتر بخوانید